Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Rakouský Linec: 3* hotel se saunou, 2 děti do 5,9 let zdarma, v ceně turistický vláček
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- Voucher na jízdu vláčkem: Voucher v angličtině/němčině, který dostanete od CK Zanzo, je třeba vytisknout a předložit v papírové formě v kiosku Linz City Express na náměstí Hauptplatz (vedle budovy č. 30).
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Až 2 děti do 5,9 let mají ubytování zdarma se stravou a nárokem na lůžko.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci: 11 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,
mám otázku ohledně parkování. Máte své parkovací místa nebo kde je
možné zaparkovat , Děkuji Lenka Janoušková
Dobrý den, paní Janoušková. Děkujeme za Váš dotaz a srdečně Vás
zdravíme z CK Zanzo! Parkování je vedle hotelu a je zdarma. :) S přáním
hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna
Dobrý den,
je možné pobyt zakoupit v rodinné variantě pro 3 dospělé osoby?
Děkuji moc za odpověď
Dobrý den, Adélo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Hotel
bohužel neakceptuje na pokojích 3. dospělou osobu, přestože maximální
kapacita ubytování v rodinném pokoji je 2 dospělí a až 2 děti (ale
děti pouze do věku 15 let). Děkujeme za pochopení. S přáním
příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Kde je možné zakoupení plavby po Dunaji?
Dobrý den, paní Knapková, srdečně Vás a děkujeme za Vás dotaz. Naše společnost tuto službu bohužel nenabízí, ale podívejte se na webové stránky společnosti Donaushifffart, kde si můžete zakoupit plavbu on-line a rovnou i na požadovaný termín. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, kdy je prosím sezóna pro bazén?
Co je ještě ve wellness?
Dekuji
Dobrý den, paní Řepová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Hotel disponuje venkovním vyhřívaným bazénem (12m²), který je otevřený dle počasí a rozhodnutí hotelu. Ve wellness se pak nachází sauna, Beauty studio, kde je možnost masáží (za poplatek) a fitness. Je zde také možnost pronájmu tenisových kurtů. Pevně věříme, že budete v hotelu spokojená. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Je schopen hotel zajistit bezlepkové stravování? Včetně pečiva?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, milá Bohumilo. Děkujeme za Váš dotaz! Hotel Vám v rámci pobytu může nabídnout snídani ve formě bufetu, takže si můžete vybrat z široké nabídky pokrmů. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna