Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, zda máte volno v termínu 11.3.- 17.3. kdykoliv na
3 dny pro 6 osob( 1× 4 lůžkový pokoj+ 1× 2 lůžkový pokoj) + malý
pejsek jorkšír.
Moc děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den Inko, děkuji za Váš dotaz. Pokud máte už vybraný termín tak
si můžete tento termín navolit přímo při nákupu :). Pokud byste sebou
chtěla vzít i pejska tak je to za poplatek 250 Kč/ noc možné jen je
třeba dohodnout se předem přímo s recepcí. Jestliže byste měla další
dotazy týkající se kapacit hotelu tak kontaktujte prosím přímo hotel na
emailu: recepce@hotelkrystof.cz nebo
na telefonním čísle: +420 606 611 310, jistě Vám rádi na všechny Vaše
otázky odpoví :) . Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, zda máte volno v termínu 11.3.- 17.3. kdykoliv na 3 dny pro 6 osob( 1× 4 lůžkový pokoj+ 1× 2 lůžkový pokoj) + malý pejsek jorkšír.
Moc děkuji.
Dobrý den Inko, děkuji za Váš dotaz. Pokud máte už vybraný termín tak si můžete tento termín navolit přímo při nákupu :). Pokud byste sebou chtěla vzít i pejska tak je to za poplatek 250 Kč/ noc možné jen je třeba dohodnout se předem přímo s recepcí. Jestliže byste měla další dotazy týkající se kapacit hotelu tak kontaktujte prosím přímo hotel na emailu: recepce@hotelkrystof.cz nebo na telefonním čísle: +420 606 611 310, jistě Vám rádi na všechny Vaše otázky odpoví :) . Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.