Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 338564100 nebo e‑mailem na recepcja@hotelstok.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den taky jedu s vnuckou 3 roky a dcera může být pokoj prosím
vás pokoj ekonomy nebo se musí připlatit děkuji pamulova
Slevomat.cz
Krásný den, Renato, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás
informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat,
poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký
den, Kristýna
Slevomat.cz
Krásný den, Renato, děkuji vám za strpení. Uveďte prosím do poznámky,
že přijedete i s vnučkou :-) V případě, že jste voucher již
zakoupili, dejte tuto skutečnost prosím hotelu vědět :-) Mějte moc hezký
den, Kristýna
Eliska
Dobrý den, po zakoupení voucheru, jsem si všimla jedné věci a to…
Pokoj Economy je určen pouze pro 2 osoby. Nelze se ubytovat s dětmi na
posteli s rodiči ani v dětské postýlce. Do objednávky, jsem uvedla, že
přijedeme s tříletým dítětem, dokonce u pokoje Economy, bylo uvedeno,
2 dospělí + 1. dítě do 4,9 let zdarma. Jak to tedy bude??? Nerada, bych
ještě doplácela. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Eliško. Kolegyně potvrdila opravdu to, co je v nabídce
uvedeno (Pokoj Economy je určen pouze pro 2 osoby. Nelze se ubytovat
s dětmi na posteli s rodiči ani v dětské postýlce.) Je to
z důvodu toho, že pokoj není tak velký, aby se tam navíc vešla dětská
postýlka a pokoj má rozdělené postele. Pokud tedy jedete s dítětem, je
potřeba si připlatit za pokoj Comfort, kde je k dispozici přistýlka. Hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den taky jedu s vnuckou 3 roky a dcera může být pokoj prosím vás pokoj ekonomy nebo se musí připlatit děkuji pamulova
Krásný den, Renato, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Renato, děkuji vám za strpení. Uveďte prosím do poznámky, že přijedete i s vnučkou :-) V případě, že jste voucher již zakoupili, dejte tuto skutečnost prosím hotelu vědět :-) Mějte moc hezký den, Kristýna