Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte ihned po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@vyhlidkahotel.cz, zároveň nahlaste kód voucheru.
Garance platební kartou:Při příjezdu host souhlasí s poskytnutím údajů o své platební kartě jako garancí proti případným škodám (nejedná se o předautorizaci).
Saunu a masáže si objednejte již při rezervaci pobytu na recepce@vyhlidkahote.cz. Dotazy vám zodpoví na tel. +420 725 456 464.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Maximální počet přistýlek na pokoji: 1
Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Postýlka k dispozici zdarma pro děti do 1,9 let (po předchozí domluvě)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, je možné mít na pokoji dve oddelena lůžka pri pobytu dvou
osob? Děkuji, Petra.
Hotel Vyhlídka
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Pokoje pro dvě osoby se dvěma
oddělenými lůžky nemáme, ale máme pokoj pro dvě osoby, kde se nachází
jedna manželská postel a vedle té je přistýlka (postel pro jednoho).
V případě dalších přání či dotazů jsme Vám k dispozici.
S přáním hezkého dne, Klára Martincová
Alexandra Máziková
Dobrý den můžu se zeptat ? Máte na pokojích privátní vířivku nebo
žádný pokoj nemá vířivku ? A je možnost si dokoupit k polopenzi oběd ?
Děkuji předem za dotaz Máziková Alexandra
Slevomat.cz
Dobrý den, Alexandro. Váš dotaz jsem ověřil přímo u poskytovatele
služby a dokoupení polopenze stojí 500 Kč pro dospělou osobu/noc, 350 Kč
pak pro dítě/noc do 18 let. Obědy hotel neposkytuje. Lze využít
restaurací v okolí. Privátní vířivku hotel na pokojích nemá
k dispozici. S přáním krásného dne, Karel
Jana Vančatová
Dobrý den,
tomuto sdělení nerozumím.
Garance platební kartou:Při příjezdu host souhlasí s poskytnutím údajů
o své platební kartě jako garancí proti případným škodám (nejedná se
o předautorizaci).
Jaké údaje k platební kartě chcete vědět?
Hotel Vyhlídka
Dobrý den, při příjezdu vyžadujeme občanský průkaz a číslo
platební karty jako garanci proti případným škodám. Z karty žádnou
částku bez vědomí hosta nestahujeme, ani nemůžeme. Jedná se
o standardní proceduru. S pozdravem, Hotel Vyhlídka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné mít na pokoji dve oddelena lůžka pri pobytu dvou osob? Děkuji, Petra.
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Pokoje pro dvě osoby se dvěma oddělenými lůžky nemáme, ale máme pokoj pro dvě osoby, kde se nachází jedna manželská postel a vedle té je přistýlka (postel pro jednoho). V případě dalších přání či dotazů jsme Vám k dispozici. S přáním hezkého dne, Klára Martincová