Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v hotelu přímo u Lipna: příjemný pokoj, polopenze i drink
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte předem na tel. +420 380 738 231 či +420 606 631 684 nebo na e‑mailu info@hotel-plaz.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Standardní pobyty:
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči, bez stravy a nároku na ostatní služby: zdarma
- Dítě od 3 do 9,9 let na přistýlce: 698 Kč/noc
- Děti od 10 let na přistýlce: 998 Kč/noc
- Silvestr Na pláži:
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči, bez stravy a nároku na ostatní služby: zdarma
- Dítě od 3 do 9,9 let na přistýlce: 907 Kč/noc
- Děti od 10 let na přistýlce: 1295 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Silvestrovský pobyt není možné stornovat či změnit rezervaci na jiný termín, ani takový voucher nelze refundovat.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den ,
ve voucheru je psáno čtyřlůžkový s výhledem , ale poté jsem si všimla
pro dvě osoby .Jak je to tedy kdybychom jeli 2 dospeli + 2 malé deti
?Děkuji Vám :).
Dobrý den, vždy záleží na počtu osob. I 2 osoby mohou rezervovat
větší čtyřlůžkový pokoj. Pokud jste čtyřčlenná rodina tak záleží
na věku dětí. Do 3 let jsou u nás děti zdarma. Kontaktujte nás
konkrétně na info@hotel-plaz.cz nebo na
tel. 606 631 684 a určitě s vaší rezervací konkrétně pomůžeme.
Budeme se těšit. Za Hotel Na Pláži, Michal
Dobry den, jsme 2 ale v danem terminu nam rezervacni system nabizi k dispozicii jiz pouze 4luzkovy pokoj – muzeme ho tedy rezervovat, anebo hrozi ze tam s nami budou dalsi 2 lidi, uplne cizi? Radi bychom byli samozrejme na pokoji sami, radeji se ptam… Diky.
Dobrý den, pokud ve Vámi zvoleném termínu není volný požadovaný pokoj,
tak je nabízena alternativa. V případě čtyřlůžkového pokoje, který je
obsazen pouze dvěmi osobami je účtován poplatek, který je v rezervačním
systému vidět. Pokoj bude samozřejmě pouze Váš, takže se nemusíte bát,
že bychom Vám někoho přiřadili. Budeme se těšit. Za Hotel Na Pláži,
Michal.
Dobry den mam dotaz.
Kdyby by nas bylo 7 dospelych a 3 děti ve věku 13,7,6 let .
Kolik poukazů potřebujeme ??
Předem děkuji za vaří odpověď
Žaneta
Dobrý den, počet poukazů se bude odvíjet od počtu rezervovaných pokojů.
Příklad: 2× čtyřlůžkový a 1× dvoulůžkový pokoj = 3 poukazy
s doplatky za další osoby na pokoji. Rádi Vám s rezervací pomůžeme,
kontaktujte nás na info@hotel-plaz.cz nebo na
606631684. Za Hotel Na Pláži Michal
Dobrý den,
1.může pes na pláź nebo alespoň na kraj pláže?
2.jsou nějaké pokoje v přízemí?
Děkuji.
Dobrý den, pejskové bohužel přímo na pláž nesmějí, ale podél pláže
na trávě a na straně u přívozu psi mohou. Pokoje máme bohužel pouze
v prvním a v druhém patře. Za Hotel Na Pláži, Michal
Dobrý den mám dotaz ohledně rezervace. Jak bych mohl zarezervovat předem datum na tomto hotelu díky…
Dobrý den, přímo v akci můžete provést online rezervaci termínu. Případně můžete zakoupit voucher bez termínu a rezervovat telefonicky na čísle 606 631 684 nebo e-mailem na adresu info@hotel-plaz.cz. Budeme se těšit. Za Hotel Na Pláži, Michal.
Dobrý den, vejdeme se 2 dospělí a 2 děti do tří let (ideálně dvě postýlky) do pokoje 2B?
Dobrý den, do tohoto pokoje dvě postýlky určitě nedoporučujeme i vzhledem k tomu, že byste již neprošli na balkón. Doporučovali bychom rezervovat větší pokoj. Za Hotel Na Pláži, Michal
Mohu se zeptat zda jsou psi tolerovani všude i v restauraci když budou na vodítku? Dekuju
Dobrý den, v celém našem areálu jsou psi vítáni (tedy i v restauraci). Budeme se těšit jak na Vás, tak na Vašeho pejska. Za Hotel Na Pláži, Ing. Michal Novák
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nabídka vypadá moc hezky. V rámci polopenze uvádíte jídlo vegetariánské, ale mě by zajímalo, jestli se u vás lze najíst i při bezlepkové dietě? Děkuji za odpověď
Krásný den, Zuzano, děkuji vám za dotaz. V případě potřeby speciální úpravy jídelníčku je nutné kontaktovat přímo hotel na tel. +420 606 631 684, +420 380 738 231 či e-mailu info@hotel-plaz.cz a individuálně se domluvit na možnostech :-) Mějte moc hezký den, Kristýna