Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru telefonu +420 583 286 421 nebo +420 602 651 027.
Před zakoupením voucheru si v hotelu telefonicky ověřte, zdali je vámi vybraný termín dostupný. Po obdržení voucheru pošlete do 24 hodin na info@kolstejn.cz následující informace:
počet osob
jména a data narození
rezervovaný termín
tel. kontakt (mobilní)
kódy voucherů
Důležité: Do wellness nemohou osoby mladší 15 let.
Wellness je bezplavková zóna, vstup je povolen pouze v saunovém setu, který dostane každý návštěvník před vstupem (zdarma).
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Takže termín,který rezervuji 2mesice dopředu, musím hned zaplatit,
formou fksp záloha mi bude u vás dva měsíce ležet?
Hotel Garni Kolštejn
Dobrý den,
jestli že si chcete zakoupit pobyt přes Slevomat musíte si zakoupit
nejdříve voucher na celý pobyt.
V ubytovacích podmínkách, které jsou na našem webu je napsáno, že klient
při rezervaci souhlasí se zasláním faktury ve výši 100%.
Zároveň taky souhlasí se storno podmínkami, které se na pobyt vztahují
i v tom případě že by se dohodl klient s recepcí, že pobyt zaplatí až
při příjezdu.( pouze v případě přímé rezervace).
Bronislava Vlachová- recepce Kolštejn.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Takže termín,který rezervuji 2mesice dopředu, musím hned zaplatit, formou fksp záloha mi bude u vás dva měsíce ležet?
Dobrý den,
jestli že si chcete zakoupit pobyt přes Slevomat musíte si zakoupit nejdříve voucher na celý pobyt.
V ubytovacích podmínkách, které jsou na našem webu je napsáno, že klient při rezervaci souhlasí se zasláním faktury ve výši 100%.
Zároveň taky souhlasí se storno podmínkami, které se na pobyt vztahují i v tom případě že by se dohodl klient s recepcí, že pobyt zaplatí až při příjezdu.( pouze v případě přímé rezervace).
Bronislava Vlachová- recepce Kolštejn.