Pobyt ve 4* hotelu Panorama se snídaní a vstupem do wellness v nejvyšším patře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Chystáme se k Vám na pobyt. Asi 3 noci. Vstup do bazénu na 2 hodiny zdarma je myšleno na každý den, nebo za celý pobyt. Děkuji Martin
Ještě jednou dobrý den. Byl jsme v tomto hotelu s dcerou loni v létě ( srpnu) na 3 dny. Pamatuji si , že jsme v bazénu byli dvakrát. Chceme letos přijet znovu, tak jen ten dotaz předchozí. Jestli vstup platí na každý den po 2hodinach , nebo celkem za pobyt. Děkuji Martin
Krásný den, Martine, děkuji vám za dotaz. Uvedený vstup v rámci voucheru je jednou za pobyt :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, pokud mám pobyt na 4 dny, měl bych nárok na 2h. vstup do wellness a fitka každý den nebo jen na jeden den za celý pobyt? Děkuji.
Krásný den, Davide, děkuji vám za dotaz. V rámci balíčku je vstup do wellnes na 2 hodiny za pobyt. Mějte moc hezký den, Kristýna
dobrý den,
bylo by možné ubytování – 1 dospělý a 2 děti ? Byla jsem už u vás
v 2022 a ráda bych letos přijela znovu. Děkuji
Krásný den, Vlasto, děkuji vám za dotaz. Nabídky je možné využít pouze pro 2 dospělé a jedno dítě. Samozřejmě je možné využít i tak, jak uvádíte vy, cena však zůstane neměnná :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
prosím o sdělení, jak se do hotelu nejlépe dostaneme z hlavního
nádraží. Děkuji. Věra Zedníková
Dobrý den, Věro. Děkujeme za Váš dotaz. Nejlepší a nerychlejší cesta je metrem linky C, kde nastoupíte přímo na nádraží a vystoupíte ve stanici Pankrác (bez přestupu). Hotel je od stanice Pankrác 4 minuty chůze (300 metrů). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den, synovi je cerstve sest let. Chapu, ze vstup do wellness bychom mu priplatili, ale proc s nami nemuze byt na pokoji? nebo je tam doplatek?
Dobrý den, Veroniko. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipovaná pro 2 osoby. Je povolené maximálně 1 dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči. V tomto případě nic neplatí. V případě individuální nabídky pro dítě, prosím kontaktujte hotel Panorama (bookings@panoramahotelprague.com, +420 261 191 238). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, koupila jsem u Vás voucher. Mohu využít wellness ještě před checkinem? Bohužel poté nebudu moci využít. Děkuji
Dobrý den, Karolíno. Ověřil jsem Váš dotaz na recepci hotelu a dle pravidel nelze před ubytováním využívat služby hotelu. Pro více informací je Vám k dispozici recepce hotelu na +420 261 191 238. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jsou prosím župany na pokoji?
Děkuji
Dobrý den, Moniko, děkuji moc za dotaz. Župany přímo na pokoji nejsou, ale jsou k dispozici zdarma k půjčení na recepci. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den,
je při objednání pobytu na 2 noci také 2× vstup do wellness?
Blanka
Krásný den, Blanko, děkuji vám za dotaz. V rámci voucheru je v ceně 1× 2 hodinový vstup do wellnes. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je v rámci vstupu do wellness zahrnutá i sauna? A pokoj Superior nebo DeLuxe? A na pokoji je vana nebo jen sprchový kout?
Dobrý den, Lucie, děkuji vám za dotaz. Součástí wellnes sauna není. Ubytování je v pokoji Superior, zdarma však máte možnost upgrade do Deluxe pokoje pro 2 osoby (dle dostupnosti, ověříte s hotelem). Ke každému pokoji patří koupelna s vanou, sprchou a fénem. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,mohla bych k balíčku doplatit ještě jednu dospělou
osobu.Pros
ba o třílůžkový pokoj a za jaký příplatek.dekuji za
odpověď.Romana
Hezký den, Romano, děkuji za Váš dotaz. Aktuálně máme v nabídce pobyt pouze pro dvě osoby. Pokud byste měla zájem o přidání další osoby, obraťte se prosím přímo na poskytovatele služby na emailové adrese bookings@panoramahotelprague.com, nebo telefonním čísle +420 261 191 238. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, je vstup do bazénu pozvolný nebo je hluboký? Díky
Dobrý den, Kristýno. Děkuji Vám za dotaz. Bazén je hluboký, určení spíše pro plavání. Na každé straně bazénu lze využít žebříkové madlo pro výstup a vstup. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, jestli si do welnes musíme udělat rezervaci. Děkuju
za odpověď.
Dobrý den, Eriko. Děkujeme za Váš dotaz. Rezervace do wellness není nutná. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, při polopenzi je oběd či večeře?
Děkuji
Krásný den, Nikolo, děkuji vám za dotaz. Při polopenzi máte v ceně snídani a večeři :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Zdravím Vás,
nebudete mít v nabídce rodinné pokoje, prosím? Toto bychom určitě
uvítali – abychom si mohli objednat ubytování 2 dosp. + 2 děti
v rodinném pokoji.
Děkuji
Krásný den, Dalibore, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale bohužel vám nyní s jistotou nemohu sdělit, zda taková nabídka vystavena bude, minimálně se o to však pokusíme. Na konci nabídky si můžete zapnout upozornění na nové nabídky, aby vám případná další neunikla. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když se ubytujeme s dítětem (5,5 roku) nemá nárok na wellness, ale spaní má zdarma. Jak je to potom se snídaní? Má na ni nárok nebo si ji musí zaplatit? Děkuji Vám za odpověď.
Dobrý den, Inno. Váš do dotaz jsem ověřil přímo u poskytovatele služby a v případě dítěte, které spí s rodiči na lůžku do 5,9 let, má snídani bez poplatku. Nad 5,9 let na přistýlce by hradilo 15 Euro za den. S přáním krásného dne, Karel