Relax v rodinném hotelu v polských Tatrách: polopenze, termální bazény, wellness i zábava pro děti
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
pití u snídaně a večeře je v ceně polopenze?
Osušky do wellness dostaneme nebo máme mít svoje?
Píšete, že župany jsou na pokoji. Jsou pro všechny? I pro dítě
(17 let)?
Děkuji.
Dobrý den, Pro bufetová jídla je k dispozici voda, káva a čaj. Ručníky a župany jsou k dispozici na pokoji pro příslušný počet osob na pokoji.
Srdečně vás zveme
Dobrý den,
Fungují veškeré bazény a aktivity během Září? Lze vypůjčit např.
elektrokola?
Díéky Mirek
Dobrý den, Mirku.
Povedlo se mi získat informaci přímo od poskytovatele, který mi sdělil, že všechny bazény k dispozici během září budou a že elektrokola je možné si půjčit v půjčovně vedle hotelu.
Hezký den,
Helena
Szanowni Państwo, uprzejmie informuje we wrześniu jest możliwość
wypożyczenie rowerów elektrycznych również baseny będą dostępne
Dobrý den,
nabízíte prosím i bezlepkové jídla?
Děkuji za odpověď.
Monika
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Pokud potřebujete speciální úpravu jídelníčku, kontaktujte prosím přímo hotel na tel. +48 18 534 43 70 či e-mailu rezerwacja@hotelbania.pl, kde se individuálně domluvíte na možnostech. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chceme si u vás objednat pokoj ale jme 4osoby a 2deti (11,13) jak to máme řešit prosím?
Hezký den, Sylvo, děkuji Vám za dotaz. V rámci této nabídky, je možné zvolit ubytování pouze pro 4 dospělé osoby a 1 dítě do 2 let zdarma bez nároku na lůžko, stravu a služby.
Doporučím Vám podívat se na další nabídky, které nabízíme na Slevomatu a v sekci Cestování máte možnost si vyfiltrovat počet osob a věk dětí. S přáním krásného dne, Tereza
Dobrý den,
měl jsem dotaz „Při objednání pobytu od 31.8. do do 3.9. pro
4 dospělé a 1 dítě je v ceně pouze 1 pokoj? Potřebovali bychom
1 pokoj pro 2+1 a druhý pro 2 osoby.“
Hotel odpověděl, že doporučuje 2 pokoje, ale já jsem se ptal, jestli
v ceně nabídky jsou 2 pokoje nebo pouze 1 pro 4 dospělé + 1 dítě.
Dobrý den, Jane. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka na Slevomatu je koncipována pro 4 osoby a 1 dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko, stravu a služby. V případě pěti osob, je nezbytné zakoupit dva vouchery. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
Při objednání pobytu od 31.8. do do 3.9. pro 4 dospělé a 1 dítě je
v ceně pouze 1 pokoj? Potřebovali bychom 1 pokoj pro 2+1 a druhý pro
2 osoby.
Dzień dobry, dla rodziny 5 osobowej polecamy 2 pokoje. Serdecznie zapraszamy.
Dobrý den, chci se zeptat jak funguje hlídání dětí?Chtěli bychom dojet s dětmi ve věku 3let a druhý má 5 měsíců. Je možné zajistit hlídání pro 5 měsíčního syna? Děkuji
Dobrý den,
Dovoluji si Vás informovat, že pro 5měsíční dítě můžeme zajistit individuální péči chůvy. Jedná se o příplatek 50 PLN za dítě a hodinu. Individuální péči o děti je třeba dohodnout s recepcí hotelu.
Pokud máte další otázky, kontaktujte nás.
Dobrý deň, v deň check outu je možné využívať aquapark a bazén až do večera? Diky
Vítejte, termální bazény lze využívat pouze v době check-inu. Za stání po odhlášení se účtuje příplatek.
.Dobrý den,
můžou do hotelu i pejsci?
Děkuji
Krásný den, Anno, děkuji vám za dotaz. Ano, pobyt s pejskem je možný za příplatek 20 €/noc. Mějte moc hezký den, Kristýna
Witam, akceptujemy pobyt zwierząt (za tłumaczeniem ras uznawanych za zgodne z przepisami MSW) za odpłatnością 20 euro/ dobę Zapraszamy serdecznie.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Check in je až od 16. hodin. Je případně možno přijet i dřív a využít již v den příjezdu vstup do termálního koupaliště Terma Bania, který je v ceně ubytování, a ubytovat se až potom po té 16. hodině? Děkuji za odpověď.
Uprzejmie informuję, iż dostęp do kompleksu Termy Bania jest od godziny
zameldowania. Przed godziną zameldowania jest konieczność zakupienia biletu
bezpośrednio w kasach Termy Bania.
Zapraszamy
Dobrý den,máme objednané na listopad 15,16,17,18 dva pokoje. Je možné dostat pokoje vedle sebe? Jsme jedna rodina. Pokoje jsou objednané na jedno jméno. Nevíme jak máme postupovat. Děkuji .
Vítejte,
.Potvrzujeme, že pokoje budou vedle sebe.
.Moc děkuji za vyřízení . Doufáme,že tomu tak bude. Rádi se k vám vracíme.
Dobry den, maji tobogany celorocni provoz? Dekuji
Uprzejmie informuję, iż wyciągi narciarskie działają w okresie zimowym –
zgodnie z informacją na stronie https://bialkatatrzanska.pl/godziny-otwarcia
Uprzejmie informuję, iż w Termie Bania zjeżdżalnie wewnątrz budynku Termy
są czynne cały rok
Uprzejmie informuję, iż wyciągi narciarskie działają w okresie zimowym –
zgodnie z informacją na stronie https://bialkatatrzanska.pl/godziny-otwarcia
Uprzejmie informuję, iż w Termie Bania zjeżdżalnie wewnątrz budynku Termy
są czynne cały rok
Zdravím, jak je daleko na sjezdovku?, podle obrázku je zezadu hotelu svah na lyžování. Dá se přejít v lyžácích na nástupiště vleku? Má hotel lyžárnu? Dá se koupit ski pas u vás na recepci\, \je možná nějaká sleva pro hotelové hosty?Děkuji Zahrádková
Witam Serdecznie,
Uprzejmie informuję, iż Hotel jest umiejscowiony u podnóża stoków
narciarskich. W Hotelu do każdego pokoju jest przypisana szafka narciarska
z funkcją suszenia obuwia. Karnety na wyciągi narciarskie jest możliwość
zakupu w recepcji hotelowej – zgodnie z cennikiem, nie posiadamy zniżek na
wyciągi narciarskie : https://tatrysuperski.pl/cennik/
Zapraszamy i życzymy miłego dnia
Dobrý den, když koupim pobyt bez termínu a zaplatím, pak až budu vědět , kdy chci jet objednavam termin primo v hotelu? Doplatek je pak na místě, kdyby to vyšlo dráž? Jak to zjistim? Děkuji Farniková
Dobrý den, Zdeňko. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud si dokoupíte pobyt bez termínu, musíte si jej poté zarezervovat přímo u hotelu. Doplácet byste poté měla pouze jen částky, které jsou uvedené maximálně v příplatkách (které se na Vás vztahují) u nabídky. Poplatky se hradí přímo po příjezdu na hotel. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, termální bazény jsou otevřeny celoročně?
Děkuji Lenka
Uprzejmie informuję, iż baseny termalne są czynne cały rok. Zapraszamy
Dobrý den,
prosím o upřesnění časů snídaní a večeří u polopenze, uváděná
doba večeře od 14–17hod nám přijde podivná.
Předem děkuji, s pozdravem Posseltová
Dobrý den, Lucie. Podařilo se mi ověřit pro Vás informaci ohledně polopenze, kdy dané časy jsou skutečné a jedná se o nastavení přímo ze strany hotelu. Věřím, že si pobyt i přes to užijete a budete spokojeni. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, polopenze/ večeře platí již první den?
Děkuji a přeji hezký den Kučerová
Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. V případě že jste zakoupili balíček s polopenzí, začínáte pobyt večeří a končíte snídaní. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Při polopenzi začínáme večeří? Koukám, že druhé jídlo je v čase 14–17 hod a check in od 16 hod. Tzn. přijet, rychle se ubytovat a jít na večeři, abychom to do 17 hod stihli?
Dobrý den, Andreo, děkuji za váš dotaz.
Ano, pobyt s polopenzí začíná večeří, která je od 14:00 do 17:00. :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat