Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Dobrý den , tento hotel má vlastní pláž ,jestliže ano , je v ceně
pobytu plážový servis? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Miroslave. Děkuji za Váš dotaz. Ten nyní prověřuji přímo
u hotelu v Chorvatsku. Jakmile dostanu odpověď, ozvu se Vám. Hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Janoušková Dagmar
Dobrý den, je možné se ubytovat, když by byli 2 dospělí, dítě 5 let
a druhé 2roky? Dítě spí s námi na posteli. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Dagmar, děkuji za dotaz. Pokud si děti či další dospělé
osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá
cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor,
pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky,
doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si
před zakoupením voucheru kapacitu hotelu. Nabídka je koncipována maximálně
pro 2 až 3 osoby, proto vám nemusí jít přidat další dítě. Můžete
ale kontaktovat přímo hotel a případně doplatit za další osobu na
místě. Přeji pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , tento hotel má vlastní pláž ,jestliže ano , je v ceně pobytu plážový servis? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Miroslave. Děkuji za Váš dotaz. Ten nyní prověřuji přímo u hotelu v Chorvatsku. Jakmile dostanu odpověď, ozvu se Vám. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz