Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Bungalovy u Balatonu až pro 5 osob: soukromá pláž s tobogánem a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Uvedená cena je za ubytovací jednotku a je konečná bez ohledu na počet osob.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci: 2500 HUF (cca 7 €) / noc (za každého mazlíčka)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 1000 HUF (cca 2,50 €) / noc
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, prosím chtěla bych se zeptat, máme rezervovaný bungalov, je
někde v okolí pláž, nebo místo, kde by se pes mohl vykoupat ?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Lucie, zdravíme Vás a děkujeme za Váš dotaz. Pejskové bohužel v areálu na pláž (nebo např. ani do restaurace) nesmí… Co se týká okolí, tak nás hotel/resp. bungalovy o jiných možnostech bohužel neinformoval. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den ,je možné ubytování se psem 35 kg.Děkuji Zdenka
Dobrý den, paní Zdeňko, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Omlouvám se za pozdní odpověď, ale čekali jsme (přes víkend) na odpověď
ubytovatele. Máme ale pro Vás dobrou zprávu, že Vašeho 35ti kilového
mazlíčka v Bungalows Tihany ubytují, a to za příplatek 2.500 HUF / den
(cca 7 EUR), který uhradíte na místě. Počítejte však prosím s tím,
že pejsek nesmí v areálu na pláž nebo do restaurace… Děkujeme za
pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,
jak je to s parkováním u bungalovů? Je dostupné parkoviště? A kdybychom
si přivezli i kola, je možné je uzamknout někde v blízkosti bungalovu,
nechat před bungalovem?
Hezký den a děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Petro, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Jak uvádíme v sekci příplatky, parkování je možné za příplatek
1.000 HUF (cca 2,50 EUR) / noc. Jinak hotel úschovnou kol nedisponuje, takže
jejich uskladnění / úschova bude záležet na Vás (zda je necháte před
bungalovem, nebo případně v bungalovu, či v/na autě. Děkujeme za
pochopení. S pozdravem a přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den.
Výběr neumožňuje vybrat 4 děti. Byl by toto problém? Byli bychom
2 dospělí a děti 13, 12, 2 a 1 rok (nepotřebuje lůžko, pouze cestovní
postýlka). Je možné toto u Vás zařídit? Předpokládám asi ten
největší bungalov. 😁
Děkuji za odpověď.
S přáním hezkého dne,
Lukáš Novák.
Dobrý den, pane Nováku, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za dotaz. Co se
týká Vašeho požadavku, tak by to (dle smlouvy) bylo možné v momentě,
pokud Vaše nejmladší dítě nedosáhne v den nástupu 2 let a bude bráno
stále jako „batole“, a samozřejmě pouze v Bungalovu „Atrium“. Pro
jistotu Vás poprosíme, zašlete nám email s datem pobytu, a daty narození
všech dětí na email info@zanzo.cz a my prověříme
s ubytováním, zda máme tento bungalov volný. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, je možné přes hlavní sezónu si doplatit dodatečně snídaně? Děkuji s přáním hezkého dne Hosch
Dobrý den, pane Hoschi, srdečně Vás zdravíme a děkujme za Váš dotaz. Bohužel Vás asi nepotěšíme. Na našich stránkách nabízíme totiž Tihany Hotel Club, který je s polopenzí, nebo právě Tihany Bungalows, které mají vybavený kuchyňský kout (včetně např. rychlovarné konvice, kávovaru, ledničky či mikrovlnné trouby), kde si snídaně a jiné pokrmy můžete připravovat sami. Možnost kombinace nám majitelem komplexu bohužel nebyla nabídnuta. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobry den, jak je to prosim se socialnim zazemim v bungalovu? ma každý bungalov svoji koupelnu, popř. kuchyň.kout? Děkuji
Dobrý den, Pavlíno, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Všechny bungalovy mají vlastní sociální zařízení a v kuchyňském koutu základní vybavení (včetně např. rychlovarné konvice, kávovaru, ledničky či mikrovlnné trouby). S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den , zvažujeme pobyt v bungalogu a zají mě zda je možné v restauraci platit kartou, děkuji
Dobrý den, paní Knejpová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Hotel ve smlouvě uvádí, že přijímá platby kartami Mastercard a VISA a disponuje bankomatem. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Děkuji za odpověd ale nějak mi chybí hodnocení bungalovu, je to jen o hotelu. Nebo špatně hledám, dekuji
Dobrý den, paní Knejpová, jedná se o Club Hotel Tihany, jehož součástí jsou i bungalovy (chatičky). Vzhledem k tomu, že máme tento resort v naši nabídce nově, žádné hodnocení na našem webu jste bohužel najít nemohla (ani na hotel ani na bungalovy). Pokud si budete chtít přečíst nějaké recenze, budete se muset podívat na veřejně dostupné informace na internetu. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,
jaký je rozdíl mezi bungalovy Kalmar BU 02 a BU 05. Děkuji
Dobrý den, pane Rohrere, srdečně zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Rozdíl je pouze v tom, že bungalov BU 05 disponuje (oproti bungalovu BU 02) ještě vlastní terasou. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme 2 dvě děti 9 a 12 let,
Bohužel 12 let nelze zadat, byl by to problém zjistit, zdali by mohl být.
Nebo jestli je nějaká jiná varianta. Kluk je jinak malého vzrůstu, kdyby šlo pouze o přistýlku.
Děkuji pěkně
Dobrý den, Tomasi, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Předpokládáme, že jste zkoušel rezervovat bungalovy „Kalmar“, které jsou menší a mají maximální povolenou kapacitu 2 dospělí a 2 děti do 12 let (tedy do 11,9 – nedovršených 12 let). Pro Vaši rodinu si již budete muset vybrat větší bungalov „Atrium“, kde si již rezervaci vytvoříte bez problému. V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat na ino@zanzo.cz. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den. CK Zanzo – Silvie