Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem v pracovní dny. Při pozdější změně nebo nedostavení se na službu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Dobrý den, je možnost vystavení účtenky, či potvrzení pro zdravotní
pojišťovnu?
Děkuji Vám.
Slevomat.cz
Dobrý den, Hanko. Děkuji za Váš dotaz. Ano, je to možné. O doklad si
můžete zažádat až po zaplacení voucheru, a to v profilu do 14 dní od
nákupu po přihlášení na Slevomatu v sekci Mé nákupy –
Objednávky – Doklady. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možnost vystavení účtenky, či potvrzení pro zdravotní pojišťovnu?
Děkuji Vám.
Dobrý den, Hanko. Děkuji za Váš dotaz. Ano, je to možné. O doklad si můžete zažádat až po zaplacení voucheru, a to v profilu do 14 dní od nákupu po přihlášení na Slevomatu v sekci Mé nákupy – Objednávky – Doklady. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz