Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jako u moře: 4* resort v Polsku, polopenze a neomezený wellness i solná jeskyně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 334 322 500 nebo na e‑mailu hotel@czasnamolo.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Dítě do 3,9 let zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 20 PLN/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, prosím je na pokoji Comfort Lux minilednička?
Dobrý den, Taťáno. Děkuji Vám za dotaz. Na pokoji Comfort Lux je k dispozici minibar (malá lednička). S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych se zeptat v jakém časovém rozmezí se podává snídaně a večeře. Děkuji
Hezký den, Terezo, děkuji Vám za dotaz. Snídaně se podávají v čase 7:00–10:00, večeře si vybíráte z jídelního lístku a to v otevírací době restaurace, která je otevřená až do 21:30. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, v ceně pobytu máme vstup do solné jeskyně, je nutné si čas
rezervovat dopředu nebo bude stačit až na ubytování? Jakým způsobem mám
kdyžtak rezervaci provést?
Děkuji
Hezký den, Adélo, děkuji Vám za dotaz.
Do solné jeskyně je třeba se objednat na určitý čas. Objednat se můžete až po příjezdu na recepci, případně předem kontaktovat přímo poskytovatele služby. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den.
Jako hoteloví hosté máme vstup na „PLAŽ“ v ceně pobytu, ale máme
v ceně také slunečník a lehátka ? Jak pozná obsluha na "PLAŽI " že jsme
hoteloví hosté. Můžeme si jako hoteloví hosté zarezervovat lehátka a
slunečník na určitou hodinu ?
Hezký den, Radovane, děkuji Vám za dotaz. Dle informací od poskytovatele služby se za malé lehátko se platí 10 PLN a za velké 20 PLN. Slunečníky a lehátka není možné dopředu rezervovat. Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den, jaká je přibližná teplota venkovního bazénu v červenci? Děkuji.
Dobrý den, Gabrielo. Děkuji za Váš dotaz. Teplota vody je v červenci cca 23 °C. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Z hotelového pokoje do wellnes je řešen vstup jakým
systémem. Přicházíme již v koupacím nebo se převléká na místě ? Jsou
uzamykatelné boxy / skříně atp / u wellnes ?
Děkuji.
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Radovane, děkuji vám za strpení. Převlékáte se až na místě wellnes, k dispozici je převlékárna a skříňky. Mějte moc hezký den, Kristýna
Jsou pro ubytované v hotelu pro návštěvu wellnes k dispozici osušky ?
Dobrý den, Radovane. Ano, osušky jsou k dispozici. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den . Nerozumím vouchru v ceně 60 ZL ? Takže poprosím o vysvětlení? Máme zaplacen pobyt s POLOPENZÍ , to znamená že si vybereme ráno a večer od určené hodiny jídlo a nápoje a nic už neplatíme ?? Tak k čemu je voucher ? Je hostům k dispozici na pokoji župan a dom.obuv k vstupu do vnitřního bazénu ?
Dobrý den, Radovane, jedná se o večeři, kdy každá dospělá osoba má na každý den voucher v hodnotě 60 PLN a dítě v hodnotě 40 PLN, voucher platí na jídla, dezerty i nápoje. Snídaně je formou bufetových stolů pro všechny. Župan či obuv je nutné mít vlastní. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den
Je možné pobyt s malým pejskem.?
Děkuji
Sarka
Dobrý den, Šárko. Děkuji za Váš dotaz. Je mi to líto, ale domácí zvířata nejsou na hotelu povolena. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěla jsem si rezervovat termín v červenci (2 dospělí a 2 děti- 5 let a 0 let) při zadání 3 dospělých osob jde zvolit termín v červenci + pokoj zvolený 2 lůžka + 1 přistýlka ale při přidání dítěte co by mělo být do 3,9let zdarma bez nároku na lůžko mi rezervovat již nejde. Můžete mi poradit zda můžu zakoupit tedy jen 3 dospělé osoby a dítě 0let nepřidávat?
Dobrý den, děti do 3 let mají u nás pobyt zdarma. Při rezervaci prosím nevozte menší dítě – bude spát s vámi nebo je možnost zapůjčení cestovní postýlky. Recepce
Witam, dzieci do lat 3 mają u nas pobyt gratis. Więc przy rezerwacji proszę
nie wprowadzać mniejszego dziecka – będzie ono spało z Państwem lub
istnieje możliwość wypożyczenia łóżeczka turystycznego. Pozdrawiam
RECEPCJA
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je vstup na venkovní koupaliště
v rámci ceny pobytu nebo je nutno tento vstup platit zvlášť? A také zda
budget na večeři je možné využit i v době obědu?
Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, Kateřino. Venkovní koupaliště je v ceně a bude otevřené cca od poloviny června (záleží na počasí). V rámci balíčku je polopenze (snídaně formou bufetu a večeře podle výběru z jídelního lístku). Z tohoto důvodu budget platí pouze pro večeři. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, potřebovali bychom ubytování s terasou někdy v termínu
14.8. – 20.8.2023 pro 2+2 (1 rok, 12 let).
Je v tomto termínu volný ještě nějaký apartmán? Nabízí se mi pouze
termín v týdnu od 21.8.2023, což je pro nás už pozdě.
Moc děkuji za ověření
Dobrý den, Iveto. Online rezervační kalendář, který je v nabídce, je propojený s rezervačním systémem poskytovatele služby. Pokud zde termín nevidíte, je již zabraný. Zakoupený termín je garantovaný a hotel není potřeba již kontaktovat. ZDE vidíte všechny typy pokojů. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, od syna jsme dostali tento pobyt/variantu ve všední dny mimo prázdniny/jako dárek, bohužel kvůli pracovnímu vytížení se mimo prázdniny máme problém na pobyt dostat,všední dny nevadí. Je možné si třeba připlatit a poukaz vyčerpat v prázdniny děkuji
Krásný den, Milado, děkuji vám za dotaz. V tomto případě se prosím obraťte přímo na hotel na tel. +48 33 432 25 00 či e-mailu hotel@czasnamolo.pl, kde se individuálně domluvíte na možnostech. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den chci si rezervovat termín od 19.7–22.7.23 chtěla bych pokoj s terasou a výhledem na molo a ukazuje se mi tam jen jeden a není tam nic napsáno ohledně terasy.A ještě se chci zeptat zda se u vas domluvíme česky
V uvedeném termínu je k dispozici pokoj Comfort Lux s terasou. Na hotelové recepci se snadno domluvíte česky. RECEPCE
W podanym terminie dostępne są pokoje z tarasem, jest to pokój Comfort Lux.
W recepcji hotelowej bez problemu porozumieją się Państwo w języku czeskim.
RECEPCJA
Dobrý den, lze nq pobyt čerpat příspěvek z FKSP?
Pro pobyt, možnost faktury s názvem pracoviště. RECEPCE
Do pobytu możliwość wystawienia faktury z nazwą zakładu pracy.
RECEPCJA
Dobrý den,
máme v hotelu rezervovaný pobyt a psala jsem email o rezervaci masáží ve
wellness. Do teď jsem neobdržela email od hotelu. Je možné nějak ověřit
zda email dostali?
Děkuji :-)
Krásný den, Marie, děkuji vám za dotaz. V případě, že se vám nedaří s hotelem spojit, kontaktujte prosím mé kolegy ze zákaznické péče, kteří vám rádi se zprostředkováním komunikace pomohou :) Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den, Kristýna
Je možné provést rezervaci přímo na hotelu,jezdím kolem.
Děkuji
Dobrý den, Miroslave, rezervaci můžete udělat i přímo na místě.
Nebo využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 334 322 500 nebo na e‑mailu hotel@czasnamolo.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu. Pokud byste měl voucher na termín, tak rezervace je automaticky vytvořená a výše zmíněný postup už nemusíte řešit. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den,
Jedeme příští týden od středy do pátku, máme si někde rezervovat čas
ve vířivce nebo jak to funguje ?
Děkuji
Dobrý den, Michaelo, neomezený vstup do hotelového Wellness & Spa se doporučuje na konkrétní čas rezervovat dopředu e-mailem, případně při příjezdu na recepci. Je to jen na vás, jakou variantu zvolíte. Přikládám případně kontakt na Molo Resort: hotel@czasnamolo.pl, nebo +48 33 432 25 00. Přeji krásný den, Honza
Dobrý den můžu se zeptat co by stál pobyt pro dva s plnou penzí nebo polopenzí. Dekuji
Dobrý den, Zuzko,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, prosím jaké jsou rozdíly v pokojích? Vidím jen příplatek, ale v popisku je vše totožné. Děkuji
Dobrý den, máme pokoje s terasou a výhledem na lagunu, pokoje bez terasy s výhledem na lagunu a pokoje bez terasy s výhledem na zadní část hotelu.
Recepce
Dzień dobry, posiadamy pokoje z tarasem oraz widokiem na zalew, pokoje bez
tarasu z widokiem na zalew oraz pokoje bez tarasu z widokiem na tył
hotelu.
Recepcja
Dobrý den,od jakého měsíce je otevřený venkovní bazén? Děkuji za odpověď
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Veroniko, velmi děkuji za strpení. Bazén se otevírá koncem června :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den, je na pokojich nebo nekde v hotelu pristup k mikrovlnne troube? Dekuji.
Dobrý den, v pokojích není mikrovlnná trouba.
Dzień dobry, w pokojach nie ma kuchenki mikrofalowej.
Dobrý den,
jak je prosím účtována polopenze,když není v ceně,ale je na den
60PLN?
Děkuji
Dobrý den, Simono. Děkuji Vám za dotaz. V ceně pobytu máte polopenzi u obou variant v nabídce.
- Každá dospělá osoba má na každý den voucher v hodnotě 60 PLN a dítě v hodnotě 40 PLN, voucher platí na jídla, dezerty i nápoje (toto je také v ceně) – jedná se o budget, který má každá osoba v rámci voucheru na den a může si svobodně vybírat z jídelního lístku
- Cena se po nastavení všech požadavků automaticky vypočítá a je konečná, mimo příplatků
S přáním krásného dne, Karel
Dobry vecer, jak je to prosim v pripade, kdy zvolim moznost „dlouha platnost bez leta“ urcenou pro 2–3 osoby, ale budeme 2 dospeli a 2 deti (4 a 2 roky)? Douctuji nam nejake poplatky na miste, nebo je 2-lete dite zcela zdarma? Dekuji.
Dobrý večer, děti do 3 let jsou u nás ubytovány zdarma, bez nároku na lůžko. Zdraví vás RECEPČNÍ MOLO
Dobry wieczór, dzieci do lat 3 mają u nas pobyt gratis, bez świadczeń. Pozdrawiam RECEPCJA MOLO
Dobrý den,
může se částka 60zl určená na večeře využít také v Klub alter
Molo?
Děkuji.
Eva Szeligová
Hezký den, Evo, děkuji za Váš dotaz. Informace nyní ověřuji u poskytovatele služby, jakmile budu vědět více, ozvu se Vám. Předem děkuji za strpení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Hezký den, Evo, ano, výše zmíněnou částku můžete také využít v Klub alter Molo. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý večer,cena je za osobu prosím?
Krásný den, Tomáši, děkuji vám za dotaz. Uvedená cena „od“ je pro dvě osoby. Jakmile si zadáte počet osob, automaticky se vám vypočítá cena za všechny ubytované. Mějte moc hezký den, Kristýna
dobrý den…je možno vouchery na večeři 60PLN použít i v klubu
alter,kde bychom si chtěli objednat bowling a spojit to i s večeří?
dík Uher
Dobrý den, Marku. Je to čistě na domluvě mezi hostem a personálem. Poradím Vám, že se lze s předstihem domluvit na kontaktu hotel@czasnamolo.pl zda lze takto využít. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
chci se zeptat, zdali je přístup do wellness společný pro muže i ženy
v sauně apod.
Děkuji.
Dobrý den, Adelo. Děkuji Vám za dotaz. Ano, saunu mohou navštívit jak ženy, tak muži. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, můžete prosím upřesnit, zda je wellness přístupné kdykoliv i bez rezervace, nebo to hotel nějak omezuje, např. je-li na urč. hodinu nahlášeno více lidí, další hosty bez rezervace už odmítá vpustit kvůli kapacitě? Děkuji.
Hezký den, Kateřino, děkuji za Váš dotaz. S vaším dotazem jsem kontaktovala poskytovatele služeb, jakmile se mi dostane odpověď, hned se vám ozvu. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Hezký den, Kateřino, přímo od poskytovatele jsem dostala odpověď s informací, že hoteloví hosté mají kdykoli neomezený přístup do wellness&spa (samozřejmě v otevírací době wellness&spa). S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, co prosím znamená doporučujeme rezervaci do wellnes? Máme
malé dítě a s tím se těžko přesný čas určuje..
děkuji
Dobrý den, Martine. Aby wellness nebylo přeplněné v jeden čas, je lepší provést rezervaci na konkrétní čas s dostatečným předstihem, abyste si mohli vychutnat pohody a klidu. :) S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám dotaz ohledně cyklostezek- zda je možnost v okolí využít kola. Další dotaz- zda je v září otevřen venkovní bazén. Děkuji za odpověď. Šárka
Dobrý den, kolem laguny vede asi 2,5 km dlouhá stezka, kterou můžete využít pro kola. Kromě toho si můžete prohlédnout i okolí. Venkovní bazén již není v provozu, ale k dispozici je stále krytý bazén. :) Hezký den. Matěj, Slevomat.cz