Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená u Lago di Garda: hotel v Tignale, polopenze, wellness a degustace vín ve vinařství
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně v 8:00–18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- 1 dítě do 6,9 let má pobyt s nárokem na lůžko zdarma (příplatek je pouze za upgrade pokoje).
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc (požadavek na pobyt s mazlíčkem uveďte během do poznámek objednávky)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (požadavek na parkovací místo uveďte do poznámek během objednávky)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Hello, I would like to understand how to proceed to purchase this offer.
I would also like to know if it is possible to have only breakfast included in
the price. How can I be sure that there is availability for the dates that
interest me?
Hello Barbara, first of all, many greetings from our office and thank you for question. You have to purchase this hotel by yourselfe on-line. First you have to select the exact dates in our calendar, select the correct numer of pax and to proceed with the payment. This is how you will ensure your reservation. And regarding the breakfast only the answer is unfortunately no, this offer is with HB only. In case of any other questions, please do not hesitate to contact us at info@zanzo.cz. Kind regards, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,prosím jak postupovat při platbě fakturou z FKSP.Děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Holubová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Všechny informace ohledně FKSP uvádíme na našich webových stránkách ZDE. Naleznete tam odpovědi na všechny vaše otázky a pokud byste přeci jen potřebovala poradit, kontaktujte nás prosím na info@zanzo.cz nebo na telefonním čísle 222 703 625 v době mezi 08:00 a 18:00 hodinou. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,
jake je nejbližší letiště od hotelu a jak se popřípadě nejjednoduseji
dostat z letiště k hotelu. Děkuji a přeji hezky de
Dobrý den, paní Meszarosova, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš
dotaz. Nejbližší letiště k hotelu La Rotonda jsou letiště ve Veroně
(cca 85 km) nebo v Bergamu (cca 110 km). Na letišti si pak můžete
zapůjčit auto nebo buďte tak laskavá a napište nám prosím na info@zanzo.cz termín a přesný
počet osob, kterých by se transfer týkal. Pokusíme se napsat našemu
partnerovi a zjistit případné možnosti nebo cenu transferu. Děkujeme za
pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den v hotelu v Tingale je možná úschova dvou jízdních kol?
Dobrý den, Danko, zdravíme a děkujeme ta Vás dotaz. Jak jsme odpovídali již níže, ano, hotel disponuje úschovnou kol. S Vašimi koly tedy problém určitě nebude. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, rádi bychom navštívili ubytování u Lago di Garda v hotelu La Rotonda v Tignale. Zajímalo by mě prosím, jak je to s parkováním u hotelu, zda je zdarma, nebo s poplatkem a zda máte tušení, jak se pohybují poplatky za dálnici, když bychom jeli od Mikulova, přes Rakousko a Německo? Máte možnost to ověřit přímo na hotelu, zda znají alespoň v rámci Itálie, jak se pohybují poplatky za dálnici a zda to je jak u nás na 10 dní? Předem Vám moc děkuji za informace. S přáním hezkého dne
Dobrý den, paní Andreo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Jak uvádíme v záložce „Ostatní služby“, parkování je u hotelu
zdarma. Všechny ostatní odpovědi na Vaše dotazy ohledně dálničních
známek naleznete přehledně na webových stránkách dalnicni-znamky.com, kde
naleznete také kalkulačku pro výpočet cen mýtného a mapu zpoplatněných
silnic. S přáním šťastné cesty a příjemného dne, CK Zanzo –
Silvie
Dobrý den a od kolika hodin jsou snídaně a večeře?
Dobrý den, Markéto, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Hotel má pro
snídaně a večeře různé otvírací doby od května do září, a poté od
září dál (dle obsazenosti hotelu). Přesné časové údaje se dozvíte po
svém příjezdu na recepci hotelu. Děkujeme za pochopení. S přáním
příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den
mohu se zeptat je tam přístav ?
A lze se dopravit lodí na Monte Baldo?
Dobrý den, Majino, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Nejbližší přístav
(pro přívoz – lodě) je Limone Sul Garda (cca 20 km od Vašeho
ubytování), odkud vede přívoz do Malcesine, a dále na Monte Baldo můžete
z Malcesine použít lanovku nebo jít pěšky. S pozdravem a přáním
příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den.
Je v dubnu otevřená sauna?
Na degustaci vín je třeba se objednat předem?
Budeme ubytovaní od pondělí do pátku, koná se v těchto dnech galavečer a
máme nárok na degustaci vín?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lucie, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Co se týká sauny, je pro tuto chvíli v celoročním provozu. Degustace, na kterou máte nárok 1× za Váš pobyt, se koná vždy v úterý nebo v pátek, ve vinařství Fattoria Ca Grande in Raffa (cca 32km od hotelu) a místo si zarezervujete po Vašem příjezdu na recepci. Galavečer pak hotel organizuje 1× týdně, dle obsazenosti hotelů a počtu hotelových hostů. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den. Na uvedený email jsem psala už o víkendu a stále se mi nikdo neozval děkuji
Dobrý den, paní Bendová, ještě jednou Vás zdravíme a děkujeme za
komentář. CK Zanzo je otevřena od pondělí do pátku mezi 08:00 a 18:00
hodinou. O víkendech vyřizujeme pouze urgentní hovory našich klientů,
kteří jsou již např. v zahraničí, na tzv. SOS lince. Ve vašem
případě, jak jsme Vás již informovali, jsme tedy dnes (v pondělí)
napsali do hotelu dotaz ohledně Vašeho požadavku (na ubytování
6 dospělých a 3 dětí, ve Vámi vybraném termínu, které momentálně
naše CK nemá k dispozici) a nyní čekáme na vyjádření/potvrzení hotelu
v Itálii. Jakmile nám hotel informaci potvrdí, budeme Vás bez prodlení
informovat. Děkujeme za pochopení, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat, zda je otevřený venkovní bazén v dubnu.
Děkuji.
Dobrý den, Lucie, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Bazény jsou bohužel
oficiálně k dispozici od května do září, pakliže se rozhodne vedení
hotelu otevřít (za příznivého počasí) bazény i v dubnu, bude to pouze
na jejich rozhodnutí. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne,
CK Zanzo – Silvie
Děkuji za odpověď.
Ještě se zeptám, zda je na degustaci vín možnost nějaké dopravy od
hotelu.
Děkuji.
Dobrý den, paní Šmatová, děkujeme za Váš dotaz. Dopravu do vinařství si
zařizujete sami vlastním vozem nebo po dohodě s hotelem je možné objednat
taxi. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobry den. Jsme rodina 6 dospelych a deti 2,4,14 mate volno v terminu od 4.-8.7.? Jednalo by se o 3 samostatne pokoje dekuji
Dobrý den, paní Bendova, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Vzhledem k tomu, že v tuto chvíli nemáme dostatečnou volnou kapacitu,
prosím napište nám na info@zanzo.cz data narození
děti a my se pokusíme vyžádat pro Vás pokoje navíc. Děkujeme za
pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den. Máme zájem o červencový pobyt. Do kolika hodin se musí den příjezdu přijet do hotelu? A také nevím, jak uplatnit platbu benefit kartou. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Bradová, zdravíme Vás a děkujeme za dotaz. Recepce hotelu je otevřená 24 hodin a pobyt byste měla nastoupit do půlnoci (poprosíme Vás však o informování recepce o předpokládaném čase Vašeho příjezdu). Co se týká platby Benefit kartou, tak nejprve budete muset „vyměnit“ Vaše benefitní body z karty za kredity, kterými pak zaplatíte na našich stránkách. Tuto akci provedete na https://www.slevomat.cz/benefity/benefit-plus. V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na info@zanzo.cz. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Moc děkuji za info. Hanka Bradová
Pěkný den, prosím o informaci, kam u Vás mají psi přístup a kam nesmí. Děkuji za odpověď, Katka
Dobrý den, Katko, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Pejskové nemají přístup do restaurace a k bazénu, tj. veřejných prostor hotelu. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
dobrý den,
je možné ubytování se dvěma pejsky? střední velikost. hodní čistotní.
děkuji za odpověd.
Dobrý den, pane Klaudo, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Prosím napište nám konkrétní termín, kdy plánujete návštěvu, rasu a velikost pejsků na info@zanzo.cz, aby hotel mohl prověřit, zda již nemá v daném termínu např. další rezervaci s pejskem (hotel si vyhrazuje právo pejska přijmout nebo odmítnout). Děkujeme za pochopení, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den
Jak daleko je hotel o jezera?
A lze si vzít vlastní kola?
Jsou tam cyklostezky?
Dobrý den, paní Markéto, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Hotel je cca 2,5 – 3km chůze od pláže (podle toho, na kterou pláž kolem Porta di Tignale půjdete). Vlastní kola si samozřejmě vzít můžete, hotel dokonce disponuje úschovnou kol. A ano cyklostezky naleznete kolem celého jezera, před cestou se můžete vybavit i mapou cyklostezek, která se dá zakoupit i v Česku (v češtině). S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,
je možné zařádit transfer od vlakové zastávky Peschiera del Garda
k hotelu?
Díky
Dobrý den, paní Martino, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Budete tak laskavá a napíšete nám prosím na info@zanzo.cz přesný počet osob, kterých by se transfer týkal + datum. Pokusíme se napsat našemu partnerovi a zjistit případné možnosti a cenu transferu. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, prosím jak provést rezervaci pro 2 dospělé osoby a 2 děti-3 a 2 roky. Jedno bez nároku na lůžko. Dekuji
Dobrý den, paní Marcelo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Bohužel maximální kapacita pokoje, kterou hotel nabízí je 3 osoby – bez ohledu na věk. Hotel tedy v pokoji neakceptuje ani dětskou postýlku či dítě (infanta do 1,99 let). Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak mám koupit ubytování pro 4 osoby (rodina – 3dospělí + dítě 16let). Zda jde nákup online, kde koupím pokoj dvakrát a do poznámky napíši pokoje umístit vedle sebe? Bude to stačit? Aby nám nedali pokoje daleko od sebe.
Dobrý den, paní Gabrielo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za váš dotaz. Vzhledem k tomu, že hotel nedisponuje žádnými rodinnými pokoji, budete muset ve Vašem případě muset zakoupit dva dvoulůžkové pokoje pro celkem 4 osoby. Když si budete dělat rezervaci prvního pokoje, tak se Vám v košíku objeví možnost „kolik kusů“ voucheru chcete zakoupit. Tam si zvolíte 2 a do poznámky uvedete např. „Rodina“. My rezervaci zpracujeme a předáme informaci do hotelu, aby Vás ubytovali vedle sebe. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, je prosím možné vzít sebou pejska – je to malý boloňský psík, nelíná, neštěká. Četla jsem v popisu, že by to bylo možné za příplatek, ale raději ověřuji i takto, než objednám. Vzít sebou našeho pejska je pro nás klíčové. Moc děkuji, zdraví Renata Veřmiřovská
Dobrý den, paní Veřimovská, zdravíme a děkujeme za dotaz. Ano, jak uvádíme v nabídce, máte možnost vzít s sebou Vašeho mazlíčka za příplatek 5 EUR/noc. Děkujeme tedy za poznámku ve Vaši objednávce. Vaše rezervace se již zpracovává a informace odešla do hotelu spolu s dalšími detaily rezervace. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, ráda bych se zeptala, pokud bychom si s sebou vzali vlastní
kola, je v hotelu prostor, kde bychom kola mohli zaparkovat? Děkuji za
odpověď. Hezký den.
Andrea Hajná
Dobrý den, paní Hajná, srdečně Vás zdravím a děkuji za Vaši trpělivost. Čekali jsme na odpověď hotelu, která přišla až nyní, naštěstí pak pro nás pozitivní. Čili ano, hotel disponuje úschovnou jízdních kol. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na možnost dokoupení dopravy tam i zpět z Prahy?
Děkuji Elena Piknová
Dobrý den, paní Piknová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Je nám to líto, ale naše společnost bohužel transfer do Hotelu La Rotonda nenabízí. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zda mají všechny pokoje balkóny.Dekuji za odpověď Lišková
Dobrý den, paní Lišková
děkujeme za dotaz a zdravíme z CK Zanzo!
Záleží na tom, jaký vyberete pokoj a také jaké jsou v tu chvíli dostupné. Vše uvidíte a zjistíte při rezervaci konkrétního termínu v detailech nabídky.
S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Magdaléna