Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* hotel u Brněnské přehrady: pokoj Deluxe, snídaně nebo polopenze a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Recepce je otevřena 24 hodin denně.
- Dětská postýlka a dětské židličky v restauraci jsou k dispozici zdarma.
- Děti do 5,99 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko.
- Přistýlka pro děti do 5,99 let je za příplatek 300 Kč/noc (pokud si přejete přiobjednat přistýlku, napište informaci do poznámky).
- Pokoje s přistýlkou jsou na vyžádání.
- V jednom pokoji není možné ubytovat 3 dospělé osoby, lze ubytovat maximálně 2 dospělé a 1 dítě do 11,99 let.
- Pokud se v pokoji ubytuje jen 1 osoba, je cena stejná jako v případě 2 osob.
Příplatky od 1. 5. 2023
- Děti od 6 do 11,99 let mají ubytování se snídaní za příplatek 600 Kč/noc (nutné ověřit kapacity na recepci hotelu).
- Děti od 6 do 11,99 let mají ubytování s polopenzí za příplatek 800 Kč/noc (nutné ověřit kapacity na recepci hotelu).
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (nehlídané parkoviště)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,chtěli bychom využít této nabídky je možné 2 dospělí a
dvě děti? Jedno 2 roky a druhé 5 let.Takže jsem četla postýlku zdarma a
druhé dítě ta příplatek 300.Je to takto možné? A příplatek pak tedy
doplatit na místě?Nebo jak to řešit.
Děkuji moc Ceplechová
Hezký den, děkuji Vám za dotaz. V tomto případě Vám doporučím obrátit se přímo na poskytovatele služby na tel. čísle +420 546 124 444 a ověřit si dostupnost pokojů s přistýlkou pro 5leté dítě. Příplatek se ve většině případů hradí na recepci po příjezdu, určitě Vám ale doporučím předem kontaktovat poskytovatele. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
Je v ceně dvouhodinového vstupu do welness i vířivka? Nebo ta se musí
dokoupit zvlášť a welness jí tedy nezahrnuje?
Děkuji za odpověď.
Hezký den, Hano, děkuji Vám za dotaz. V rámci 2hodinového vstupu do wellness centra máte vstup do bazénu a saunového světa, finské a bylinné sauny, parní lázně a ochlazovacího bazénku. Na další vstupy do wellness i privátní vířivky a třeba také na masáže se Vám vztahuje 15% sleva. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den. Jsem seniorka a s kamarádkou máme zakoupený voucher za 1.990 Kč, rezervovaný termín 13.4.-14.4. Kamarádka je nečekaně v nemocnici, zítra 6.4. jde na operaci (slepé střevo). Je možné s ohledem na nečekanou situaci termín nástupu o měsíc odložit??? Prosím a děkuji. Lola
Krásný den, Lolo, děkuji vám za dotaz. Moc mě tato situace mrzí, je však nutné, abyste se ihned ozvala přímo hotelu a řešila tuto situaci přímo s ním. Hotel kontaktujte co nejdříve na tel. +420 546 124 444 či e-mailu rezervace.santon@orea.cz. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chci se zeptat, zdali je při pobytu na 1 noc možnost využít wellness až druhý den pobytu, případně jestli je pro to nějaké omezení, rezervace předem. Děkuji.
Dobrý den, Kristýno. Děkuji za Váš dotaz. Pokud budete mít zakoupený pobyt na 1 noc, není problém využít wellness druhý den. Při využití sauny a bazénu není rezervace předem potřeba. Rezervaci doporučuji, pokud si přejete přikoupit whirlpool nebo masáž. Přeji hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Doprava busem z Brna?
Dobrý den, Pavle, děkuji vám za dotaz. Nebližší autobusová zastávka u hotelu je zastávka Přístaviště. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je možné platit přes FKSP? Děkuji.
Dobrý den, Ilono. Děkuji za Váš dotaz. Pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo Vám Váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit
hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje Vašeho zaměstnavatele a objednat
jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo
daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora)
na Váš uživatelský účet a zakoupit si Vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost
kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
Hezký den, Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, jsme 3kamaradky a nabízíte i pokoj pro 3 dospělé?
Měli bychom zájem.
Děkuji za odpověď
Krásný den, Blaženo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale v pokoji není možné ubytovat 3 dospělé. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, pokud zakoupím pobyt se snídaní, lze dokoupit polopenzi nebo obědy? děkuji Natália
Dobrý den, Natálie. Děkujeme za Váš dotaz. Pro pobyt s polopenzí jsou vyhraněné konkrétní termíny, kdy to lze. Proto Vám doporučuji zakoupit přímo variantu s polopenzí, kterou v nabídce máme k dispozici. V OREA Resortu je restaurace, kam mají přístup hotelový hosté. Takže můžete případně i tam. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, proč není možné využít kredity (převedené ze
Sodexo účtu) na tento wellness pobyt?
Dobrý den, Lukáši. Pokud jste převáděl Vaše benefitní body na Slevomat, je nezbytné je nahrát na správnou kategorii. Tento krok je závazný a není možné jej vrátit zpět. Tato nabídka spadá do kategorie Cestování. V případě dalších dotazů nás kontaktujte na slevomat.cz/kontakt. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, prosím bylo by možné v termínu 27.2–1.3 2023
jeden dospělí+dítě 4roky strava polopenze,u vás koupit?
Děkuji
Dobrý den, Heleno,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda také je možné využit wellnes, při ubytování
na jednu noc.
Děkuji za odpověď
Hezký zbytek dne
Krásný den, Eliško, děkuji vám za dotaz. Vstup na 2 hodiny do wellnes je za každou strávenou noc :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den je možné využít pokoj pro 2 dospělé plus přistýku pro 11 létě dítě a 2 leté dítě se svojí cestovní postýlkou?
Krásný den, Eriko, děkuji vám za dotaz. V pokoji je možné ubytovat maximálně 2 dospělé osoby a 1 dítě do 11,9 let :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu se zeptat jestli je možné i delší pobyt třeba týden nebo jen nabídku jakou máte děkuju nashledanou.
Krásný den, Adame, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale nabídce jsou pouze 1–3 noci :-) Mějte moc hezký den, Kristýna