Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Léto v italské Ravenně: hotel u moře, plná penze, neomezené nápoje, venkovní bazén a zábava
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Zdravím,možná mám špatný dotaz,avšak zajímá mě doprava,nikde sem neviděla jestli je to vlastní dopravou,autobusem či letecky,děkuji za odpověď
Dobrý den, Ivano. Děkuji za Váš dotaz. Jedná se přímo o nabídku hotelu. Doprava je tedy vlastní. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
Otevřený bar je v ceně nebo ne!
Děkuji
Květa
Dobrý den, Květo.
Děkuji za Váš dotaz.
Otevřený bar je v ceně a je v provozu v čase 11:00 až 23:00 v hotelovém baru.
Další informace o otevřeném baru naleznete v popisu nabídky pod hlavičkou „Ostatní služby“
Přeji krásný den,
Helena, slevomat.cz
Dobrý den, rádi bychom jeli v září na týden, 2 dospělí a 2 děti
(3 a 5 let). Je možno doplatit výhled na moře, případně nějaký lepší
pokoj?
Děkuji, Lucie Růžková
Hezký den, Lucie, děkuji Vám za dotaz. Případné požadavky na pokoj s výhledem na moře Vám doporučím napsat do poznámky při samotném nákupu. Každopádně v této nabídce nabízíme 2 pokoje a u obou máme zmíněný právě výhled na moře. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, bylo by možné ubytovani pro 2 dospělé a 4 děti (1 rok, 4 roky, 10 let, 14 let) v termínu od 17.7. do 25.7.? Děkuji.
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale ubytovat je možné pouze 4 osoby. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, do kdy je platnost nabídky? Do kterého datumu, můžeme
nabídku koupit?
Dekuji
Dobrý den, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve tedy nakoupíte, tím lépe. :) Pěkný den
Prosím vás potřebuji termín od 8.7.na 12 noci 2 dospělé a 2 děti ..10 a 2 roky .dekuji
Krásný den, Andrejko, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tento termín není dostupný. Dostupnost termínů si můžete ověřit přímo v nabídce v online rezervačním kalendáři. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den vlastní doprava nebo autobusová doprava? Děkuji Šárka
Dobrý den, Šárko. Děkuji za Váš dotaz. Jedná se o nabídku ubytování přímo od hotelu Grand Hotel Azzura, nejedná se o zájezd. Nabídka tedy nezahrnuje dopravu autobusem a zákazník se musí na ubytování dopravit vlastní dopravou. Přeji hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
doprava je vlastní…Rádi bychom letecky
Děkuji
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. U žádné nabídky z této destinace není varianta letecky. Pokud byste na letecké dopravě trvala, letenky si musíte zařídit mimo Slevomat. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,je možné být ubytování 2 dospělí a 2 děti v jednom pokoji Standart nebo je třeba nějakého většího pokoje za příplatek? děkuji
Dobré ráno,
standardní čtyřlůžkový pokoj má rozlohu cca 18,00 m², v pokojích je
manželská postel a gauč na spaní.
Pokud budete potřebovat mor informace, dejte nám prosím vědět,
Děkujeme.
Good Morning, the fourbedded room standard is about 18.00m², in the rooms there is a double bed and a Sleeping Couch. Please let us know if you need mor information, Thank you
Dobrý den, chceme si zakoupit pobyt. Jsme 2 dospělí a 2 děti- 2 a 3 roky. Prosím mají děti v ceně také plnou penzi? Dekuji
Krásný den, Marcelo, děkuji vám za dotaz. Děti mají nárok na stravu dle vámi vybraného balíčku :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, jak velký pokoj bychom dostali, když budeme tři dospělí a jedno dítě. Rádi bychom dva dvoulůžkové, pokud to je možné. Děkuji za odpověď. Alena V.
Dobrý den Aleno, děkuji za Váš dotaz. Ohledně dotazu na pokoje se obraťte prosím přímo na cestovní kancelář. Můžete jim buď napsat na emailovou adresu: reservation@ignastour.it nebo telefonním čísle: +39 0471 806691. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,tato nabídka je pouze bez delegátů?s žádným Čechem se nedomluvíme?děkuji
Dobrý den, Kateřino. Děkuji za Váš dotaz. Přesně tak, tato nabídka je bez delegáta. Jedná se o nabídku přímo od hotelu Grand Hotel Azzurra. Je tedy také potřeba zařídit si vlastní dopravu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz