Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 601 512 199 nebo e‑mailem na aparthotelaskana@gmail.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Hano. Podařilo se mi pro Vás ověřit, zda má hotel výtah a
ano, je Vám plně k dispozici. :) S přáním krásného dne, Karel
Lucie Zatloukalová
Dobrý den,
chci se zeptat, jak daleko jsou od tohoto hotelu vleky? Respektive dá se
pěšky dojít k vleku?
A také mě zajímá,zda jsou skipasy v ceně nebo zda je hotel zajišťuje
pro své klienty s nějakou slevou?
Děkuji.
L. Zatloukalová
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. Jak uvádíme přímo v popisu
v nabídce: V zimě nabízejí zdejší skiareály skipas s platností na
všechny sjezdovky v okolí Zakopaného. Nejbližší sjezdovka od vašeho
hotelu je asi 400 m daleko. (https://tatrysuperski.pl/en/ski-stations/)
Kontaktoval jsem hotel a slevy bohužel neposkytují. :( S přáním krásného
dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, je prosím v hotelu výtah. děkuji
Dobrý den, Hano. Podařilo se mi pro Vás ověřit, zda má hotel výtah a ano, je Vám plně k dispozici. :) S přáním krásného dne, Karel