Jarní dovolená v Kysucích: neomezený wellness, polopenze i spousta aktivit
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,prosím máte volno po 22.10.na týden pro 2 osoby?
A prosím cenu?
Děkuji Hejduková
Dobrý den, Kateřino. Děkuji za Váš dotaz. Doporučuji Vám rozkliknout variantu v nabídce a kliknout na velké zelené tlačítko Vybrat termín. Zobrazí se Vám kalendář s aktuálními volnými termíny. Termín si tak můžete rovnou zvolit a rezervovat, cena se Vám po vybrání konkrétního data vypočítá. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné ve variantě jaro- podzim zvolit víkendový termín od pátku do neděle pro dvě osoby, nebo je pro hosty možná varianta pouze ve všední dny?
Dobrý den, Veroniko,
děkuji Vám za dotaz. V nabídce je tzv. online rezervační systém, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli. V aktuální chvílí Vámi požadovaný je volný pobyt od 8. do 10. září Hezký den, Ondra
Dobrý den, je možné koupit pobyt přes FKSP? Děkuji, hezký den, Magda
Dobrý den, Magdo, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
ráda bych využila dané nabídky, ale potřebovala bych objednat pokoj se
samostatnými postelemi.
Je možné objednat pokoj s oddělenými postelemi hned při
zakoupení/rezervaci pobytu nebo to řešit až následně s ubytovacím
zařízením?
Děkuji a přeji příjemný den
Pavla
Krásný den, Pavlo, děkuji vám za dotaz. V tomto případě bude nejlepší před zakoupením voucheru kontaktovat přímo hotel a zjistit možnost oddělených lůžek ve vámi preferovaných termínech. Hotel můžete kontaktovat na tel. +421 414 382 732 či e-mailu marlene@marlene.sk :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, rádi bychom přijeli v termínu od 8.7 – 12.7 s dětmi
/12,16/.Můžete mi prosím provést kalkulaci pro všechny s polopenzí?
Děkuji
Krásný den, Marcelo, děkuji vám za dotaz. V tomto případě bude nejlepší cestou kontaktovat přímo hotel na tel. +421 414 382 732 či e-mailu marlene@marlene.sk, kde se společně domluvíte na možnostech. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, kolik je prosím Vás doplatek za dítě 9 let? V rezervaci mi to nenabízí možnost přidat dítě. Předem Vám děkuji za odpověď.
Dobrý den, Hano, nabídka je koncipována pro 2 osoby. Proto více osob nelze přidat do objednávky. Jediná varianta jsou děti do 3 let (2,99 let) s nárokem na lůžko a služby zdarma.
V případě dítěte do 9 let můžete kontaktovat hotel a ověřit si kapacitu hotelu, poté byste za dítě doplácela na místě. Cenu následně určuje hotel. Přidávám kontakt do Hotelu Marlene: marlene@marlene.sk, nebo +421 414 382 732. Přeji vám pěkný den, Honza
Dobrý den,
je možné ubytování s pejskem?
Dobrý den, Belo. Pobyt s domácím mazlíčkem je možný pouze po předchozí domluvě s recepcí a doplatek na místě činí:
- Domácí zvířata: 9 €/noc
Přikládám kontakt: marlene@marlene.sk
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Jak, zjistím, zda je možný pobyt pro 3 osoby v apartmánu v době od 13. do 15.prosince 2023?Děkuji. V.
Krásný den, Vlasto, děkuji vám za dotaz. Pro ověření dostupných kapacit je nejlepším způsobem se spojit přímo s hotelem na tel. +421 414 382 732 či e-mailu marlene@marlene.sk :) Mějte moc hezký den, Kristýna