Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Maďarsku až pro 4 osoby: vstup do termálů, neomezený wellness a polopenze, až 2 děti zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +36 99 540 200 nebo na e‑mailu info@tornacos.hu (anglicky, německy, maďarsky) – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Až 2 děti do 6,9 let na přistýlce a s polopenzí: zdarma
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
když zaplatíme za 2os + dítě 16 z.610.- má nárok „dítě“ také na
celodenní vstup do termálních lázní? Píšete jen o 2os.
Děkuji Petr
Hezký den, Petře, děkuji vám za dotaz.
Jak uvádíme přímo v nabídce, v rámci pobytového balíčku mají vždy 2 osoby zajištěný i celodenní vstup do termálních lázní. Příplatek za vstup pro další osobu je potom nutné domluvit přímo s poskytovatelem služby.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den,
když si koupím pobyt na 5 nocí, kolik mám vstupů do termálů?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Hano, děkuji za váš dotaz. Pokud v hotelu zůstanete 5 a více nocí, získáte 2 celodenní vstupy do termálních lázní pro 2 osoby. S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak vybrat termín 4 dny 3 noci
v měcíci říjnu pro dvě osoby. Není jasné jak to vybrat a kolik by pobyt
celkem stál.
Děkuji
Dobrý den, Viktore.
Děkujeme za Váš dotaz.
Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu.
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
Cena za pobyt se vypočítá automaticky.
S přáním krásného dne,
Helena
Dobrý den, koupila jsem tento voucher pro dvě osoby. Zajímalo by mě, jestli je nějaká možnost to změnit (doplatit) na 3, aby s námi mohla jet i sestra. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Evo. Veškeré doplatky nad rámec voucheru je nezbytné řešit přímo s poskytovatelem služby. Přikládám kontakt: info@tornacos.hu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
mám dotaz zda je ve vašem objektu uzamykatelná uschovna kol, na kola,které
bychom si dovezli
A kolik je v blízkosti hotelu cyklostezek
Přeji hezký večer
Jízdní kola je možné uschovat v kryté části naší oplocené zahrady. V okolí je mnoho cyklistických tras, naši hosté obvykle jezdí podél jezera Fertő.
Kellemes estét,
A kerékpárokat zárt kertünk fedett részén tudják tárolni.
A környéken sok kerékpáros útvonal található, vendégeink általában a
Fertő-tó mentén szoktak kerékpározni.
Dobrý den, chtěli bychom koupit konkrétní termín pro 2 dospělí a 2 děti (7 a 13 let), aby to byly propojené pokoje a nebo ten větší se 2 ložnicemi. Můžete mi prosím poradit, který voucher koupit. Děkuji. Martin
Dobrý den, Martine. Děkuji Vám za dotaz. Nejprve je nezbytné, kontaktovat poskytovatele služby a domluvit se individuálně na typu pokoje. Takto v nabídce potom nastavíte počet osob a dětí + jejich věk, zvolíte termín pobytu a do poznámky uveďte například alergie, další požadavky aj. a proveďte platbu. Avšak, při volbě 2 osob a 2 dětí, Vám bude přidělen pokoj s 2 lůžky a 2 přistýlkami. V záložce „O hotelu“ v dolní části stránky, lze dané typy pokojů vidět. Voucher Vám bude automaticky zaslán do e-mailu. Kontakt na hotel je: info@tornacos.hu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mám koupený voucher k vám do hotelu, je možnost si s sebou
vzít malého psa (čivava).
Jedná se o víkendový pobyt.
Děkuji MACHOVEC.
Hezký den, Lukáši, děkuji za Váš dotaz. Tento hotel nemá domácí zvířata povolena. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den jsou na pokoji k dispozici zupany?
Krásný den, Kateřino, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale dle informací na webu hotelu nejsou župany součástí vybavení. Mějte moc hezký den, Kristýna.