Hotel Mercure ve Szklarske Porebě: neomezený wellness a dobré jídlo se 2 dětmi zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je možnost tento zájezd uplatnit z fondu FKSP? Předem děkuji za
odpověď ☺️
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dobrý den, jsou na pokoji k dispozici župany a pantofle, kvuli prechodu do bazenu:)Dekuji
Krásný den, Dejlino, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale toto vybavení k dispozici není. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, venkovní parkovaní před hotelem je za poplatek? Děkuji za odpověď.
Dobrý den Michaelo, děkuji za Váš dotaz. Parkovat je možno v garáži za 45 PLN/den, jen je potřeba si dopředu ověřit u recepce dostupnost. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den,
je možnost bezlepkové stravy? Myšleno k snídani pečivo apod? (obvykle
bezlepková strava v hotelu = jogurt, zelenina, ovoce případně rýžový
chleba – a to nechci)
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Gabrielo. Děkuji Vám za dotaz. Speciální úprava jídelníčku je na vyžádání u poskytovatele služby. Doporučím Vám, s dostatečným předstihem před nástupem na pobyt, jej kontaktovat na hb844@accor.com. S přáním krásného dne, Karel
dobrý den, když je u pobytu uvedeno až pro 4 osoby tak cena je za všechny? a když máme ještě jedno dítě, bylo by možné aby byl na pohovce? pokud už tam není lůžko
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Pokud do objednávky zadáte počet osob, vypočítaná cena je za všechny osoby uvedené v objednávce. Ceny „OD“ uvedené u nabídky jsou pro dvě osoby. Je mi líto, ale ubytovat je možné se maximálně s 2 dětmi. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
v polopenzi je tedy zahrnuta snídaně a večeři si lze vybrat buď formou
bufetu či 3chodového menu? Chápu to správně?
Mockrát děkuji za odpověď.
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Je to přesně tak, jak píšete :-) Večeře se podávají formou bufetu či servírované dle obsazenosti hotelu. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den,
je možné ubytování i s kuchyňským koutem? Kvůli přípravě jídla pro
batole. Děkuji.
Krásný den, Kláro, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale kuchyně na pokoji, který je součástí voucheru, k dispozici není. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
mají děti do 3 let věku nárok na stravu?
Děkuji za odpověď
Krásný den, Veroniko, děkuji vám za dotaz. Dítě do 3 let nemá nárok pouze na lůžko. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda-li nabízíte také masáže a za jakou cenu.
Děkuji.
Dobrý den, Jano, děkuji moc za dotaz. Na stránkách hotelu vůbec nejsou zmíněné masáže. Další skvělé služby hotelu ale můžete najít přímo na stránkách zde. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den , prosím o ověření tohoto hotelu , datum od 14–16
.4.2023 zda jsou volné 3 pokoje po 2 osobách + 1 pejsek .
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Veroniko,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
Počet pokojů pak lze navolit po vložení do košíku.
S hotelem máme propojený online rezervační systém, takže jsou termíny aktuální.
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možný pobyt s malým pejskem?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Simono, děkuji za Váš dotaz. Ano pobyt s pejskem je samozřejmě možný, jen se za pejska platí příplatek 60 PLN/noc. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné parkovat i mimo garáže?npr.pred hotelem zdarma nebo za poplatek?Nemůžeme parkovat v garáži , auto na cng.Dekuji za odpoved specha
Krásný den, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale stále se nepodařilo prověřit odpověď na váš dotaz. V případě, že informaci potřebujete co nejrychleji, je vždy nejlepší cestou kontaktovat přímo hotel na tel. +48 75 303 10 00 či e-mailu hb844@accor.com. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den.