
Termín
Platnost do 30. 4. 2023.
V ceně
Živý online kurz Úvod do módního průmyslu
- 4× online přednáška, každá 120 minut (nic není předtočené, přednášky jsou živé)
- konají se vždy ve čtvrtek od 17:00 do 19:00
- teoretická i praktická výuka
- výukové podklady dostanete online
- diskuze ve skupině
- ukončeno certifikátem (nutno splnit 75 % docházky a vypracovat závěrečný projekt)
Napište na info@institutmodnitvorby.cz a pošlete kód voucheru, obratem Vám budou zaslány vyukové podklady a pozvánky na online setkání
Po zaslání podkladů do kurzů nelze voucher stornovat
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Rozjíždíte vlastní podnik s oděvy nebo vás zajímá jiná práce v oblasti módy? Tenhle kurz je v kurzu!
Chcete rozjet vlastní byznys v oboru módy nebo vás láká jiná pozice v rámci fashion? Poznejte fungování módního průmyslu, ať se v něm zorientujete a získáte přehled. Online kurz Úvod do módního průmyslu pod hlavičkou Institutu módní tvorby je ideální pro designéry, marketéry, výrobce, nákupčí a další odvětví s tím spojená.
Celkem ho tvoří 4 přednášky, každá má 120 minut a koná se živě – nic není předtočeno. Sejdete se vždy ve čtvrtek v 17:00, vyslechnete přednášku, budete diskutovat, dostanete výukové materiály a na závěr budete vytvářet vlastní projekt. Po jeho odevzdání (a při min. 75% docházce) získáte na závěr certifikát o absolvování, který se může v CV hodit.
Dobré vědět: Nejbližší otevřený termín je 5. 1. – 26. 1. 2023, další budou vyhlašovány postupně.
Více o kurzu
Kurz poskytuje jedinečný náhled na to, jak funguje celý módní byznys. Zvýšená pozornost je věnovaná náhledu do budoucnosti módy a nových tendencí. Ucelený kurz je sestavený tak, aby student pochopil příležitosti i hrozby v rámci oděvního sektoru, seznámil se s aktuálními statistikami, nahlédl pod pokličku celého procesu výroby a dokázal předané informace uplatnit v praxi.
Začíná se důležitými historickými mezníky 21. století, které formovaly oděvní trh, pokračuje přes aktuální situaci s ohledem na následky pandemie v roce 2020. Ukážete si, které marketingové tahy už jsou passé a že se v dnešní době vyplatí zariskovat. Vysvětlíte si vše kolem zadání do výroby i sestavení správné cenotvorby.
Náplň kurzu:
- Dozvíte se více o tom jak funguje celý módní systém a světový průmysl s oděvy.
- Zorientujete se na lokálním trhu a pochopíte, jak funguje? J
- Zjistíte, jaké jsou příležitosti pro nové start-upy a začínající návrháře.
Podívejte se na všechny teoretické okruhy, které vás čekají.
|
Kdo jsou vaši lektoři?
Hlavním přednášejícím je ředitelka Institutu módní tvorby a specialistka na fashion byznys Ing. Klára Haunerová. Dalšími jsou Ing. Barbora Míková, která mapuje českou módní scénu a problematiku s ní spojenou a patří mezi uznávané odbornice na lokální trh, a Žil Vostálová, módní designérka spojující design a nové technologie budoucnosti. Ta nastíní, jakým směrem se bude ubírat módní trh.
Co budete umět po absolvování kurzu?
- Porozumíte, co mělo zásadní vliv na formování trhu v minulosti.
- Pochopíte současný stav fashion industry / aktuální statistiky ve spolupráci s ATOK.
- Co je nutné zohlednit, pokud chcete úspěšně podnikat ve fashion.
- Jak funguje módní trh a jaké vlivy jsou zásadní pro budoucnost v módním sektoru.
- Jaké strategie zvolit pro úspěšné fungování labelu v dnešní době s ohledem na aktuální situaci spojenou s rizikem pandemie.
- Digitální móda a vstup do online prostředí – jaké jsou trendy pro nadcházející roky.