Pobyt v Praze: moderní hotel v Karlíně se snídaní, termíny až do srpna 2023
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Furt mi ty peníze blokujete chápu vracet peníze se nechce ale tohle uz je za čarou
Dobrý den, pane Řího, omlouváme se ještě jednou. Jak jsme psali včera, požádali jsme společnost, která nám účtování kreditních karet zajišťuje, aby peníze uvolnila. Ano, toto by měl být automatický proces, ale bohužel z nějakých technických důvodů (ne na straně hotelu) se tak nestalo. Ihned po Vašem upozornění jsme toto začali řešit a peníze se Vám každým dne odblokují. Píšete, že chápete, že „peníze se vracet nechce“… Pokud bychom Vaše peníze měli, samozřejmě bychom Vám je okamžitě vrátili. My ale částkou blokovanou na Vašem účtu vůbec nedisponujeme. Jak jsme popsali, jedná se o technickou záležitost, která nevznikla na straně hotelu, ale na straně našeho dodavatele. Ještě jednou děkujeme za pochopení a trpělivost.
dodneška nám drží blokaci na kartě Zajímalo by me kdy nám vrátíte peníze Blokace byla 2000 A útrata byla 965 včetně městského poplatku nyní na účtě strženo 2000, 965, a 90 Kč vůbec nechápu za co těch 90 Kč teda? Takže kdy mi vrátíte moje peníze
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti. Se společností, která nám spravuje účtování kreditních karet problém řešíme. Každopádně blokace dnes byly uvolněny. Děkujeme za pochopení.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dneska to mám 5. den co jsme se vrátili z vašeho hotelu A peníze furt nikde. píšete že máte firmu která se vám o to stará ale upřímě mně je to celkem jedno já jsem kartu použil u vás ne u jiné firmy… takže logicky chci peníze zpátky po vás určitě v jednadvacátém století netrvá opravení technického problémů 5 dnů A jestli jo tak bych možná zvážil najít jinou firmu přeju vám pěkné svátky určitě budete mít hezčí než já když vám někdo peníze neblokuje
Dobrý den, dle naší informace od poskytovaletel služby byla částka uvolněna 21.12.