Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, šel by termín 28.9.-30.9. prodloužit až do 1.10.? Děkuji za
odpověď
Slevomat.cz
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. V tomto případě bude
nejlepší se domluvit přímo s hotelem, takto bohužel voucher zakoupit
nelze. Hotel můžete kontaktovat na tel.+39 02 8239 7517 či e-mailu info@better-bookings.com.
Mějte moc hezký den, Kristýna
Gabriela
Dobrý den,
můžu se zeptat, zda je zde možnost parkování?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den Gabrielo, děkuji za Váš dotaz. Přímo u hotelu se žádné
parkování nenechází, ale je možné parkovat u nedalekého hotelu za
příplatek 3 €/hod. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Lada Šmolíková
Dobrý den, je možné si přiobjednat přistýlku pro dítě
6 let? Děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, Lado, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale je možné
ubytovat pouze dítě do 1,9 let :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, šel by termín 28.9.-30.9. prodloužit až do 1.10.? Děkuji za odpověď
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. V tomto případě bude nejlepší se domluvit přímo s hotelem, takto bohužel voucher zakoupit nelze. Hotel můžete kontaktovat na tel.+39 02 8239 7517 či e-mailu info@better-bookings.com. Mějte moc hezký den, Kristýna