Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt přímo u Baltu pro pár i rodinu: polopenze a neomezený wellness, 2 děti zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 59 810 94 56 nebo na e‑mailu rezerwacja@krolplazaspa.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 40 PLN/noc
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer , máme zaplacený pobyt, chtěla jsem se zeptat, jestli zbylé poplatky, které se platí na místě , můžeme zaplatit kartou. Děkuji Mutzerová
Dobré ráno,
dodatečný poplatek je 40 PLN/den.
Můžete platit kartou.
Dzień dobry,
dodatkowa opłata to połata parkingowa 40 zł / doba.
Można płacić kartą.
Mám rezervaci od 31/7 do kolika hodin je nástup. Děkuji
Dobrý den, Ladislave. Děkuji za Váš dotaz. Nástup na pobyt je možný od 15:00 do 22:00. Ubytování poté musíte opustit poslední den pobytu do 11:00. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
mám dotaz ohledně ubytování. Máme zarezervovaný pokoj Junior Suite.
Nachází se pokoj v hlavní budově?
Děkuji za odpověď.
Krátká Šárka
Dobrý den, ano, pokoj Junior Suite se nachází v hlavní budově Król Plaza Spa Resort.
Dzień dobry, tak pokój Junior Suite znajduje się w głównym budynkuResortu
Król Plaza Spa.
Dobrý den ,máte pokoje s dvěmi ložnicemi nebo ložnice a obývák s přistýlkou?
Dobrý den, máme apartmány s oddělenou ložnicí a obývacím pokojem.
Byt se jmenuje Superior.
Dzień dobry, posiadamy apartamenty w którym znajdują się osobno sypialnia
oraz salon.
Apartament nazywa się Superior.
Dobrý den chtěla bych se zeptat, když budeme sebou brát psa, poplatek za psa se platí až v hotelu? A určitě to máme napsat do poznámky při objednávání termínu? Stejně jako když budeme chtít pokoj s balkonem a výhledem na moře? Děkuji za odpověď
Dobré ráno, za psa zaplatíte na místě v hotelu, cena je 50 PLN / den. Pokusíme se zarezervovat pokoj s výhledem na moře.
Dzień dobry, za psa zapłacą Państwo na miejscu w hotelu, koszt to 50 zł /
doba.Postaramy się żeby zarezerwowany pokój był z widokiem na morze.
Dobrý den máme ZTP/P ale je mu 21 jestli se musí za něj platí nebo je tam nějaká sleva děkuji
Dobré ráno,
Při rezervaci prosím vyberte jinou dospělou osobu.
Dzień dobry,
podczas dokonania rezerwacji proszę zaznaczyć kolejną osobę dorosłą.
Dobry den, chteli by jsme prijet od 5.-8.7. 2 dospeli a jedno dite 9 let mate volno , cteme, ze dite do 11 je zdarma? Dekuji
Krásný den, děkuji vám za dotaz. Vidím, že v tento termín je poslední dostupný pokoj. Dostupnost si můžete ověřit v online rezervačním kalendáři přímo v nabídce :-) Ano, dítě je v ceně voucheru zdarma. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, mohu se zeptat: parkování řeším přes Slevomat nebo přímo s hotelem? Je nutná rezervace,pakliže ano,jak mám postupovat? Děkuji A Š.
Dobré ráno, parkovací místo není nutné rezervovat předem. Cena parkování je 40 PLN za den.
Dzień dobry, miejsce parkingowe nie trzeba wcześniej rezerwaować. Koszt za
parking to 40 PLN za dobę.
Dobrý den,
je možné si přivézt vlastní jízdní kola a uložit (uzamknout) je
v hotelu (kolárně)?
Děkuji,
Dobré ráno,
Můžete si přivézt vlastní kola. Máme je kde uložit.
Dzień dobry,
można przyjechać z własnymi rowerami.Mamy miejsce do przechowania.
Dobrý den, je tam prosím možnost venkovního bazénu u hotelu? A jak je prosím daleko pláž, kde se dá lehnout a jít do moře plavat s dětmi? Děkuji
Dobré ráno, v hotelu je krytý bazén. Pláž je vzdálená 300 metrů.
Dzień dobry, w hotelu jest basen wewnętrzny. Do plaży jest 300 metrów.
Je možný volný,neplacený, vstup k moři?
Dobrý den, vstup na pláže v Polsku je zdarma.
Dzień dobry, w Polsce wstęp na plaże jest bezpłatny.
Dobrý den . Měl bych o tento pobyt zájem , ale mám 3 děti ve věku 7 let, 9 let a 15 let. V termínu 23.7. do 28.7. 2023 6 dní/ 5 nocí. Je u Vás pobyt možný ? A za jakých podmínek. Děkuji moc za Vaší informaci. S pozdravem Javorský Miroslav
Dobré ráno, pobyt je možný, za příplatek můžeme nabídnout apartmán Superior
Dodatečný poplatek je 200 PLN za den. Prosím, zarezervujte si Junior Suite a obdržíte pokoj Superior. V našem hotelu zaplatíte příplatek
Dzień dobry, pobyt jest możliwy , możemy zaproponować apartament Superior za
dodatkową opłatą
Dodatkowa opłata to 200 zł za dobę. Proszę o zarezerwowanie pokoju typu
junior Suite a otrzyma Pan pokój typu Superior . Dodatkową opłatę zapłaci
Pan u nas w Hotelu
Dobrý den, kdybych se rozhodla tam letět z Čech, na jaké letiště? A jak je to pak daleko k resortu taxíkem?
Dobré ráno, nejbližší letiště je v Gdaňsku. Vzdálenost do střediska je 160 km. Doba jízdy taxíkem je 2 hodiny
Dzień dobry, najbliższe lotnisko jest w Gdańsku. Odległość do Resortu to
160 km. Czas dojazdu taksówką to 2 godziny
dobrý den,jsme 4 dospělí,jedno dítě 5let a druhé 14let,měla bych udělat dvě rezervace,jelikož potřebujeme dva pokoje,je volný termín pro nás od úterý 25.7–29.7.2023 děkuji
Dobrý den, ano, zarezervujte si 2 pokoje, máme volné pokoje na 25. 7.-29. 7. 2023
Dzień dobry, tak proszę o dokonanie rezerwacji 2 pokoi, mamy wolnw pokoje w
terminie 25.07–29.07.2023 r.
dobrý den,potřebovala bych dva pokoje od 25.7–29.7.2023 je to prosím možné,v objednávce mam uvést dva pokoje,nebo mam udělat dvě objednávky,děkuji za odpověd
Dobré ráno,
proveďte prosím jednu rezervaci pro dva pokoje.
S pozdravem
Dzień dobry,
proszę zrobić jedną rezerwację na dwa pokoje.
Pozdrawiam
Dobrý den ,chtěla bych se zeptat jaký je poplatek za parkování. Děkuji Monika
Dobré ráno,
poplatek za parkování je 40 PLN za den.
S pozdravem
Dzień dobry,
opłata za parking to 40 zł za dobę.
Pozdrawiam
Dobrý den, chtěla jsem si jenom ověřit, vířivka ve wellness zóně
není? Moc díky za informace.
S pozdravem Renáta
Dobré ráno. ve wellness centru máme vířivé vany.
.
Dzień dobry. w centrum Wellness posiadamy wanny z hydromasażem.
Dobrý deň, výhľad z izby je na more ..... Vopred Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, izby sú z balkónom prípadne z terasou? V popise to bohužiaľ nie je uvedené. Pekný deň Adriána
Dobrý den, Adriáno. Děkuji Vám za dotaz. Spojil jsem se přímo s poskytovatelem služby a ne všechny pokoje mají přímý výhled na moře. Doporučím Vám tento požadavek vepsat do poznámky při vytváření objednávky, nebo se lze s poskytovatelem služby spojit na emailu rezerwacja@krolplazaspa.pl. S přáním krásného dne, Karel
Jde prosim doplatit 3.dite (6let, i bez naroku na luzko?) Dalsi dve deti (10 a 11let)
Krásný den, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale třetí dítě v objednávce je možné pouze do 3 let věku. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chci se zeptat, zda v polopenzi jsou večeře formou bufetu a zda jsou jak u snídaně, tak večeře základní nápoje v ceně? (Voda, džus, kafe, čaj) Také zda jsou na pokojích župany k dispozici? Děkuji za odpověď.
Dobré ráno,
.Rád bych vás informoval, že nápoje (voda, nealkoholické nápoje, káva, čaj) k snídani a večeři jsou zahrnuty v ceně pobytu.
.Župany na pokoji jsou k dispozici zdarma.
.Pozdravujeme vás
.
Dzień dobry,
chciałbym poinformować iż napoje ( woda, napoje, kawa, herbata) do śniadania
oraz kolacji są wliczone w cenę pobytu.
Szlafroki znajdują się w pokoju są bezpłatne.
Pozdrawiamy
Dobrý den, na webových stránkách hotelu jsem se dočetla, že se jedná o komplex tří budov. Prosím o sdělení v jaké budově by se nacházel náš pokoj, zda jsou budovy propojeny, zda se na wellness dostaneme tzv.suchou nohou. Děkuji
Dobrý den, rezervovali jste si pokoj v nejnovější části lázeňského
resortu King Plaza.
V budově je restaurace, wellness centrum, lázně a lobby bar.
V případě jakýchkoli dalších dotazů mě prosím neváhejte
kontaktovat.
Dzień dobry, mają Państwo zarezerwowany pokój w najnowszej części Resortu Król Plaza Spa. W budynku znajduje się restauracja, strefa Wellness, strefa Spa, Lobby bar. W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt.
Dobrý den, jde zaplatit formou FKSP?
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost
kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli je v ceně zahrnut i rekreační poplatek nebo se musí doplatit na místě a v jaké výši.
Děkuji.
LT
Cena nezahrnuje pobytovou taxu. Cena turistické taxy je 2,8 PLN na osobu a noc.
Cena nie zawiera opłaty klimatycznej. Koszt za opłatę klimatyczną to 2,8 PLN za dobę za osobę.