Otevřené vouchery: Informace o volných termínech získáte na e‑mailu recepcia@skizabava.sk nebo na tel. na +421 432 388 682 (od 9:00 do 16:00). Poté proveďte rezervaci vybraného termínu a uveďte kód voucheru.
Na dotazy vám rád odpoví personál recepce na tel. +421 432 388 682 (od 9:00 do 16:00).
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Upozornění: Voucher není možné zakoupit k podnikatelským účelům – hotel nevystavuje faktury pro podnikatelské subjekty.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,je nás pět 2dospělí,17let,a 2×14let.Jaké by bylo pro nás
ubytování.Termín21.7-na týden.Děkuji.Kachlířová
Slevomat.cz
Dobrý den Marto, děkuji za Váš dotaz. Nabídka je koncipovaná pro
2 dospělé osoby a 2 děti (11.9 let a 5,9 let), ve Vašem případě je
tedy třeba zakoupit dva vouchery. Pokud si přejete ověřit dostupnost
termínu, tak pouze stačí:
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
Přeji Vám krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Markéta
Dobrý den,
ubytovaní v pokoji 2 dospělí a dvě děti 4 a 2 roky, platba je za dva
dospělé nebo je tam doplatek za dítě?
Slevomat.cz
Hezký den, Markéto, děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit rovnou
v nabídce – stačí si vybrat jednu z nabízených variant, zvolit počet
osob a věk dětí. Cena se Vám automaticky vypočítá. :-) Také Vám
doporučím mrknou na sekci Děti, kde naleznete všechny podrobnosti.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Beneš
Dobrý den,
může se u vás člověk ubytovat i se psem (JRT)?
Děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, pane Beneši, děkuji vám za dotaz. Pobyt se psy je možný za
příplatek 10 €/noc (pouze malá nebo střední plemena; nutné domluvit
předem s recepcí, platí se při příjezdu). Mějte moc hezký den,
Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,je nás pět 2dospělí,17let,a 2×14let.Jaké by bylo pro nás ubytování.Termín21.7-na týden.Děkuji.Kachlířová
Dobrý den Marto, děkuji za Váš dotaz. Nabídka je koncipovaná pro 2 dospělé osoby a 2 děti (11.9 let a 5,9 let), ve Vašem případě je tedy třeba zakoupit dva vouchery. Pokud si přejete ověřit dostupnost termínu, tak pouze stačí:
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
Přeji Vám krásný den, Denisa ze Slevomatu.