Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Dovolená u Lago di Garda: hotel v Tignale, polopenze, wellness a degustace vín ve vinařství

4,5 / 5 CK Zanzo od Slevomatu Alpy - Itálie (mapa) 155 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Šárka Lišková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zda mají všechny pokoje balkóny.Dekuji za odpověď Lišková

CK Zanzo od Slevomatu


Dobrý den, paní Lišková



děkujeme za dotaz a zdravíme z CK Zanzo!



Záleží na tom, jaký vyberete pokoj a také jaké jsou v tu chvíli dostupné. Vše uvidíte a zjistíte při rezervaci konkrétního termínu v detailech nabídky.



S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Magdaléna

Barbara Mastrandrea

Hello, I would like to understand how to proceed to purchase this offer.
I would also like to know if it is possible to have only breakfast included in the price. How can I be sure that there is availability for the dates that interest me?

Slevomat.cz

Hello Barbara, first of all, many greetings from our office and thank you for question. You have to purchase this hotel by yourselfe on-line. First you have to select the exact dates in our calendar, select the correct numer of pax and to proceed with the payment. This is how you will ensure your reservation. And regarding the breakfast only the answer is unfortunately no, this offer is with HB only. In case of any other questions, please do not hesitate to contact us at info@zanzo.cz. Kind regards, CK Zanzo – Silvie

Ivana Holubová

Dobrý den,prosím jak postupovat při platbě fakturou z FKSP.Děkuji za odpověď

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, paní Holubová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Všechny informace ohledně FKSP uvádíme na našich webových stránkách ZDE. Naleznete tam odpovědi na všechny vaše otázky a pokud byste přeci jen potřebovala poradit, kontaktujte nás prosím na info@zanzo.cz nebo na telefonním čísle 222 703 625 v době mezi 08:00 a 18:00 hodinou. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Meszarosova

Dobrý den,
jake je nejbližší letiště od hotelu a jak se popřípadě nejjednoduseji dostat z letiště k hotelu. Děkuji a přeji hezky de

CK Zanzo od Slevomatu


Dobrý den, paní Meszarosova, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Nejbližší letiště k hotelu La Rotonda jsou letiště ve Veroně (cca 85 km) nebo v Bergamu (cca 110 km). Na letišti si pak můžete zapůjčit auto nebo buďte tak laskavá a napište nám prosím na info@zanzo.cz termín a přesný počet osob, kterých by se transfer týkal. Pokusíme se napsat našemu partnerovi a zjistit případné možnosti nebo cenu transferu. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Dana

Dobrý den v hotelu v Tingale je možná úschova dvou jízdních kol?

Slevomat.cz

Dobrý den, Danko, zdravíme a děkujeme ta Vás dotaz. Jak jsme odpovídali již níže, ano, hotel disponuje úschovnou kol. S Vašimi koly tedy problém určitě nebude. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Andrea

Dobrý den, rádi bychom navštívili ubytování u Lago di Garda v hotelu La Rotonda v Tignale. Zajímalo by mě prosím, jak je to s parkováním u hotelu, zda je zdarma, nebo s poplatkem a zda máte tušení, jak se pohybují poplatky za dálnici, když bychom jeli od Mikulova, přes Rakousko a Německo? Máte možnost to ověřit přímo na hotelu, zda znají alespoň v rámci Itálie, jak se pohybují poplatky za dálnici a zda to je jak u nás na 10 dní? Předem Vám moc děkuji za informace. S přáním hezkého dne

CK Zanzo od Slevomatu


Dobrý den, paní Andreo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Jak uvádíme v záložce „Ostatní služby“, parkování je u hotelu zdarma. Všechny ostatní odpovědi na Vaše dotazy ohledně dálničních známek naleznete přehledně na webových stránkách dalnicni-znamky.com, kde naleznete také kalkulačku pro výpočet cen mýtného a mapu zpoplatněných silnic. S přáním šťastné cesty a příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Markéta

Dobrý den a od kolika hodin jsou snídaně a večeře?

CK Zanzo od Slevomatu


Dobrý den, Markéto, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Hotel má pro snídaně a večeře různé otvírací doby od května do září, a poté od září dál (dle obsazenosti hotelu). Přesné časové údaje se dozvíte po svém příjezdu na recepci hotelu. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

majina

Dobrý den
mohu se zeptat je tam přístav ?
A lze se dopravit lodí na Monte Baldo?

CK Zanzo od Slevomatu


Dobrý den, Majino, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Nejbližší přístav (pro přívoz – lodě) je Limone Sul Garda (cca 20 km od Vašeho ubytování), odkud vede přívoz do Malcesine, a dále na Monte Baldo můžete z Malcesine použít lanovku nebo jít pěšky. S pozdravem a přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Lucie

Dobrý den.
Je v dubnu otevřená sauna?
Na degustaci vín je třeba se objednat předem?
Budeme ubytovaní od pondělí do pátku, koná se v těchto dnech galavečer a máme nárok na degustaci vín?
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Co se týká sauny, je pro tuto chvíli v celoročním provozu. Degustace, na kterou máte nárok 1× za Váš pobyt, se koná vždy v úterý nebo v pátek, ve vinařství Fattoria Ca Grande in Raffa (cca 32km od hotelu) a místo si zarezervujete po Vašem příjezdu na recepci. Galavečer pak hotel organizuje 1× týdně, dle obsazenosti hotelů a počtu hotelových hostů. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den, CK Zanzo – Silvie

Adéla Bendova

Dobrý den. Na uvedený email jsem psala už o víkendu a stále se mi nikdo neozval děkuji

CK Zanzo od Slevomatu


Dobrý den, paní Bendová, ještě jednou Vás zdravíme a děkujeme za komentář. CK Zanzo je otevřena od pondělí do pátku mezi 08:00 a 18:00 hodinou. O víkendech vyřizujeme pouze urgentní hovory našich klientů, kteří jsou již např. v zahraničí, na tzv. SOS lince. Ve vašem případě, jak jsme Vás již informovali, jsme tedy dnes (v pondělí) napsali do hotelu dotaz ohledně Vašeho požadavku (na ubytování 6 dospělých a 3 dětí, ve Vámi vybraném termínu, které momentálně naše CK nemá k dispozici) a nyní čekáme na vyjádření/potvrzení hotelu v Itálii. Jakmile nám hotel informaci potvrdí, budeme Vás bez prodlení informovat. Děkujeme za pochopení, CK Zanzo – Silvie

Lucie

Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat, zda je otevřený venkovní bazén v dubnu.
Děkuji.

CK Zanzo od Slevomatu


Dobrý den, Lucie, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Bazény jsou bohužel oficiálně k dispozici od května do září, pakliže se rozhodne vedení hotelu otevřít (za příznivého počasí) bazény i v dubnu, bude to pouze na jejich rozhodnutí. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Lucie Šmatová

Děkuji za odpověď.
Ještě se zeptám, zda je na degustaci vín možnost nějaké dopravy od hotelu.
Děkuji.

CK Zanzo od Slevomatu


Dobrý den, paní Šmatová, děkujeme za Váš dotaz. Dopravu do vinařství si zařizujete sami vlastním vozem nebo po dohodě s hotelem je možné objednat taxi. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie

Adéla Bendova

Dobry den. Jsme rodina 6 dospelych a deti 2,4,14 mate volno v terminu od 4.-8.7.? Jednalo by se o 3 samostatne pokoje dekuji

CK Zanzo od Slevomatu


Dobrý den, paní Bendova, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Vzhledem k tomu, že v tuto chvíli nemáme dostatečnou volnou kapacitu, prosím napište nám na info@zanzo.cz data narození děti a my se pokusíme vyžádat pro Vás pokoje navíc. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Bradová

Dobrý den. Máme zájem o červencový pobyt. Do kolika hodin se musí den příjezdu přijet do hotelu? A také nevím, jak uplatnit platbu benefit kartou. Děkuji za odpověď.

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, paní Bradová, zdravíme Vás a děkujeme za dotaz. Recepce hotelu je otevřená 24 hodin a pobyt byste měla nastoupit do půlnoci (poprosíme Vás však o informování recepce o předpokládaném čase Vašeho příjezdu). Co se týká platby Benefit kartou, tak nejprve budete muset „vyměnit“ Vaše benefitní body z karty za kredity, kterými pak zaplatíte na našich stránkách. Tuto akci provedete na https://www.slevomat.cz/benefity/benefit-plus. V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na info@zanzo.cz. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Bradová

Moc děkuji za info. Hanka Bradová

Katka

Pěkný den, prosím o informaci, kam u Vás mají psi přístup a kam nesmí. Děkuji za odpověď, Katka

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, Katko, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Pejskové nemají přístup do restaurace a k bazénu, tj. veřejných prostor hotelu. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Martin Klauda

dobrý den,
je možné ubytování se dvěma pejsky? střední velikost. hodní čistotní. děkuji za odpověd.

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, pane Klaudo, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Prosím napište nám konkrétní termín, kdy plánujete návštěvu, rasu a velikost pejsků na info@zanzo.cz, aby hotel mohl prověřit, zda již nemá v daném termínu např. další rezervaci s pejskem (hotel si vyhrazuje právo pejska přijmout nebo odmítnout). Děkujeme za pochopení, CK Zanzo – Silvie

Markéta

Dobrý den
Jak daleko je hotel o jezera?
A lze si vzít vlastní kola?
Jsou tam cyklostezky?

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, paní Markéto, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Hotel je cca 2,5 – 3km chůze od pláže (podle toho, na kterou pláž kolem Porta di Tignale půjdete). Vlastní kola si samozřejmě vzít můžete, hotel dokonce disponuje úschovnou kol. A ano cyklostezky naleznete kolem celého jezera, před cestou se můžete vybavit i mapou cyklostezek, která se dá zakoupit i v Česku (v češtině). S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Martina

Dobrý den,

je možné zařádit transfer od vlakové zastávky Peschiera del Garda k hotelu?
 Díky

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Martino, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Budete tak laskavá a napíšete nám prosím na info@zanzo.cz přesný počet osob, kterých by se transfer týkal + datum. Pokusíme se napsat našemu partnerovi a zjistit případné možnosti a cenu transferu. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Marcela

Dobrý den, prosím jak provést rezervaci pro 2 dospělé osoby a 2 děti-3 a 2 roky. Jedno bez nároku na lůžko. Dekuji

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, paní Marcelo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Bohužel maximální kapacita pokoje, kterou hotel nabízí je 3 osoby – bez ohledu na věk. Hotel tedy v pokoji neakceptuje ani dětskou postýlku či dítě (infanta do 1,99 let). Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den, CK Zanzo – Silvie

Gabriela

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak mám koupit ubytování pro 4 osoby (rodina – 3dospělí + dítě 16let). Zda jde nákup online, kde koupím pokoj dvakrát a do poznámky napíši pokoje umístit vedle sebe? Bude to stačit? Aby nám nedali pokoje daleko od sebe.

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, paní Gabrielo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za váš dotaz. Vzhledem k tomu, že hotel nedisponuje žádnými rodinnými pokoji, budete muset ve Vašem případě muset zakoupit dva dvoulůžkové pokoje pro celkem 4 osoby. Když si budete dělat rezervaci prvního pokoje, tak se Vám v košíku objeví možnost „kolik kusů“ voucheru chcete zakoupit. Tam si zvolíte 2 a do poznámky uvedete např. „Rodina“. My rezervaci zpracujeme a předáme informaci do hotelu, aby Vás ubytovali vedle sebe. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Renata Veřmiřovská

Dobrý den, je prosím možné vzít sebou pejska – je to malý boloňský psík, nelíná, neštěká. Četla jsem v popisu, že by to bylo možné za příplatek, ale raději ověřuji i takto, než objednám. Vzít sebou našeho pejska je pro nás klíčové. Moc děkuji, zdraví Renata Veřmiřovská

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, paní Veřimovská, zdravíme a děkujeme za dotaz. Ano, jak uvádíme v nabídce, máte možnost vzít s sebou Vašeho mazlíčka za příplatek 5 EUR/noc. Děkujeme tedy za poznámku ve Vaši objednávce. Vaše rezervace se již zpracovává a informace odešla do hotelu spolu s dalšími detaily rezervace. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Andrea Hajná

Dobrý den, ráda bych se zeptala, pokud bychom si s sebou vzali vlastní kola, je v hotelu prostor, kde bychom kola mohli zaparkovat? Děkuji za odpověď. Hezký den.
Andrea Hajná

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, paní Hajná, srdečně Vás zdravím a děkuji za Vaši trpělivost. Čekali jsme na odpověď hotelu, která přišla až nyní, naštěstí pak pro nás pozitivní. Čili ano, hotel disponuje úschovnou jízdních kol. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Elena Piknová

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na možnost dokoupení dopravy tam i zpět z Prahy?
Děkuji Elena Piknová

CK Zanzo od Slevomatu

Dobrý den, paní Piknová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Je nám to líto, ale naše společnost bohužel transfer do Hotelu La Rotonda nenabízí. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru