Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Romantický glamping s venkovní vířivkou jen kousek od Zakopaného
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 694 352 526 nebo e‑mailem na apartamenty@dw-jedrol.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtela bych se zeptat, jak je to tedy se snídani formou košíku ke dveřím.
Vy píšete, ze snídaně nejsou k dispozici, ale v par hodnocenich od
zákazníků je psáno, ze měli vybornou snídani prave formou košíku
dodaného ke dveřím. Jak to tedy, prosím, přesně je? Děkuji
Dobrý den, Moniko.
Momentálně jsou k dispozici i varianty nabídky, které snídani zahrnují. Jedná se o „Ubytování v kopuli s venkovní vířivkou (snídaně)“ a „Speciální pobyt pro zamilované (snídaně)“. Pokud tedy máte zájem o snídani, doporučím zakoupit nějakou z těchto variant. :-)
Hezký den,
Helena
Dobrý den,
potřebovala bych vědět, jestli je možné přijet se dvěma dětmi. Jedno má
6 let, to jsem k pobytu započítala a druhé je kojenec, kterému bychom
přivezli vlastní postýlku. Moc prosím o odpověď. :)
Dobrý den, Katko. Váš dotaz se mi podařilo ověřit přímo u poskytovatele služby. Odpověď tedy zní: Je možné přijít s dítětem a vzít si s sebou dětskou postýlku, za kterou se neplatí žádný poplatek. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý deň, aké sú možnosti objednania raňajok, prípadne večere…ďakujem
Dobrý den, Migatova. Děkuji Vám za dotaz.
Stravu máte pouze ve vlastní režii, dokoupit snídaně nebo večeře tedy není možné. V ubytování však nechybí malá kuchyňka se základním vybavením.
S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den, lze na místě přikoupit snídaně? Děkuji
Dobrý den, Štěpánko, bohužel žádná zmínka o stravě v nabídce není. Určitě si ale uděláte k snídani něco skvělého i sama! Přeji krásný den, Honza
Dobrý den, tuto informaci píšou přímo na stránkách provozovatele https://www.peakglamp.pl/
Krásný den, Jakube, moc vám děkuji za zaslání. Informaci jsem předala dále k prověření a jakmile obdržím odpověď, budu vás zde informovat. Poprosím vás tedy o strpení. Děkuji a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Jakube, děkuji vám za strpení. Informace jsme prověřili a skutečně došlo ke změnám :-) Wifi je nyní k dispozici a dokonce je možné přijet i s domácím mazlíčkem :-) Děkujeme za upozornění a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, měl bych dotaz na stránkách poskytovatele píšou domácí zvířata vítána a WIFI je k dispozici. Mám to brát tak, že jelikož jsem zákazník slevomatu, tak WIFI mít nebudu a zvířata taky nejsou přípustná pouze pro slevomat? děkuji Krůpa.
Krásný den, Jakube, děkuji vám za dotaz. Rádi pro vás informaci ověříme, ráda bych vás však požádala o zaslání odkazu, kde jste tuto informaci dohledat :-) Děkuji a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
Je prosím k dispozici lednička?
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Jano, děkuji vám za strpení. Lednice je k dispozici. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chci se zeptat, zda-li je možné si vzít s sebou kolo, jsou-li
jsou v okolí cyklovýlety, nejsou-li moc náročné.
Děkuji a pěkný den
Dohnalová Jana
Dobrý den, Jano, děkuji za dotaz. Určitě si kola vzít s sebou můžete. Hezká místa i bez velkého převýšení určitě najdete. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den, lze uplatnit příspěvek FKSP? Díky
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, David
Jaká je teplota místnosti v zimě? Topí se?
Dobrý den, Aleno.
V ubytování je vám k dispozici klimatizace na které můžete regulovat teplotu dle vašich preferencí. Přeji hezký den, David
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda-li je možné přicestovat s domácími mazlíčky, konkrétně s menším plemenem psa. Předem děkuji za odpověď.
Krásný den, Martine, děkuj i vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt s mazlíčky není povolen. Mějte moc hezký den, Kristýna
Zdravím, chci se zeptat zda se výřivka použít i v zimním období? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Marie. Děkuji Vám za dotaz. Vířivku lze využít i v zimním počasí. :) S přáním krásného dne, Karel
Hi,
I would like to know if the tub works in the winter season.
Thank You.
Hello, Julia, thank you for your question. The hot tub can be also used in the colder months. Just make an agreement with the owner :-) Have a nice day, Lucie
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli je možné jet se dvěma dětmi 5 let a 3 roky. Předem děkuji za odpověď.
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale do objednávky je možné přidat pouze jedno dítě. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám koupený pobyt na termín, ale zřejmě budu muset termín zrušit.. Jak ho prosím změním? Děkuji,
Krásný den, Terezko, děkuji vám za dotaz. Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit. Mějte moc hezký den, Kristýna.