Odpočinek v Sárváru s výtečnou stravou či bez: moderní apartmány i vstupy do lázní jen 350 m od nich
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 30 939 0953 nebo e‑mailem na info@zafirapartmansarvar.hu
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Recepce se nachází v protilehlém hotelu Onyx***
- Dítě do 2,9 let se stravou na lůžku s rodiči: zdarma
- Vstup do lázní pro děti není součástí balíčku. Vstup je potřeba doplatit na místě.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci: 6000 Ft / noc (kauce 30 000 Ft)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 2400 Ft / noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
vstup do lázní uplatním na základě čeho ? Děkuji
Vstupenky si můžete vyzvednout na naší recepci
Dobrý den, jak je to s večeří u polopenze? Lze vybrat z celého jídelního lístku nebo je omezený?
Večeře a la carte nebo formou bufetu v závislosti na počtu hostů
Dobrý den, vstup do lázní je v ceně pouze jedenkrát za pobyt, nebo za každý den pobytu?
Dobrý den, Markéto. Děkuji Vám za dotaz. Jedná se o 1 vstup do lázní pro dvě osoby za celý pobyt. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, máme zakoupený pobyt pro 2 dospělé – chci se zeptat zda se na recepci domluvíme česky a zda je možné platit kartou? Dále zda je možné dokoupit vstup do lázní na další dny za zvýhodněnou cenu? Děkuji za odpověď. Lucka
Naši recepční hovoří maďarsky, německy a anglicky. Koupací permanentky
jsou k dispozici za běžné ceny.
Naši recepční hovoří maďarsky, německy a anglicky. Koupací permanentky
jsou k dispozici za běžné ceny.
Večeře a la carte nebo formou bufetu v závislosti na počtu hostů
Prosím jezdíte taky autobusem a odkud
Dobrý den, Zdenko. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je přímo od hotelu, nejedná se tedy o zájezd, proto je doprava vlastní. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
je možné tento pobyt koupit platbou z FKSP?
Děkuji, L. Modrovičova
Hezký den, Ladislavo, děkuji za Váš dotaz. Pokud nabídka neobsahuje
žlutý štítek Platba z FKSP, tak to bohužel není možné. Mohu Vám ale
nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz).
Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho
zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte
vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba
dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora)
na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
Psala jsem do tohoto hotelu 2×, abych si ověřila, zda je možné ubytování
s balkónem do klidové části a ne na frekventovanou hlavní silnici.
Pojedeme s dvěma dětmi..
Doteď nemám odpověď. Zdá se, že o klienty Slevomatu zájem nemají.
Má tedy smysl nabízet toto ubytování na stránkách? Když jim zákazník
nestojí ani za odpověď?
Milá Markéto,
moc Vám děkuji za Váš dopis.
Na Vaše dopisy jsme odpověděli (R31 i Zafír).
Apartmány s výhledem do zahrady jsou v R31 již rezervovány. V Zafíru má
většina apartmánů výhled do zahrady. Je pravděpodobné, že Vás můžeme
ubytovat v některém z těchto apartmánů.
S pozdravem
R31 Residence & Zafír Team
Dear Marketa, thank you very much for your letter. We answered to your letters (both R31 and Zafír). The apartments with view to the garden have been already booked in R31. In Zafír most of the apartments have a view to the garden. It is likely that we can accomodate you in one of those apartments. Best regards R31 Residence & Zafír Team
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Bohužel, z hotelu Zafir mi dosud žádná reakce na
žádný z mých dvou e-mailu nepřišla. Proto jsem psala sem, na Slevomat.
Dotaz jsem psala na info@zafirapartmansarvar.hu
Co se týče R31, odtud jsem odpověď dostala, a proto jsem také poptávala
Zafir, zda jsou volné apartmánu s výhledem do klidné části hotelu a ne na
rušnou hlavní silnici. Děkuji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsou v apartmánech k dispozici dětské vysoké jídelní židličky a postýlky, nebo si musíme vzít vlastní? Děkuji
Dobrý den, Petře. Hotel na požádání může poskytnout dětskou židličku a postýlku. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz