Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 414 90 30 nebo e‑mailem na recepcja@koronatatr.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, v kolik musí být příjezd do hotelu? Šlo by přijet např
v 18h? Po práci
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, děkuji za dotaz.
Původní nabídku již nenabízíme, zde
je téměř totožná alternativa. Check in je od 15 do 23 h, neměl by být
tedy problém.
S pozdravem,
Šarlota.
Tereza
Dobrý den,
je v ceně neomezené wellness i privátní welness na 1 hodinu?
V hodnocení jsem si přečetla, že pokud využiju privátní wellness, nemám
již nárok na neomezené veřejné welness.
Děkuji.
Slevomat.cz
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. V ceně balíčku je neomezený
wellnes a navíc 1× hodinový privátní wellnes. Mějte moc hezký den,
Kristýna.
Radovan
Proc ponukate ze snidane i vecere jsou formou bufetu? Vecere jsou jenom
vyber z dvou jidel a ani se nedaji moc jist.
Slevomat.cz
Krásný den, Radovane, děkuji vám za dotaz. V nabídce vidím uvedeno,
že je večeře uvedena servírovaná, či formou bufetu, záleží tedy na
hotelu, jakou formou bude večeře podávána. Velmi mě mrzí, že jste
s jídlem nebyl plně spokojen, pevně doufám, že jste si i tak pobyt užil
:-) Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Jana
Dobrý den,
Dá se tento pobyt hradit přes FKSP? Tedy vyfakturovat na zaměstnavatele?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo
vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout
ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit
hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat
jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo
daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora)
na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost
kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne,Kristýna
MARCELA
Jak daleko jsou termaly chocholov od hotelu.
Slevomat.cz
Hezký den, Marcelo, děkuji za Váš dotaz. Termální lázně Chocholow
jsou vzdálené cca 15 km od hotelu. S přáním hezkého zbytku dne,
Tereza
Adéla Moravčíková
Dobrý den,
je u vás možný pobyt se psem?, Děkuji za odpověď Adéla
Slevomat.cz
Hezký den, Adélo, děkuji za Váš dotaz. Ano, domácí mazlíčci jsou
vítáni, poplatek za ně činí 50PLN za noc. S přáním hezkého zbytku dne,
Tereza
Svetlana Udrzalova
Dobrý den ,rádi by jsme se u vás ubytovaly 2 dospělé osoby od
9.2.2023 do 12.2. 2023 se snídaní .Děkuji za odpověď . Udrzalova
Svetlana.
Slevomat.cz
Hezký den, Světlano, děkuji za Váš dotaz. Vše si můžete nastavit
v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu: 1. zvolte
variantu pobytu, 2. vyberte si termín pobytu, 3. navolte počet osob
(není-li striktně dán počet osob pro pobyt), 4. do poznámky uveďte
například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky,
5. přejděte k platbě, 6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a
máte hotovo :) S přáním krásného dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v kolik musí být příjezd do hotelu? Šlo by přijet např v 18h? Po práci
Dobrý den, Veroniko, děkuji za dotaz.
Původní nabídku již nenabízíme, zde je téměř totožná alternativa. Check in je od 15 do 23 h, neměl by být tedy problém.
S pozdravem,
Šarlota.