Výlet na Skalní most Bastei v Saském Švýcarsku s plavbou lodí v ceně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CA na e‑mailu slevomat.futura@seznam.cz a nahlaste požadovaný termín výletu, jména účastníků a u zlevněných voucherů věk, nástupní místo, tel. kontakt (mobilní) a kódy voucherů.
- Potvrzení smlouvy s CA je nedílnou součástí nákupu zájezdu. Samotný voucher negarantuje zajištění kapacity. Po nákupu voucheru je třeba dokončit registraci u CA.
- Případné dotazy směřujte na tel. 608 201 321.
- Děti do 6 let mají výlet zdarma.
- Děti a mládež od 6 do 15 mají zlevněný voucher.
- Vstupné do skalního hradu Neurathen (vstupné 3 €)
- Zvířata: doprava kočičky nebo pejska drobné rasy v tašce s nepropustným dnem je zdarma, větší pes musí mít náhubek a svou denní jízdenku (cena 130 Kč – hradí se průvodci při odjezdu).
- Při zakoupení termínové varianty nelze voucher stornovat ani refundovat.
- Po dohodě s CA Futura je však možná změna termínu nebo výměna za obdobný výlet.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Když nyní koupím vouchery na květnový termín, kdy zjistím, zda výlet bude uskutečněn? Probíhá nějake průběžné informování?
Dobrý den, po zakoupení voucheru vám termín potvrdíme. Všechny květnové
termíny se plní dobře. Spíše hrozí opačná možnost a to vyprodanost.
Dobrý den, po tom požáru je most už normálně přístupný bez omezení?
Dobrý den, most na Bastei je přístupný bez pmezení.
Dobrý den, ta cena pro dítě je do 15 let včetně nebo 15 leté dítě už musí mít dospělou cenu. děkuji
Dobrý den, dítě do 15 let je do doby 15. narozenin.
Nový dotaz
Uložením příspěvku v diskuzi souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.

Jak je řešen program v případě zpoždění jednotlivých spojů a nestíhání spojů navazujících? Díky..
Dobrý den, vždy jsou další varianty. Řeší průvodce…To bychom nesměli nikdy nikam..