Na dovolenou do Chorvatska: hotel v Omiši blízko pláže, polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, ohledně tohoto zájezdu, mám dotaz na dopravu? Je možná
doprava autobusem?
Pokud ano, jaká jsou nástupní místa.
Děkuji
Petáková Magda
Dobrý den Magdo, děkuji za Váš dotaz. U tohoto voucheru se jedná čistě o ubytování s polopenzí, doprava u této nabídky není možná. Pokud byste ovšem zvolila dopravu vlastním autem tak hotel nabízí i parkování za 3 €/den. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobry den, mazlicci-pejsci, v nasem pripade Jach Russel jsou povolen, ale mohou i s nami k mori?
Dobrý den, Pavlíno, děkuji moc za dotaz. Ano pejsek může s vámi i k moři a do moře. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den, pokud bych potřebovala objednat pokoj pro 4 osoby (dva dospělí, dítě 14 a 3 roky) jak mám postupovat? Děkuji
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Do nabídky lze zadat pouze max. 2 dospělé a 2 děti (11,9 let a 1,9 let). Bylo by nezbytné, zakoupit dva vouchery, do kterých byste zadala 1 dospělého a 1 dítě 3 roky, v druhém voucheru pak navolila 1 dospělého a dítě 14 let. Ještě Vám doporučím, spojit se s poskytovatelem služby a domluvit se individuálně na kontaktu danijela.stanicic@ruzmarin.hr. S přáním krásného dne, Karel
Krásný den.
Je možné umístit na přistýlku dítě 17 let? Potřebujeme pokoj pro
3. Děkuji :)
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Třílůžkový pokoj je možný pouze pro dvě dospělé osoby a jedno dítě (do 11 let). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,jak by bylo prosím možné, řešit ubytování pěti osob (3 dospělí a děti 6 a 14 let).Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivo. Děkuji Vám za dotaz. V případě obsazenosti 5 osob, lze zakoupit 2 vouchery na stejný termín dle dostupných kapacit. Nabídka je koncipována pro 2–3 osoby. Po volbě varianty pobytu, lze do nabídky navolit počet osob a věk dětí, následně lze zvolit termín pobytu. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Podklady k ubytování přijdou do e-mailu nebo se jen stačí prokázat voucherem? A přihlásit druhou osobu nemusíme? Při koupi voucheru jsem uvedla jen své jméno. Děkuji Jana
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Voucherem se lze prokázat u recepce. Voucher Vám je zaslán po úspěšné platbě do emailové schránky. Doporučuji zkontrolovat složku spam a hromadné. Je nezbytné, aby se osoba, na kterou je vedena rezervace, prokázala platným průkazem totožnosti. Na voucheru jsou veškeré informace k pobytu. S přáním krásného dne, Karel