Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace provádějte předem na tel. č. +36 1721 4560 nebo e‑mailem na sales@t62hotel.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Dítě do 1,9 let na lůžku s rodiči bez výhod: zdarma
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Chtel bych zakoupit, jako darek. Nevim ale, zda bude obdarovany schopen na
4 dny, nebo 3. Lze pocet dnu po zkoupeni jeste pripadne zmenit?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Karle. Děkuji za Váš dotaz. Počet dnů lze dokoupit přímo
u hotelu (pokud budou mít v daný termín volný termín) za cenu dle ceníku
poskytovatele. V rámci dostupných kapacit je možné také zakoupit
navazující voucher s termínem, ale není zaručené, že bude mít host
stejný pokoj. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Barbora
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak je to s parkováním v okolí?
Děkuji :-)
Slevomat.cz
Dobrý den Barboro, děkuji za Váš dotaz. Parkování v blízkosti je buď
v: Parkovacím domě Weiner Care Park (cca 350 m) nebo v Obchodním centru
WestEnd City Center (cca 500 m). Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Hana
U každého typu pokoje uvádíte pouze manželskou postel. Oddělená
lůžka nejsou možná?
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. Pokud si přejete mít oddělené
postele, doporučím Vám, s dostatečným předstihem uvědomit hotel, aby pro
Vás vše stihl přichystat a zařídit. :) Přikládám kontakt: sales@t62hotel.com.
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
Chtel bych zakoupit, jako darek. Nevim ale, zda bude obdarovany schopen na 4 dny, nebo 3. Lze pocet dnu po zkoupeni jeste pripadne zmenit?
Dekuji
Dobrý den, Karle. Děkuji za Váš dotaz. Počet dnů lze dokoupit přímo u hotelu (pokud budou mít v daný termín volný termín) za cenu dle ceníku poskytovatele. V rámci dostupných kapacit je možné také zakoupit navazující voucher s termínem, ale není zaručené, že bude mít host stejný pokoj. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz