Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Romantika v centru Krakova: snídaně nebo polopenze a neomezený vstup do saunária
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 12 612 64 00 nebo na e‑mailu info@lwowska1.pl (anglicky nebo polsky) – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 40 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
rádi bychom zde strávili vánoce 2023 ( verze s polopenzí). Jak je to
s fungováním hotelu na Štědrý den – např. večeře ?
děkuji
Ctirad
Dzień Dobry,
Bardzo dziękujemy za wiadomość! Informuję, że hotel w święta funkcjonuje
dla gości bez zmian. W celu uzyskania więcej informacji prosimy o kontakt
z recepcją poprzez telefon lub mail. Poniżej przesyłam dane kontaktowe.
Pozdrawiam serdecznie
Plánujeme voucher jako dárek a chceme nechat výběr termínu pobytu na obdarovaném. Je možné, aby si termín vybral dodatečně?
Hezký den, Jarmilo, děkuji Vám za dotaz.
Je mi líto, ale v této nabídce je nutné při rezervaci ihned zamluvit také online termín, nelze tedy zakoupit variantu bez termínu.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
V ceně voucheru je i parkování. Budu mít parkovací místo rezervované až do doby mého příjezdu? Děkuji.
Szanowni Państwo,
Bardzo dziękujemy za zapytanie. Wykupiony voucher jest rezerwacją pakietową,
w której parking jest jaka usługo bezpłatna. Miejsca parkingowe można
zajmować wedle dostępności miejsc.
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.
Dobrý den,
je možnost bezlepkové stravy (tedy i pečiva na snídani) při zakoupení
polopenze? Děkuji
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V případě potřeby speciální úpravy jídelníčku je nutné kontaktovat přímo hotel na tel. +48 12 612 64 00 či e-mailu info@lwowska1.pl a domluvit se individuálně na možnostech :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, zajímá mě, zda je možnost dojet i po 22h. Jak je to prosím s parkováním? Končí společně s pobytem nebo je možnost auto ještě nechat na parkovišti i po check out?
Hezký den, Martine, děkuji Vám za dotaz. Ten nyní ověřuji přímo u poskytovatele služby, jakmile budu mít více informací ozvu se Vám. Předem děkuji a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Hezký den, Martine, děkuji Vám za dotaz. Dle informací od poskytovatele služby je recepce otevřená 24 hodin denně, můžete se proto bez problémů ubytovat až po 22 hodině. :-) Své auto můžete nechat na parkovišti i po check-outu, a to bez příplatku. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
Chci se zeptat, zda se platí nějaké příplatky, pokud proběhne rezervace a
zaplacení dvoulůžkového pokoje, ale na pobyt do hotelu přijede jen jedna
osoba.
A také je možné rezervovat parkovací místo?
Děkuji
L.
Dobrý den, Libore. Děkuji za Váš dotaz. Pokud si zakoupíte voucher pro dvě osoby (dvojlůžkový pokoj), tak je ve výsledku na Vás, za pojede jedna nebo dvě osoby. Je ale potřeba počítat s tím, že nelze stornovat část voucheru za nezúčastněnou druhou osobu. Parkovací místo není potřeba rezervovat, pokud ale chcete mít jistotu místa, kontaktujte přímo hotel. Přeji hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý večer mám dotaz mohu platit pobyt přes FKSP.
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dobry den
Meli bychom zajem o ubytovani ve vasem hotelu,ale chci se zeptat zda vedle
manzelske postele vleze jeste cestovni postylka pro dite?Meli bychom zajem
o pokoj Apartmán Superior (34 m²) s vanou.
Termin 6–8.5.2023
Dekuji za vasi odpoved.
David
Dzień Dobry,
Bardzo dziękujemy za wiadomość. Oczywiście istnieje możliwość dostawienia
łóżeczka turystycznego dla małego dziecka. Prosimy tylko o taką
informację podczas zakładania rezerwacji, abyśmy mogli uwzględnić to w
uwagach do rezerwacji.
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.
Dobrý den,
chtěli bychom přijet v červenci s kolama. Je v hotelu úschovna kol ? a
možnost dobití elektrokol ? děkuji za odpověď a zdravím ).
Dobré ráno,
Disponujeme podzemním parkovištěm a místem pro uložení kol. Elektrokola
bohužel nabíjet nejde.
pozdravy
Dzień dobry, proszę powiedzieć, że są dostępne pokoje dla 2 osób w terminie od 7.4.2023 do 10.4.2023
Dzień Dobry,
Bardzo dziękujemy za wiadomość. W celu weryfikacji dostępności pokoi
prosimy o kontakt telefoniczny bądź przez adres e-mail z naszą recepcją. W
celu weryfikacji będzie potrzebny kod vouchera. Poniżej przesyłam dane
kontaktowe.
e-mail: info@lwowska1.pl
Telefon: +48 12 61 26 400
Pozdrawiam serdecznie
Magdalena Walusiak
Dzień Dobry,
Bardzo dziękujemy za wiadomość. W celu weryfikacji dostępności pokoi
prosimy o kontakt telefoniczny bądź przez adres e-mail z naszą recepcją. W
celu weryfikacji będzie potrzebny kod vouchera. Poniżej przesyłam dane
kontaktowe.
e-mail: info@lwowska1.pl
Telefon: +48 12 61 26 400
Pozdrawiam serdecznie
Magdalena Walusiak
Dobrý den ,zajímám se o tento pobyt ,a zajímalo by mne ,zda je volny od7 do 9 dubna .Děkuji za odpověd
Krásný den, Davide, děkuji vám za dotaz. Bohužel nevím, v kolika osobách budete cestovat, pro dva dospělé však vidím tento termín v tuto chvíli jako dostupný :-) Dostupnost termínů si můžete ověřit v online rezervačním kalendáři přímo v nabídce. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
mám zakoupen voucher pro dvě osoby na tři noci do Vašeho hotelu a mám
dotaz, zda je parkování v ceně. V nabídce je uvedeno, že ano, ovšem na
voucheru tato informace chybí.
Děkuji za Vaši odpověď.
Petra K.
Dzień dobry,
Dziękujemy za wiadomość. Parking jest wliczony w cenę pobytu.
Pozdrawiam,
Weronika Poskrobko
Dobrý den, máte i přizpůsobený pokoj pro vozíčkáře?
Hezký den, Pavle, děkuji za Váš dotaz. Kontaktovala jsem poskytovatele služby a mají k dispozici jeden bezbariérový pokoj, a to pokoj DLX standard. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte pokoj pro 3 osoby tak aby,
1 lůžko bylo samostatně. Třeba velde pokoj s rozkládacím gaučem.
v Termínu od 5.7. – 9–7.2023
Děkuji Lenka
Szanowni Państwo, W wybranym terminie posiadamy dostępne tylko Apartament Superior przeznaczony dla trzech osób. Apartament składa się z sypialni z jednym łóżkiem małżeńskim oraz wydzielonej części dziennej z rozkładaną sofą. W razie pytań zapraszam do kontaktu z recepcją. Pozdrawiam serdecznie, Magdalena walusiak
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat jestli je možné ubytovat se v termínu 11–13.12.
2022 ? 2 dospělí a 2 děti ve věku 11 a 8 let ?
Při rezervaci mi to nabízí pouze druhé dítě do 2 let.
Děkuji moc za informaci a přeji hezky den.
Veronika JIříčková
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za wiadomość. Istnieje możliwość zarezerwowania dwóch pokoi
dwuosobowych w ramach oferty. Niestety dostępne w ofercie pokoje nie są
dostosowane do zameldowania 4 osób.
Pozdrawiam
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli se večeře podává v restauraci přímo v hotelu? A je možnost zapůjčení postýlky? Děkuji
Dzień dobry,
Tak, obiady są serwowane w restauracji, która znajduje się w budynku
hotelowym. Jeśli chodzi o łóżeczko dziecięce, oczywiście możemy
bezpłatnie przygotować je w pokoju. Prosimy o dodanie takiej uwagi do
rezerwacji, lub o kontakt mailowy z nami: info@lwowska1.pl
Pozdrawiam,
Kamila
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsem vozíčkář ZTP. Mám zájem o pokoj v termínu 24.11. – 26.11. 2023 se snídaní. Je v hotelu výtah?
Hezký den, Zdeňku,
děkuji vám za dotaz. Ten jsem ověřovala přímo v hotelu a mohu vám dát na vědomí, že v každém patře hotelu je k dispozici výtah, se kterým je možné také dojet do saun/Spa.
Co se týče vámi požadovaného termínu, v případě zájmu o tento konkrétní pobyt si aktuální volnou kapacitu ověříte přímo při rezervaci pobytu v online kalendáři, kde po zakoupení máte potom přímo rezervaci pobytu již také potvrzenou.
S přáním hezkého dne,
Lenka ze Slevomatu