Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax ve Františkových Lázních: bazén, sauna, polopenze i sleva na procedury
Hodnocení podniku Lázeňský hotel Pyramida ****
Hodnocená nabídka: Wellness pobyt ve Františkových Lázních
Vše bylo moc krásný, Hotel, personál a kuchař , , super
Františkovy lázně taky super , moc krásně osvětlený, včetně kolonády atd, parádní procházky. Moc krásná ohrada s daňkama u hotelu.
nic, vše bylo OK.
Hodnocená nabídka: Wellness pobyt ve Františkových Lázních
Všechno bylo výborné! Milý vstřícný personál, jídlo, čisté pokoje, bazén , sauna!!!
Františkovy lázně i okolí jsou krásné. Určitě bychom se chtěli vrátit.
Jen malá drobnost. Oddělila bych odpočívárnu ve wellnes od sprch (např. dveřmi). Každý zvuk se tam nesmírně rozléhá.
Hodnocená nabídka: Wellness pobyt ve Františkových Lázních
Vše naprosto skvěle! Doporučuji !
Vše bylo naprosto úžasné. Ubytování, strava, bazén, sauna a i vztřícnost a ochota personálu. Rádi se na toto místo vrátíme👍😊
Nic co by se nám nelíbilo tam nebylo!!!
Hotel je v pěkné lokalitě Františkových Lázní, hned u hotelu je rozhledna Salingburg a také obora s daňky, což pro naši dcerku byl pěkný zážitek. Pokoj čistý a přestože nemají standardně na pokoji set na přípravu čaje a kávy, ochotně nám na recepci zapůjčili rychlovarnou konvici. Jídlo formou bufetu nám velmi chutnalo. Příjemné bylo využití hotelového bazénu. Vstřícnost a ochotu personálu musím také vyzvyhnout.
Na Slevomatu bylo v nabídce uvedené že u hotelu je dětské hřiště. Bohužel z mého pohledu ta dvojhoupačka a skluzavka dětské hřiště nedělá a navíc by zasloužila údržbu! Stejně tak uvolněné zábradlí při vstupu do bazénu.
Hodnocená nabídka: Wellness pobyt ve Františkových Lázních
spokojenost, možnost mít s sebou pejska
Velice se nám tam líbilo, personál velice příjemný měli jsme krásný zážitek.
nevstřícná obsluha, zastaralé prostředí, strava až k smíchu.
Vždy je co zlepšovat
Hodnocená nabídka: Wellness pobyt ve Františkových Lázních
Prostředí, pokoj, personál
Menší nabídka wellness
Vše bylo super. Spokojenost se vším.
Wellness super, jen bych u sauny dal pítko, ale vlastní pití to vyřešilo.
Čistota hotelu byla na dobré úrovni.
Snídaně bohaté, večeře byla také dobrá. Každý si vybere dle svých chutí.
Po příjezdu bylo přijetí u recepční OK, vše srozumitelně vysvětlila. U první večeře nás prý personál restaurace uvede ke stolu. Vše probíhalo dle plánu, až po usednutí ke stolu u večeře. Jídlo bylo formou bufetu, tak jsme si vybrali jídlo, sedli ke stolu a čekali na obsluhu, která roznášela pití. Dojedli sme první chod a personál si nás ani nevšiml, oproti německy mluvícím hostům, kolem kterých se točili a samí smích. Došel jsem tedy k baru objednat si pití osobně, prý se mám posadit a čekat, že pití donese. Dojedli jsme druhý chod a pití pořád nikde! Druhá návštěva u baru dopadla dost hrozně, servírka mi řekla, kde prý sedím a co teda chci, zopakoval jsem objednávku a počkal si u baru na pivo a minerálku, kterou jsem si ke stolu odnesl sám. Další pití jsme už vzdali. Večer jsme si chtěli se ženou posedět u živé hudby v kavárně. Nevadilo mi, že tu byly kýble na kapající vodu z prosklené střechy, vadilo mi, že jsme se ženou seděli 15 minut, stejná servírka jako u večeře nás úplně ignorovala, spíše se věnovala mladíkovi, který za ni přišel. Tak jsme šli na pokoj :-( Proběhla stížnost na recepci a obsluha restaurace se druhý den zlepšila. Ale první den nás odradil a posezení u vína jsme si našli mimo hotel, kde jsme se cítili jako hosti a ne jako někdo, kdo otravuje. Nechci si vynucovat pozornost stížností, očekávám profesionalitu personálu. Jediný pozitivní bylo, že jsme měli dost malou útratu, protože nám personál restaurace ani nedovolil utratit více peněz. Dobrý hotel dělá dobrý personál.
Prostředí, čistota, ochota personálu, skvělé jídlo
Vynikající strava, okolí, ochotný personál, ubytování, bazén i sauna nové, pěkné. Naprostá spokojenost.
Výtah v hotelu jezdí vtipně: Při jízdě nahoru – nastoupíte, zadáte patro, nastoupí další osoba, zadá vyšší – jedete s ní do vyššího. Při jízdě dolů vás to sveze nejprve nejníž (do suterénu), pak do přízemí (na snídani, do recepce, horního wellness…), a to si vás ještě zastaví v jiných patrech další osoby, které nemohou přistoupit, jelikož výtah pro 8 osob je zcela plný při počtu 5 bez zavazadel, při počtu 3 se zavazadly :-).