Na dovolenou do Itálie: hotel přímo u pláže a snídaně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den.
Mohu se prosím zeptat, zda na pokoji superior je rychlovarná konvice? Předem
děkuji za odpověď
Dobrý den,
součástí pokoje Superior není rychlovarná konvice.
Krásný den přeje Tereza
Dobrý den, zakoupila jsem si voucher k tomuto zájezdu. Pět osob, tři děti, dvě starší mám uvedené na přistýlce, malého mě pustilo ve výběru třetí dítě 2roky. Je mu šest. ale spí s námi na velké posteli (i doma). je tedy veden jako dvouletý v objednávce. Mohu uhradit za něj doplatek v hotelu, ale přistýlku navíc fyzicky nepotřebujeme. nebude to problém?
Dobrý den, Moniko. S hotelem se snažíme spojit, ale díky vytíženosti personálu hotelu se nám nedaří dovolat. Napsali jsme email a nyní čekáme na odpověď. Do objednávky je vždy nutné zadat skutečné údaje. Není teď bohužel zaručené, že se nám podaří tento údaj opravit. Prosím tedy o strpení. Případně můžete hotel kontaktovat na +39 02 0061 4935, nebo emailové adrese booking@hotelselling.it. Pro budoucí urgentní záležitosti, doporučím, kontaktovat nás na slevomat.cz/kontakt. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chci se zeptat, zda je nutné volat před koupenim voucheru do
hotelu kvůli rezervaci termínu.. nebo jen zakoupit voucher a na termín
přijet do hotelu, kde ho vytisklý předložíme.
Dekuju
Dobrý den Kamilo, děkuji za Váš dotaz. Zakoupením voucheru s termínem je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu a hotel již není třeba dále kontaktovat. Stačí pak pouze na místě předložit voucher a průkaz totožnosti pro ověření jména u rezervace. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den. Můžete nám prosím dohodit levné ubytování u moře pro dva dospělé a dvě děti. Oboum je 12 let. Do 1000 km,dojedem autem. Moc děkuji.
Dobrý den, Dušane.
Děkuji za Váš dotaz.
Na základě Vašich požadavků Vám doporučím podívat se na nabídky, které nabízíme na Slevomatu v sekci Cestování. Zde máte možnost si vyfiltrovat lokalitu, počet osob, věk dětí a další požadavky.
S přáním krásného dne,
Helena, slevomat.cz
Добрый день! Какой ближайший аэропорт есть возле вас?
Hezký den, děkuji za dotaz. Nejbližší letiště je Mezinárodní letiště Federica Felliniho vzdálené 3,5 km, letiště Forlì je vzdálené 45 km a letiště Ravenna je vzdálené cca 46 km. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,doplatek za polopenzi (vlastně večeři, snídaně v ceně) je 25e, takže dva dospělí a dvě děti 6,9 let je 100e na den? Děkuji za odpověď Honza.
Dobrý den, Jane.
Děkuji za Váš dotaz.
Doplatek za polopenzi je 25 EUR/os./noc. Dle poskytovatele je doplatek stejný pro děti i pro dospělé.
Krásný den,
Helena, slevomat.cz
Dobrý den,
ještě bych se chtěla zeptat jak je to s příspěvkem (FKSP), u nás
zaměstnavatel má 14 dní na proplacení faktury. Jelikož chceme odjet 16.7,
tak se nestihnou přespat body, abychom mohli uplatnit na toto ubytování. Je
možná rezervace a po připsání bodu zaplacení?
Moc děkuji, Klára
Dobrý den, Kláro. Děkuji za Váš dotaz. Pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo Vám Váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje Vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na Váš uživatelský účet a zakoupit si Vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
s přítelem a dvěmi dětmi (3,6) bychom chtěli zakoupit tento zájezd přes
příspěvek od zaměstnavatele.
Chtěla bych se zeptat jestli v pokoji Superior jsou dvě ložnice, nebo by
děti měli postele s námi na pokoji?
Děkuji
Krásný den, Klaudie, děkuji vám za dotaz. Tento typ pokoje má jednu ložnici, s dětmi tedy spíte ve stejné místnosti :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, rádi bychom jeli 4 dospělý a jedno dítě, v té době již dvouleté. Je to možne byt v jednom pokoji? Dekuji
Dobrý den, Lenko. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud zadáte do rezervace všechny osoby, vč. dítěte, možné to je. Pobyt bude mít zdarma bez nároku na lůžko, stravu a služby. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Turistický poplatek: 3 EUR/os./noc (platí se na místě)
Polopenze: 25 EUR/os./noc
Slunečník a 2 lehátka na pláži: 30 EUR/den
Domácí zvířata zdarma
Wi-Fi zdarma
Parkování zdarma (Parkování zdarma dle dostupnosti. V blízkosti hotelu je
také k dispozici hlídané parkování za 10 EUR/den.)
Dobrý den, jaký příplatky musíme platit?
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Turistický poplatek platí všichni. Další příplatky jsou na Vás a Vašich preferencí. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možné parkovat přímo u hotelu? děkuji
Dobrý den, Andreo. Děkuji za Váš dotaz. Parkování je dle dostupnosti pro hosty zdarma. V blízkosti hotelu je také k dispozici hlídané parkování za 10 EUR/den. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, obracím se s dotazem, zda je možný pobyt od 26.8– do 2.9 a za jakou cenu by byl? Je možná rezervace parkování? Děkuji
Krásný den, Lado, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale takový pobyt možný není. Poradím vám, že dostupnost možných termínů naleznete přímo v nabídce v online rezervačním systému, kde po zadání termínu a počtu osob se i počítá automaticky cena za pobyt :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den přeji je možno si zaplatit dopravu?
Hezký den, Eriku, děkuji Vám za dotaz. Je mi líto, ale doprava není součástí této nabídky, proto ji není možné doplatit. Cesta z Prahy je dlouhá zhruba 1050 km a jízda trvá cca 10–11 hodin. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den jak je to z dopravou až do hotelu??
Dobrý den, Deniso. Děkuji za Váš dotaz. V rámci této nabídky není doprava do hotelu v ceně. Je tak potřeba si ji zajistit individuálně. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možné, že by nás bylo 5 na jednom pokoji a to, dva
dospělí a 3 děti, že by se přidala další přistýlka? Kolik by byl
doplatek? Děkuji předem za odpověď.
S pozdravem a přáním hezkého dne Janatková
Dobrý den, Iveto, děkuji vám za dotaz. V případě, že by bylo třetí dítě do dvou let, tak je zdarma bez nároku na lůžko, stravu a služby. Bylo by tedy možné ubytování i v pěti osobách. Pokud by bylo dítě starší, tak se obávám, že to není možné. V nabídce v sekci Příplatky není zmíněna přistýlka a navíc je nabídka koncipována pro 2 až 4 osoby. Přeji vám pěkný den, Honza
Dobrý den, je možné se v hotelu ubytovat se psem a je se psem možnost vstup na pláž? Samozřejmě na vodítku. díky
Krásný den, Heleno, děkuji vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný :-) V blízkosti hotelu se nachází pláž Rimini Dog Beach, kam je možné s pejskem zajít. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den chci se zeptat zda uvedený termín platí od vycestování z Čech nebo až od ubytování. Zajímá mě zda když si to například dám od pátku do neděle tak se do toho počítá i ta cesta nebo ne
Hezký den, Václave, děkuji za Váš dotaz. Termín, který si vybere platí od ubytování. :-) To znamená, pokud si rezervujete termín například od pátku do neděle, tak je potřeba v pátek být na místě. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den
Pláž u hotelu je zpoplatněna?Je v blízkosti pláže veřejná
-bezplatná?Jak cca daleko.
Děkuji
Dobrý den, Evo. Za pláž neplatíte, je zdarma pro hosty. Nachází se 150 metrů od hotelu. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,poskytuje hotel transfer z letiště a zpět?
Děkuji
Krásný den, Evo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tuto službu hotel neuvádí. Mějte moc hezký den, Kristýna
Pokoj clasik standart – jak vypadá přistýlka? Vzhledem k věku našich
dětí 3 a 5 let není patrová postel jako u pokoje superior přijatelná.
Poskytuje hotel transfer z a na letiště?
Děkuji za info.
Hezký den, Diano, děkuji za Váš dotaz. Informace právě ověřuji u poskytovatele služby, jakmile budu vědět více informací, ozvu se Vám. Předem děkuji za odpověď. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Hezký den, Diano, bohužel se mi od poskytovatele služby nepodařilo zjistit informaci o tom, jak přesně vypadá přistýlka, každopádně poplatek za ní je 30 euro za osobu na noc. Hotel bohužel neposkytuje transfery z letiště. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chci se zeptat slunečník a lehátka jsou v ceně? Pokud ne kolik stojí?
Dobrý den, Barboro,
slunečník a lehátka nejsou zahrnuty v základní ceně. Jsou k dispozici za příplatek. Cena za slunečník a 2 lehátka na pláži je 30 EUR za den.
Ondra