Pobyt ve 4* hotelu v Zakopaném: snídaně či polopenze a relax ve VIP wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den jaká je otevírací doba restaurace prosím. Děkuji za odpověd
Dobrý den, Jakube. Děkuji za Váš dotaz. Otevírací doba restaurace je 12:00 – 22:00. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, prosím vás, jsou k dispozici i župany? V popisu nabídky
uvedeny jsou, ale v popisu jednotlivých pokojů jsou uvedeny jen ručníky a
přezůvky.
Děkuji za odpověď.
Hezký den, Petro, děkuji Vám za dotaz. Tuto informaci jsem ověřila u poskytovatele služby a bylo mi sděleno, že dostupné jsou jak župany, tak ručníky. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, prosím, je na každém pokoji lednice? Děkuji. Markéta
Dobrý den, Markéto, děkuji za dotaz. V popisu u pokojů uvidíte, že lednice je skutečně na každém pokoji. Přeji vám pěkný den, Honza
Dobrý den. Nedaří se mi zadat termín 11.3.-15.3. Pouze 11.-14.3.
Dobrý den, Evo. Děkujeme za Váš dotaz. Pobyt pro dvě osoby lze zakoupit i na termín 11. – 15. 3. 2023. V kalendáři prosím klikněte na datum příjezdu a poté na datum odjezdu. V tu chvíli se Vám tmavě modře označí celý zadaný úsek. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dostali jsme dárkový poukaz v termínu 17. – 19. 4. 2023. Chtěli bychom si pobyt prodloužit až do 21.4. 2023. Jak to můžeme provést, abychom zůstali ve stejném pokoji a nemuseli se stěhovat.
Dobrý den, Marto. Děkuji Vám za dotaz. V případě, že již máte zakoupený voucher a přejete si pobyt prodloužit, doporučím Vám, spojit se přímo s poskytovatelem služby a domluvit se včas před nástupem na pobyt. Přikládám kontakt recepcja@goldhotel.eu. Důležité je, aby byly dostupné kapacity v daném termínu. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den, chci se zeptat proc u nabidky pobytu se snidani se da koupit bez terminu a u pobytu s polopenzi tahle moznost neni. Ma to byt darek a tudiz potrebujeme aby si termin potom vybrali sami. Dekuji za odpoved
Krásný den, Nikolo, děkuji vám za dotaz. Tuto informaci pro vás nyní prověřuji, poprosím vás o strpení, než dostanu odpověď. Děkuji a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Nikolo, děkuji vám za strpení. Nyní by mělo být vše v pořádku a pobyt lze zakoupit bez termínu i u varianty s polopenzí. Jednalo se pouze o technickou chybu, kterou jsme nyní napravili. Moc děkuji za upozornění a mějte hezký den, Kristýna
Dobrý den, je možné na hotelu zařídit bezlepkovou stravu?
Rozhodně tuto možnost potvrzuji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,zitra nastupuje na pobyt. Od kdy můžeme přijet?
Dzień Dobry
Zameldowanie w hotelu jest od godziny 15:00