Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí. Do poznámky při rezervaci uveďte svůj email, aby vám mohly být doručeny instrukce k ubytování.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 607 173 143 nebo e‑mailem na info.glampit@gmail.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den , prosím v kolik hodin je možný nástup a v kolik hodin se
musí ubytování opustit ? Děkuji Radka.
Slevomat.cz
Krásný den, Radko, děkuji vám za dotaz. Ubytování je možné od 15:00 a
opustit ubytování je nutné do 12:00. :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Andrea
dobry den, byl by mozny pobyt pro dve 16ti lete kamaradky? je potreba pisemny
souhar rodicu nebo podobne?
GLAMPIT
Dobrý den, možné to je ale budeme raději když nás jeden z rodičů
telefonicky zkontaktuje. Děkujeme
Roman
Dobrý den, sauna je pro dvě osoby nebo se tam vejde jen jeden
dospělí?
Děkuji
GLAMPIT
Hezký den,
do sauny se vejdou dva lidé.
Michal Špaček
Dobrý den, je areál nějakým způsobem oplocen? Jde mi o psa, zda může
běhat bez obavy, že uteče :)) Děkuji.
GLAMPIT
Hezký den, oplocený je ale bohužel vedle na pozemku jsou ovce které se psů
hodně bojí a tak z tohoto důvodu nepovolujeme už pobyty s pejsky.
Jakub Cermoch
Dobry den, meli bychom ssebou dvourocni miminko v cestovni postylce, nebyl
by to problem?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jakube. Děkuji za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipovaná pro
2 osoby. Při větším počtu osob prosím kontaktujte přímo provozovatele
GLAMPIT (info.glampit@gmail.com,
+420 607 173 143). Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
GLAMPIT
Hezký den, miminko není problém. Můžete dorazit.
Staňa
Mohl bych přijet na Silvestra s hodným psem co váží 32 kg? Já
vážím 111 kg.
Slevomat.cz
Krásný den, Staňo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale voucher je
platný jen do 22.12., na Silvestra jej tedy není možné využít. Mějte moc
hezký den, Kristýna
Tomáš
Dobrý den,
kdy budou termíny po 4. měsíci ? zatím tu je jen do dubna
GLAMPIT
Dobrý den, tato akce běží pouze do avizovaného termínu a další se
připravuje.
Renata
Dobrý den, u objednávky je uveden počet dní, tj. pokud je tam dva dny,
jsou tím myšleny dvě noci nebo pouze 1? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Renato, děkuji za Váš dotaz. Pokud jste si zvolila termín na
dva dny tak se jedná o jednu noc, která je mezi těmi dvěma dny. Přeji
krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , prosím v kolik hodin je možný nástup a v kolik hodin se musí ubytování opustit ? Děkuji Radka.
Krásný den, Radko, děkuji vám za dotaz. Ubytování je možné od 15:00 a opustit ubytování je nutné do 12:00. :-) Mějte moc hezký den, Kristýna