Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Penzion Haliganda: moderní pokoje pro 1–4 osoby, snídaně nebo polopenze

4,3 / 5 Penzión Haliganda Nízké Tatry - Slovensko (mapa) 251 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Max Lhotský

Dobrý den, je v tomto penzionu možnost bezlepkové stravy? Děkuji.

Slevomat.cz

Krásný den, Maxi, děkuji vám za dotaz. V případě, že potřebujete speciální úpravu stravy, je nejlepším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +421 911 208 6­31 či e-mailu kapitanova.mata@gmail.com a domluvit se individuálně na možnostech :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Markéta

Dobrý den. Ráda bych se Vás chtěla zeptat na pračku, kterou uvádíte, že je součástí jednolůžkového pokoje. Je její používání nějak zpoplatněno nebo je to již zahrnuto v ceně? Je v pokoji místo, kam bych vyprané věci pověsila? Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Hezký den, Markéto, děkuji Vám za dotaz. Situaci jsem ověřila a pračka je dostupná pouze v apartmánech, kde je její využití zdarma a je zde k dispozici také sušák. V pokojích bohužel pračka není, tuto informaci jsme upravili také v nabídce, za to se Vám omlouváme. Nicméně pračku můžete využít ve společných prostorách za poplatek dle aktuálního ceníku penzionu. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Radek Pavlik

Dobrý den, chtěl bych pobyt od 13.3 do 17.3 . Jeden dospělý a dvě děti. Bohužel se mi nedaří tento termín zadat, i když to tak nějak vypadá že by i volno mohlo být. Díky Radovan

Slevomat.cz

Dobrý den, Radku, pravděpodobně Vámi zvolená varianta pobytu, není již dostupná v tomto termínu. Poradím Vám, že nejlépe zjistíte, zda je Vámi poptávaný termín volný a následně i jeho varianty, že si v pravé části nabídky prvně nastavíte termín v online rezervačním kalendáři a potvrdíte, následně Vám pak budou vyfiltrovány volné kapacity. S přáním krásného dne, Karel

Marta.

Srdecne zdravime a prejeme krasny dobry den.Jsme dve damy ve veku 70 let,rady bychom vyuzili pobyt u vas,jenze,auto nevlastnime,takze bych poprosila o informaci,jak bychom se k vam dostali.Jsme z Karvine a cesta vlakem neni problem.Predem dekuji za odpoved.Marta.

Slevomat.cz

Dobrý den, Marto. Děkujeme za Váš dotaz. Vlakem určitě je možné se do Liptovského Hrádku dostat s přestupem v Žilině a poté v Liptovském Mikuláši. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Renata Dvořáková

Dobrý den, jednolůžkový pokoj má vlastní koupelnu?

Slevomat.cz

Hezký den, Renato, děkuji za Váš dotaz. Ano, v rámci vybavení jednolůžkového pokoje je: 1 samostatná postel, klimatizace, minibar, kávovar a trezor, smart TV, Wi‑Fi a koupelna: sprchový kout či vana, fén, ručníky a pračka. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Pavel D.

Dobrý den, proč u tohoto penzionu není zveřejněno jeho hodnocení ze strany zákazníků? Předem děkuji za informaci.

Slevomat.cz

Dobrý den Pavle, děkuji za Váš dotaz. U penzionu není žádné hodnocení z toho důvodu, že je nabídka na stránkách nová a zatím ho ještě nikdo nepřidal. Pokud se rozhodnete pro pobyt v penzionu tak budeme velmi rádi když přidáte první hodnocení :). Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.

Stanislav Vykouřil

Dobrý den chci se zeptat od kolika hodin jsou snídaně a do kolika hodin je možná večeře
Děkuji S.Vykouřil

Slevomat.cz

Dobrý den, Stanislave. Děkujeme za Váš dotaz. Snídaně je podávaná od 08:00 do 10:00. Na večeři je potřeba se dostavit nejpozději do 19:30. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Christian Brudny

Dobrý den,

pro 2 dospělé a 2 děti (13a 14 let) jsou 2 pokoje, anebo jeden?

Děkuji


 Brudny

Slevomat.cz

Dobrý den, Christiane. Děkuji Vám za dotaz. V případě obsazenosti 4 osobami, dvoulůžkový pokoj, do kterého lze dát až dvě přistýlky. S přáním krásného dne, Karel

Lada Lukaščíková

Dobrý den, do kdy bude probíhat rekonstrukce?
Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Lado. Děkujeme za Váš dotaz. Rekonstrukce probíhá pouze v okolí hotelu, kde je sportovní areál. Tam rekonstrukce probíhá neustále. Pokud jde ale o hotel, tam žádné opravy nejsou. Klienti hotelu si tedy mohou užívat veškerých služeb, které hotel nabízí a nijak je neomezuje v jejich odpočinku. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Dana Báťová

Dobrý den. Vybírám dovolenou na jarní prázdniny pro syna s rodinou. Zadám termín, počet osob, nejde mi zadat věk dětí, pak se mi ukáže nabídka, ale nevidím v ní, jestli je to cena za dvě osoby nebo za celou rodinu, kterou udávám. Je to nepřehledné. Poradíte mi, prosím, jak si u Vás vybírat, vše dobře zadat a vědět celkovou cenu? Musím vybírat u Vás, protože použijeme stravenky Sodexo. Děkuji.

Slevomat.cz

Krásný den, Dano, děkuji vám za dotaz. Pokud vám nejde zadat určitý věk dítěte, znamená to, že dítě v tomto věku není možné ubytovat. Pokud do nabídky zadáte počet osob, věk dětí, cena se vám vypočítá automaticky :-) Pokud bude třeba, kolegové ze zákaznické péče vám rádi pomohou se zakoupením nabídky i po telefonu, stačí je kontaktovat na tel. +420 222 745 342 či je můžete kontaktovat e-mailem přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den, Kristýna

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru