Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Parádní pobyt u Baltského moře: luxusní resort s bazénem a solnou jeskyní, polopenze a procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 606 196 236 nebo e‑mailem na kontakt@wydma-resort.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči: zdarma včetně stravy
- Domácí mazlíčci: 50-80 PLN/noc (50 PLN do 10 kg, 80 PLN nad 10 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 35 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máme u vás zaplacený pobyt, chtěla jsem se zeptat, jestli jsou na pokoji k dispozici župany pro návštěvu welnes. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Blanko. Děkuji za Váš dotaz. Župany nejsou standardní součástí pokoje, ale lze si je zapůjčit za 40 PLN na celý pobyt. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den.
Jak je to s cenou za parkovné-kdo uhradí rozdíl mezi voucherem a požadavkem
hotelu?
Dobrý den, Marcelo. Parkování není v ceně voucheru a doplácí se na místě. Parkování: 45 PLN/den. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Chci se zeptat, zda nepůjčují kola za úplatu přímo
v hotelu a zda je možno si u hotelu zarezervovat místo na parkování auta
?
Děkuji, Němec
Dobrý den, Radku. Děkuji za Váš dotaz. Ano, půjčovna kol je přímo v resortu, půjčení je za příplatek, který zaplatíte na místě. Ohledně rezervování parkovacího místa, poprosím kontaktovat hotel na tel. čísle +48 606 196 236
S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den, máme již rezervovaný termín
Po 21. 8. – Ne 27. 8. 2023. Je možné vzít s sebou 2 psy? Děkuji za
odpověď.
Dobrý den, Lenko. S tímto dotazem je nezbytné, obrátit se přímo na hotel. Přikládám kontakt: kontakt@wydma-resort.pl, +48 606 196 236. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat zda jsou tam cyklostezky.
Děkuji
Dobrý den, Evo. Podařilo se mi získat odpověď přímo od poskytovatele služby: Jsou zde cyklostezky, kola si můžete uschovat u nás v hotelu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, prosím zajišťuje i bezlepkové pečivo.Děkuji
Dobrý den, Jano, děkuji za dotaz. Můžete se těšit na vegetariánské i bezlepkové pokrmy. Informaci o možnosti bezlepkového pečiva raději ověřím a dám vám vědět, jakmile budu vědět více. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den,
Jakou variantu ubytování volíte pro 2 dospělé a 1 dítě(17 let)?
Popř. prosím o konkrétní cenu.
Děkuji, s pozdravem Hejduková Tereza.
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. Variantu stačí vybrat dle termínu, který vám vyhovuje. Jelikož bohužel neznám termín, ve který chcete vyrazit, nemohu vám sdělit ani cenu. Pokud si ale vyberete variantu, přidáte počet osob a věk dítěte a termín, cena se vám vypočítá automaticky :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Je v ceně tohoto pobytu i doprava prosím??
Děkuji
Dobrý den, bohužel dopravu nezajišťujeme. Musíte se tam dostat sami. S pozdravem
Dzień dobry, niestety nie zapewniamy transportu. Muszą Państwo dojechać
sami. Pozdrawiamy
Dobrý den, chtěli bychom si pobyt objednat pro 2 dospělé a 3 děti
(14,15,16 let) ve dvou pokojích. Je možné mít pokoje poblíž sebe?
Děkuji
Dobré ráno, ano, samozřejmě. Pokud je to možné, snažíme se rezervovat pokoje vedle sebe. S pozdravem
Dzień dobry, tak oczywiście. Staramy sie rezerwować pokoje obok siebie jeśli
to tylko możliwe. Pozdrawiamy
Dobrý den, je v hotelu úschovna kol?
Krásný den, Evo, děkuji vám za dotaz. Ano, kolárna je na hotelu k dispozici :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je balkon na pokoji?
Dobré odpoledne, 99 % našich pokojů má balkon a několik pokojů s výhledem z horní části objektu. Při rezervaci prosím napište, který pokoj si přejete. Děkujeme a vítáme vás
Dzień dobry, 99 % pokoi mamy z balkonami i kilka pokoi z widokiem z samej
góry obiektu. Proszę napisać podczas rezerwacji, który pokój Państwo
wybierają. Dziękuję i Zapraszam
Je na pokoji chladnička?
Krásný den, děkuji vám za dotaz. Dle webu hotelu je lednička součástí vybavení pokojů :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,máte pokoj pro dva dospělí a dvě děti 6let a vnučce bude5v srpnu?chtěli by jsme jet asi 10cervence
Krásný den, Evo, děkuji vám za dotaz. Na pokoji je možné se ubytovat 2 dospělý a 2 děti. Druhé dítě může být do 4,9 let, takže v červenci by vám to krásně ještě s vnučkou vyšlo :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,pokud chceme provést rezervaci a přijet i se psem, stačí
napsat do poznámky a zaplatit za něj na místě?
Děkuji za odpověď Bohuslavová
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Tento způsob bude určitě nejlepší :-) Všechny příplatky se hradí až na místě přímo hotelu :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na možnost objednání pouze snídaně? V popisku je tato varianta napsaná, ale v možnostech již není. Děkuji
Krásný den, Lubomíre, děkuji vám za dotaz. Velmi se omlouvám, ale variantu se snídaní není možné zakoupit. Už jsem informovala kolegy, kteří se o nabídku starají, aby situaci prověřili a případně nadpis nabídky upravili. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den jake je tam počasi v dubnu děkuji
Krásný den, Pavle, děkuji vám za dotaz. Počasí bývá podobné jako u nás. Dle aktuální předpovědi má být duben kolem 10 stupňů. Mějte moc hezký den, Kristýna
A,prosím,jednolůžkové pokoje také máte ?
Hezký den, Lili, děkuji za Váš dotaz. Hotel nabízí pouze dvoulůžkové pokoje. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, jsou zde k dispozici i nějaké větší apartmány, aby jsme mohli přijet 3 dospělí a 2 děti ( 1 rok a 5 let). Pro miminko nepotřebujeme postýlku. A jaká by byla eventuelne cena na 7 noci v červnu. Dekuji
Dobrý den, ano, máme několik takových pokojů, kde se mohou ubytovat například 4 dospělé osoby. Ale pokud 3 dospělí a dítě 5 let na lůžku a dítě 1 rok s rodiči nebo přistýlkou. Vždy prosím napište počet osob, které u nás budou ubytovány. S pozdravem tým Wydma Resort.
Dzień dobry, tak posiadamy kilka takich pokoi, gdzie miesci się np. 4 osoby dorosłe. Ale jeżeli 3 dorosłe i dziecie 5 lat na łóżku a dziecko 1 roczne z rodzicami lub dodatkowym łózeczku. Proszę zawsze napisać ilość osób które do nas przyjadą. Pozdrawiamy Wydma Resort Team.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den dají se u vás půjčit kola?Kolik je cena za půjčení?
Děkuji Z.
Hezký den, Zuzano, děkuji Vám za dotaz.
Ten nyní ověřujeme přímo u poskytovatele služby, proto Vás poprosím o chvilku strpení. Jakmile budeme mít více informací, dám Vám sem vědět.
Předem děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Hezký den, Zuzano, děkuji Vám za strpení.
Je mi líto, ale v hotelu bohužel není možné si zapůjčit jízdní kolo.
Doporučím Vám se mrknout na půjčovny v nejbližším městě.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza