Penzion Haliganda: moderní pokoje pro 1–4 osoby, snídaně nebo polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Ráda bych se Vás chtěla zeptat na pračku, kterou uvádíte, že je součástí jednolůžkového pokoje. Je její používání nějak zpoplatněno nebo je to již zahrnuto v ceně? Je v pokoji místo, kam bych vyprané věci pověsila? Děkuji za odpověď.
Hezký den, Markéto, děkuji Vám za dotaz. Situaci jsem ověřila a pračka je dostupná pouze v apartmánech, kde je její využití zdarma a je zde k dispozici také sušák. V pokojích bohužel pračka není, tuto informaci jsme upravili také v nabídce, za to se Vám omlouváme. Nicméně pračku můžete využít ve společných prostorách za poplatek dle aktuálního ceníku penzionu. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, chtěl bych pobyt od 13.3 do 17.3 . Jeden dospělý a dvě děti. Bohužel se mi nedaří tento termín zadat, i když to tak nějak vypadá že by i volno mohlo být. Díky Radovan
Dobrý den, Radku, pravděpodobně Vámi zvolená varianta pobytu, není již dostupná v tomto termínu. Poradím Vám, že nejlépe zjistíte, zda je Vámi poptávaný termín volný a následně i jeho varianty, že si v pravé části nabídky prvně nastavíte termín v online rezervačním kalendáři a potvrdíte, následně Vám pak budou vyfiltrovány volné kapacity. S přáním krásného dne, Karel
Srdecne zdravime a prejeme krasny dobry den.Jsme dve damy ve veku 70 let,rady bychom vyuzili pobyt u vas,jenze,auto nevlastnime,takze bych poprosila o informaci,jak bychom se k vam dostali.Jsme z Karvine a cesta vlakem neni problem.Predem dekuji za odpoved.Marta.
Dobrý den, Marto. Děkujeme za Váš dotaz. Vlakem určitě je možné se do Liptovského Hrádku dostat s přestupem v Žilině a poté v Liptovském Mikuláši. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, jednolůžkový pokoj má vlastní koupelnu?
Hezký den, Renato, děkuji za Váš dotaz. Ano, v rámci vybavení jednolůžkového pokoje je: 1 samostatná postel, klimatizace, minibar, kávovar a trezor, smart TV, Wi‑Fi a koupelna: sprchový kout či vana, fén, ručníky a pračka. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, proč u tohoto penzionu není zveřejněno jeho hodnocení ze strany zákazníků? Předem děkuji za informaci.
Dobrý den Pavle, děkuji za Váš dotaz. U penzionu není žádné hodnocení z toho důvodu, že je nabídka na stránkách nová a zatím ho ještě nikdo nepřidal. Pokud se rozhodnete pro pobyt v penzionu tak budeme velmi rádi když přidáte první hodnocení :). Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den chci se zeptat od kolika hodin jsou snídaně a do kolika hodin je
možná večeře
Děkuji S.Vykouřil
Dobrý den, Stanislave. Děkujeme za Váš dotaz. Snídaně je podávaná od 08:00 do 10:00. Na večeři je potřeba se dostavit nejpozději do 19:30. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
pro 2 dospělé a 2 děti (13a 14 let) jsou 2 pokoje, anebo jeden?
Děkuji
Brudny
Dobrý den, Christiane. Děkuji Vám za dotaz. V případě obsazenosti 4 osobami, dvoulůžkový pokoj, do kterého lze dát až dvě přistýlky. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, do kdy bude probíhat rekonstrukce?
Děkuji
Dobrý den, Lado. Děkujeme za Váš dotaz. Rekonstrukce probíhá pouze v okolí hotelu, kde je sportovní areál. Tam rekonstrukce probíhá neustále. Pokud jde ale o hotel, tam žádné opravy nejsou. Klienti hotelu si tedy mohou užívat veškerých služeb, které hotel nabízí a nijak je neomezuje v jejich odpočinku. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Vybírám dovolenou na jarní prázdniny pro syna s rodinou. Zadám termín, počet osob, nejde mi zadat věk dětí, pak se mi ukáže nabídka, ale nevidím v ní, jestli je to cena za dvě osoby nebo za celou rodinu, kterou udávám. Je to nepřehledné. Poradíte mi, prosím, jak si u Vás vybírat, vše dobře zadat a vědět celkovou cenu? Musím vybírat u Vás, protože použijeme stravenky Sodexo. Děkuji.
Krásný den, Dano, děkuji vám za dotaz. Pokud vám nejde zadat určitý věk dítěte, znamená to, že dítě v tomto věku není možné ubytovat. Pokud do nabídky zadáte počet osob, věk dětí, cena se vám vypočítá automaticky :-) Pokud bude třeba, kolegové ze zákaznické péče vám rádi pomohou se zakoupením nabídky i po telefonu, stačí je kontaktovat na tel. +420 222 745 342 či je můžete kontaktovat e-mailem přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je v tomto penzionu možnost bezlepkové stravy? Děkuji.
Krásný den, Maxi, děkuji vám za dotaz. V případě, že potřebujete speciální úpravu stravy, je nejlepším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +421 911 208 631 či e-mailu kapitanova.mata@gmail.com a domluvit se individuálně na možnostech :-) Mějte moc hezký den, Kristýna