Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Hoďte své auto do gala: kompletní čištění včetně rozleštění laku karoserie
Hodnocení podniku Wash Cars
Auto celkově prokouklo, pokud budou nabízet znovu voucher, určitě opět zakoupím :-)
Dobre odvedena prace a dobra domluva terminu.
Tak s voucherem jsem spokojen nebyl. Co se týče interiéru nebylo to uděláno tak, jak jsem očekával. Nebylo pořádně vysáté, plasty nebyly utřeny všude, ve špárách prach a bordel. Přikládám jednu fotku z mnoha, co jsem nafotil. Při převzetí auta jsem si toho v garáži nevšiml. Venku pršelo zkontroloval jsem si to druhý den na slunci. Co se týče karoserie, auto strojově leštěné nebylo, jak mi bylo řečeno. Je tam plno nedostatků, které by se strojem odstranily. Dokonce šmouha od gumy z kočárku tam stále ještě je. Sedadla byla vytepována na 80% z čehož jsem měl radost že sedadla byla vysušená. A i to jsem si připlatil 300kč navíc.
Vážený p. Paulišin,
přesně, jak píšete, v den, kdy jste u nás byl na čištění s vozidlem bylo hodně špatné počasí a tudíž i pro naše zaměstnance je bohužel viditelnost v boxu na čištění interiéru mírně snížena. Což samozřejmě není Vaše vina, ale ani naše, počasí si bohužel objednat nemůžeme .... Co se týče spár, tak to obsahem voucheru není, nejedná se o detailingové čištění. To by u nás vozidlo hlavně muselo být daleko déle než jeden den a za jiné finance. S nedostatky jste k nám mohl kdykoli přijet a napravili bychom je, to není vůbec žádný problém. Karoserie samozřejmě leštěna byla, jedná se o JEDNOKROKOVÉ rozleštění, pokud jsou na karoserii hlubší škrábance, tak ty se opravdu neodstraní. To už je potom na renovaci, kterou tedy neprovádíme a ta je úplně za jiné finance. Ale jak už jsem se zmínila, kdykoli zavolejte nebo napište e-mail a přijeďte, na nedostatky se podíváme :) Jinak ještě za vysušení jste nepřiplácel, to jste měl v rámci voucheru, připlácel jste za znečištění sedadel.
Hezký den, Gabriela, Wash Cars
asi jen přístup
---------------
Dobrý den,
to nás mrzí i když děkujeme za hodnocení přístupu :) Prosím, kdykoli mi zavolejte, vysvětlíme si nedostatky a pokud bude v našich silách, napravíme :)
Hezký den, G., Wash Cars
Naprosto arogantni personal. Auto mi bylo vraceno s pomerne velkou dirou v calouneni, ktera pri predani na miste zcela urcite nebyla. Ackoli jsme se snazil slusnou formou zjistit, co se stalo, dostalo se mi naprosto arogantniho jednani. , Slecna co objednava/predava vozidlo ze mne jeste delala debila, ze dira tam musela byt a byla asi spinava a proto pry pri predani a obhlidce vozu nebyla videt. At je pricina diry jakakoli, dalo se to vyresit slusne a v klidu. Coz pani zjevne nezvlada a kazi zazitek z jinak dobre odvedene prace.
Vážený p. Špaček,
já si moc dobře pamatuji o co se jedná. Vozidlo jste přivezl mimo naší prac. dobu a i vyzvedával mimo naší prac. dobu. Vše bylo v naprostém pořádku, mě nevadilo na Vás čekat dva dny po sobě, protože jsme se normálně, lidsky domluvili, při předání vozu jste si s Vaší paní komplet celé vozidlo obešli, zkontrolovali a hezky jsme se rozloučili. Asi po hodině od Vašeho odjezdu (ve večerních hod.) jste mi z ničeho nic volal, že máte na sedadle díru .... Já jsem se Vám snažila vysvětlit, že naším čištěním díra nemohla být způsobena, opravdu není jak. Útočit jste začal Vy a já jsem taky jen člověk .... Za dvanáctileté působení naší spol. se nám opravdu nestalo, že bychom tepováním sedadel vytvořili díru ..... A ano, sedadla ve Vašem voze byla tak znečištěná, že vlastně nebylo ani vidět, jaký je vzor na látce, takže pokud tam díra byla, ztratila by se .....
Hezký den, Gabriela, Wash Cars
Zákaznická zkušenost…
Měla jsem firemní vozidlo, které bylo na operativní leasing. Měla jsem jej 2 roky, pečovala o něj a vždy bylo perfektně čisté a uklizené. 2 roky žádná nehoda, vlastně nic, co by vozidlo poškodilo, nicméně myčka dala trochu na frak laku.
Nicméně i přesto, že auto bylo ok, tak jsem se rozhodla mu dopřát trochu péče a dala jsem vozidlo, v mém domnění, profesionálně vyčistit a vyleštit.
To jsem si dala :-(
Navštívila jsem provozovnu u nás, Praha 9, která je všude vidět a je u mého bydliště a pořád mají plno. I můj termín byl týden před odevzdáním, neměli vůbec čas.
Služba stála 2 tis. Auto po vyleštění a vyčištění, přebíral manžel s tím, že obešel auto kolem dokola, blýskalo se a na první pohled se zdálo že je vše ok. Po týdnu jsem auto vracela společnosti, od které jsem vozidlo měla a přebírající si všiml poškození, pod pravým světlem. Byla to rýha, ( nic jiného, žádné jiné oděrky), způsobena bruskou až na základ – nevím jak se tomu odborně říká – prostě přeleštěno na doraz – rýha lemující světlo, viditelná až při přiblížení se ke světlu.
Na první pohled evidentní z čeho to mohlo být.
Okamžitě jsem kontaktovala danou provozovnu, kde jsem zažila naprostý šok. Vy jste si auto převzali, nemáte na nic nárok a odejděte nemáme se o čem bavit. Wou…Auto za zůstatkovou cenu skoro 800tis.
Prý týden od převzetí vozu na reklamaci nemám nárok, prý jsem si to udělala sama a prý ať to na ně nezkouším… a ještě další vytříbená komunikace formou řvaní na mě….nooo asi jsem se propadla někam nevím kam…
Reklamace v této provozovně neuznávají, jakmile se ozvete, že se Vám něco nelíbí, nebo že s něčím nesouhlasíte, tak máte smůlu.
A paní, která má na starosti provoz, to je osoba, kterou nechcete potkat, ani vidět, protože pro ní jste povl, někdo kdo tady v našem státě nemá nárok na nic…ufff
Velice odvážně na mě následně do telefonu řvala, že nejsem v pozici, abych jí cokoliv říkala a už vůbec si stěžovala. nemám prý na nic nárok.
Šok…fakt tohle asi nechce nikdo…Navíc když jsem jí svěřila vozidlo, které bylo 2 roky staré…(hloupá, naivní)
Propadla jsem se snad do jiného světa? Co reklamační řád? Co dělat, jak nárokovat škodu, kterou mi evidentně způsobil amaterismus člověka, kterého nazývají odborníkem?
Udělala jsem několik chyb a jsem si toho vědoma:
1. Nezjistila jsem si co je to za firmu a věřila referencím na webu, na slevomatu a další akčních portálech…
2. Předala jsem auto v domnění, že jde o odborníky, lajkům /pán, mladý kluk evidentně totálně bez zkušeností…
3. Nešla jsem s lupou abych si auto převzala a zkontrolovala detailně.
Jak v tomto případě postupovat? Jestli se mě zeptáte o koho jde o jakou provozovnu, ráda Vám to řeknu, protože s takovým šíleným přístupem k zákazníkovi jsem se ještě nesetkala a bylo by fajn, vědět že tady opravdu ne…a dát vědět všem, aby nedělali stejné chyby jako já…Co bude dál, nevím, čekám na posudek, vyčíslení škody, levné to nebude, pak se uvidí…
Vážená paní Seidlová,
napsali jsme si X e-mailů, kde jste nás urážela ve všech směrech, nemám problém s tím, ať klidně e-maily zveřejníte, aby každý viděl, že NIKDO u nás na provozovně se k Vám nechoval povrchně apod., jak Vy tu uvádíte. Vy jste přijela po týdnu od čištění vozidla k nám na provozovnu, kde jsem bohužel momentálně nebyla přítomna, řvala jste tu naše zaměstnance, kteří Vás prosili, abyste nekřičela, že se dá vše vyřešit v klidu a normálně. Vozidlo jste nepřivezla ukázat, ukázala jste jen foto kde ani nebylo identifikovatelné, kde se poškození nachází a z veškerých kamerových záznamů, které jsem Vám nabídla k nahlédnutí, k čemuž jste se ani nevyjádřila, chtěla jste poslat e-mailem, ale nemohu Vám něco takového zaslat, když jsou na záznamech i jiná vozidla apod., záznamy jste si nepřijela shlédnout. Každému je samozřejmě nepříjemné, pokud má na vozidle nějaké takové poškození, kord na vozidle novém, ale s klidným svědomím a vědomím, jak jsem Vám již psala u nás k poškození nedošlo. Padem a brusnou pastou, kterými se jednokrokové rozleštění provádí k takovému poškození, které máte na vozidlo dojít nemůže. Hlavně lak by musel být spálený a excentrickou bruskou, kterou rozleštění provádíme nedojde ani ke spálení laku a Vy máte na vozidle regulérně odření. Nikdo s Vámi nejednal tak, jak uvádíte, nikdo Vám neřekl, že se s Vámi bavit nebude, to bychom si asi týden nedopisovali, kde jste ve finále urážela Vy nás, vlastně právě jaký my jsme póvl, že v takovém autě jsme nikdy neseděli, ať si doplníme vzdělání apod. No sama dobře víte, co jste uváděla za urážky a ponižování. Já jsem Vám vždy slušně reagovala .... Když už jste nevěděla co, tak jste reklamovala špinavé sedačky, které se Vám ale u nás nečistily. U nás se provádělo pouze v interiéru luxování a otření prachu z inter. plastů. A s urážkami a ponižováním našich zaměstnanců stále jak je vidět nekončíte. My svou práci děláme rádi a dobře a každý, kdo k nám jezdí už i X let, tak ví a klienti se k nám neustále vrací. Konzultovala jsem věc i s našimi autorizovanými partnery, pro které vozidla čistíme i rozlešťujeme a každý mi řekl stejné východisko, jaké jsme udělali my. Toť ode mě vše .....
Gabriela, Wash Cars
Objednání termínu proběhlo v pořádku, předání auta také. Auto bylo voňavé, tím to končilo.
Luxování nic moc, místy byl stále bordel.
Tepování nic moc, místy byly stále fleky.
Rozleštění laku? nepoznal jsem rozdíl před a po.
Rozbili mi brýle a nepřiznali se.
Do zapalovače v autě natekla voda a zarezla tam nabíječka (před mytím ji nevyndali)
Personál vstřícný, ochotný, jenom si neumím moc představit čištění více vozidel za deštivého počasí.
Je to náročné, ale zvládáme i za okolností, když počasí nám nepřeje ;)
Gabriela, Wash Cars
Perfektní vyčištění a naleštění. Personál ochotný.
Píše se rozleštění laku, což jsem čekal kotoučem a pastou odstranění šrámů a rýh. Bohužel jen naleštění laku.
Dobrý den, p. Vlasák. Jedná se o jednokrokové rozleštění, což odpovídá výsledku. Odstraní opravdu jen jemné škrábance na karoserii a oživí barvu karoserie. Rýhy a hlubší šrámy opravdu tímto způsobem neodstraníme. Toto odstraní renovace, kterou ale neprovádíme (viz. i odpovídající cena). Tyto služby se pohybují v úplně jiné cenové relaci. Věřím, že jinak jste byl u nás spokojen :) Myslím, že i výsledek čištění interiéru se povedl ;)
Gabriela, Wash Cars
Profi přístup, skvělá domluva na přistavení vozidla a vyzvednutí vozidla, auto pěkně umyté, naleštěné, ani jsem ho skoro nepoznal!
Vstřícné jednání, auto po čištění vypadalo jako nové.