Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, studio již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Voucher nelze rezervovat telefonicky ani e‑mailem – rezervaci je nutné vytvořit přes rezervační systém Slevomatu.
Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
lze rezervovat termín pro dvě zákaznice najednou? Tedy 2 osoby ve stejný
čas? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Janko. Děkuji za Váš dotaz. Tuto informaci zjistíte tak, že
vyberete konkrétní termín, o který byste měla zájem a poté vyberete
počet ks voucherů v košíku na 2 ks. Pokud Vám systém nabídne pouze
1 ks, více osob nemůže akci v jeden čas využít. Přeji Vám hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
lze rezervovat termín pro dvě zákaznice najednou? Tedy 2 osoby ve stejný čas? Děkuji.
Dobrý den, Janko. Děkuji za Váš dotaz. Tuto informaci zjistíte tak, že vyberete konkrétní termín, o který byste měla zájem a poté vyberete počet ks voucherů v košíku na 2 ks. Pokud Vám systém nabídne pouze 1 ks, více osob nemůže akci v jeden čas využít. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz