Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Případné dotazy vám zodpoví na e‑mailu info@vinnysklepkrysa.cz nebo na tel. 731 178 483 či 733 791 612.
Otevřený voucher: Nutné ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. 731 178 483 či 733 791 612 nebo na e‑mailu info@vinnysklepkrysa.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den. Ve Vaší nabídce je i vystoupení cimbálové muziky. Nikde
jsme však nenašli, zda hraje providelně nebo jen při nějakých
zvláštních příležitostech. Prosíme o upřesnění. Díky moc.
Kořínkovi.
Vinný sklep Krýsa
Dobrý den,
v aktuálních balíčcích je vystoupení cimbálové muziky vázáno vždy
k určitému programu k určitému víkendovému termínu. Nicméně
v letních měsících (červenec a srpen) hraje cimbálová muzika vždy
každé pondělí ..
Děkuji, Pavel Krýsa
Kolbábek
Zdravím, chceme se zeptat na polopenzi u balíčku. (Jaro s polopenzí
a moravským vinným večerem). Při zadání termínu na 4 dny/3 noci nám
v nabídce vyskočili pouze 2 večeře místo 3. Můžeme se zeptat jak to
teda je?
Děkujeme.
Vinný sklep Krýsa
Dobrý den,
pobyt je vždy s polopenzí, bude to míněno jako jeden moravský vinný
večer včetně večeře a pak další dva večery polopenze .. Ale vždy je to
s večeří ..
Děkuji
Pavel Krýsa
bolek
proč tajíte kde to je
Vinný sklep Krýsa
Co tím myslíte ?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Ve Vaší nabídce je i vystoupení cimbálové muziky. Nikde jsme však nenašli, zda hraje providelně nebo jen při nějakých zvláštních příležitostech. Prosíme o upřesnění. Díky moc. Kořínkovi.
Dobrý den,
v aktuálních balíčcích je vystoupení cimbálové muziky vázáno vždy k určitému programu k určitému víkendovému termínu. Nicméně v letních měsících (červenec a srpen) hraje cimbálová muzika vždy každé pondělí ..
Děkuji, Pavel Krýsa