Dovolená v Beskydech: luxusní designový garden hotel s vynikající kuchyní, wellness i přírodním koupáním
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den ,
chci se zeptat zda lze použít FKSP. Potřebuji fakturu na kterou zamestnavatel
posle penize . Mohu vas poprosit zda by jste mne kontaktoval na email ?
Dekuji
Aneta
Dobrý den, Aneto. Kontaktuji Vás prostřednictvím emailu jak si přejete. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, rádi bychom se k vám vydali s 3 měsíčním miminkem. Chci
se zeptat na prostornost pokojů. Který byste nám, prosím, doporučili,
abychom se dobře vešli i s cestovní postýlkou? Líbí se nám třeba
designblok C1, šlo by to tam? Mockrát děkujeme za odpověď!
Krásný den,
Tereza
Dobrý den Terezo, děkuji za Váš dotaz. Ve Vašem případě by bylo nejlepší si zvolit pokoj varianty C6, jedná se totiž o prostornější pokoj a postýlka by se tam v pořádku vešla. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobry den, je moznost ubytovani s pejskem? Dekuji
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt s mazlíčky není povolen. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den.
Pobyt se snidani je v balicku za 2 noci pro 2 osoby?
Dekuji
Dobrý den Martino, děkuji za Váš dotaz. U nabídky si můžete nastavit počet osob, počet dnů a termín cena se Vám po nastavení vypočítá automaticky. Uvedená cena u nabídky je za 1 noc pro 2 osoby. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
dzien dobry ,czy jest mozliwosc przyjechania w terminie lipiec i czy mozna przyjechac z pieskiem
Witam, bon jest ważny do 30.6.2023 r., więc nie ma możliwości wykorzystania bonu po upływie jego ważności. Zwierzęta domowe nie są dopuszczone do pobytu. Dziękuję za zrozumienie. Miłego dnia, Karel
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, u balíčku na 3dny, je tam psaná 1 večeře, znamená to, že večeře další den už je za poplatek? Děkuji
Krásný den, Jakube, děkuji vám za dotaz. Jedná o večeři o jednom chodu, večeři máte samozřejmě během pobytu v případě 3 dnů 2× :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den
Prosím jste schopni zajistit 100% bezlepkovou stravu pro jednu osobu
s intolerancí na lepek?
Dobrý den, Pavle. Speciální úpravu jídelníčku je nezbytné řešit s recepcí hotelu. Přikládám kontakt: recepce@uholubu.com s dostatečným předstihem. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možnost masáží? Děkuji
Dobrý den,
ano. ale je nutné předem objednat, máme pouze externího maséra.
Děkuji s pozdravem Dagmar Fillo