Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Karpaczi na polské straně Sněžky: jídlo, wellness i výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 75 612 60 44 nebo e‑mailem na rezerwacja.online@green-mountain.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 80 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci. Podzemní parkoviště 60 PLN/auto/den)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je u vás možnost bezlepkové stravy, popř. se individuálně domluvit? Děkuji.
Krásný den, Markéto, děkuji vám za dotaz. V případě, že potřebujete speciální úpravu stravy, kontaktujte prosím přímo hotel na tel. +48 75 612 60 44 či e-mailu rezerwacja.online@green-mountain.pl :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, mezonetový pokoj Classic je umístěný v hlavní budově?
Dobrý den, Emo, děkuji Vám za dotaz. Tuto informaci jsem pro Vás ověřila u poskytovatele služby a ano, tento pokoj se nachází v hlavní budově. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, mám dotaz
Jaký se vyžaduje dress code ? Děkuji
Krásný den, Mirko, děkuji vám za dotaz. Dress code v hotelu není vyžadován :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, pokoj Clasic je umístěný na hlavní budově?
Děkuji, Veronika
Dobrý den, Veroniko, děkuji za dotaz. Ano, pokoj Clasic je umístěn v 5* hotelové budově. V pokoji je jedna místnost s manželskou postelí, nebo dvě postele pro jednotlivce a gauč. Další informace o pokojích můžete nalézt i na webových stránkách zde. Přeji krásný den, Honza
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jak si můžu objednat pokoj s vlastní
saunou.
Děkuji za odpověď :-)
Vyberte si prosím byt Standard PLUS v oblasti Green Apartments, asi
2 minuty chůze od hotelového areálu.
Skládá se z obývacího pokoje a samostatné ložnice a má vlastní saunu.
V obývacím pokoji je k dispozici rozkládací pohovka a v ložnici jedna
manželská postel nebo dvě samostatné postele.
Proszę o wybór Apartament Standard PLUS- w części Green Apartments, około 2 minut pieszo od części hotelowej. Składa się z salonu i oddzielnej sypialni oraz posiadają prywatną saunę. W salonie do dyspozycji jest rozkładana sofa, a w sypialni jedno podwójne łóżko lub dwa pojedyncze.
Dobrý den, chci se zeptat, zda jsou k dispozici župany k zapůjčení po celou dobu pobytu
Dámy a pánové V hotelové části jsou župany na pokoji, v apartmánové části jsou župany k dispozici v šatně u bazénové části. Je možné si také zapůjčit župany na celou dobu pobytu. S pozdravem Ewa Szelągowska
Dobrý den, je možné použít k platbě i své benefitní kredity?
Děkuji
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Kredity máte na kategorii cestování, takže ano, kredity můžete využít i na tento pobyt. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
domluvíme se v hotelu česky? Děkuji za odpověď
Dámy a pánové V zařízení mluvíme polsky, anglicky a německy. Srdečně Vás zveme,
Dobrý den, v jaký dny lze uplatnit Poukaz na spa procedury v hodnotě 200 PLN , musí se předem objednat a nebo stačí až při příjezdu na pobyt. Děkuji
Dámy a pánové Rád bych vás informoval, že SPA procedury je nutné domluvit předem. Níže je uveden kontakt na partnerský kosmetický salon Dr Irena Eris spa@green-mountain.pl tel. 75 306 75 77
Dobrý den,
uvažujeme o koupi týdenního pobytu. Hotel na svém webu zmiňuje instruktory
lyžování. Je možné rezervovat lyžařskou školu na celý pobyt pro naši
sedmiletou dceru včetně vypůjčení vybavení přímo přes hotel? Pokud ano
jaké jsou podmínky?
Je možné se v hotelu domluvit česky ?
Děkuji
Krásný den, Petře, děkuji vám za dotaz. V tomto případě bude nejlepším způsobem obrátit se přímo na hotel na e-mailu rezerwacja.online@green-mountain.pl či telefonu +48 75 612 60 44. V hotelu se domluvíte nejlépe například anglicky :-) Mějte hezký den.
Dobrý den,
na jakou teplotu jsou vytápěny venkovní vířivky a bazén ?
v komentářích čtu, že je to nedostatečné.
Děkuji
Dobrý den, Tomáši, děkuji moc za dotaz. Aktuální teplota ve vířivce je 36 stupňů, v bazénku pro děti 33 stupňů a v bazénu 29 stupňů. Myslím si, že o dostatečné teplo nemusíte mít strach. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den,
mám několik dotazů:
- jsou zahrnuté nealko nápoje v polopenzi, tzn. jsou při snídani
i večeři zdarma?
- paktování je zahrnuto v ceně voucheru? Je venkovní/vnitřní? Je nutné
ho rezervovat?
- Kolik je zde dětských herniček?
Děkuji.
Krásný den, Aneto, děkuji vám za dotaz.
Nápoje máte při snídani i večeři k dispozici zdarma.
Parkování u hotelu je venkovní a není třeba jej rezervovat.
V hotelu je k dispozici jedna dětská herna :-)
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak je to se saunou proč děti od 16 let? synovi bude v té době 15 let a 9 měsíců, to mi ho do sauny nepustíte?
Dobrý den Petro, děkuji za Váš dotaz. Tato podmínka je nastavená přímo ze strany provozovatele, proto jestli byste chtěla do sauny vzít syna kterému 16 nebylo tak je třeba domluvit přímo s ním. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.