Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v hotelu jako z Tisíce a jedné noci: wellness i polopenze i výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 338 185 860 nebo e‑mailem na hotel@papuga.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči bez stravy: zdarma
- Domácí mazlíčci: 80 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možno zaparkovat u vás motorku pod střechou na krytém místě? Parkoviště je hlídané? Děkuji.
Dobrý den, je možné zaparkovat motorku pod střechou na krytém terénu? Parkoviště je hlídané? Dekuji.
——
Dobré ránoparkoviště není hlídané, ale auto si můžete za příplatek nechat v garáži. Prosíme o rezervaci nejprve na recepci hotelu, hotel@papuga.pl Pro více informací kontaktujte prosím recepci.
Dobrý den, je možno zaparkovat u vás motorku pod střechou na krytém
místě? Parkoviště je hlídané? Děkuji.
——
Dobré ránoparkoviště není hlídané, ale auto můžete za příplatek
nechat v garáži. Prosíme o rezervaci předem na hotelové recepci, hotel@papuga.plPro více
informací kontaktujte prosím recepční.Nemáš zač
Dobrý den, rád by jsem dokoupil k voucheru pobyt se zvířetem. Je to možné koupit k voucheru nebo se zvíře platí až na místě?
Dobrý den,
.Příplatek se platí v hotelu a za noc činí 80 zł.
.Pozdrav a přivítání
.
Dzień dobry,
dopłata jest uiszczana w hotelu i za dobę wynosi 80 zł.
Pozdrawiamy i zapraszamy
Dobrý den,chci si koupit pobyt,tady na Slevomatu 2 dospělí a dvě děti,jde tam dítě 10 let a druhé 5 let nejde vložit,maximálně věk 2 roky,můžu zaplatit u vás. Ten rozdil. Děkuji Chýlková
Dobré ráno,
.Můžete. Stačí po rezervaci napsat tuto informaci na adresu hotel@papuga.pl a pracovník recepce vám napíše podrobnosti o platbě. Rádi vás uvítáme
.
Dzień dobry,
jak najbardziej można. Proszę tylko po dokonaniu rezerwacji napisać taką
informację na adres hotel@papuga.pl i pracownik
recepcji napisze szczegóły co do płatności. Serdecznie zapraszamy
Dobrý den, jaká je u vás možnost bezlepkové stravy?
Dobré odpoledne,
můžeme připravit co nejvíce, jen prosím uveďte tyto informace
v objednávce.
Jste vítáni a srdečně Vás zdravíme
Dzień dobry, jak najbardziej możemy przygotować tylko prosimy o zamieszczeniu informacji na zamówieniu. Serdecznie zapraszamy i pozdrawiamy
Dobrý den chtěla bych se zeptat, když neumíme žádný jazyk jestli se nějak domluvíme a jestli je lepší vyměnit zloty nebo platit kartou děkuji Mrhačová
Vážení hosté,
je určitě lepší vyměnit si peníze na zloté než platit kartou, i když
i tak lze vždy platit.
Těšíme se na setkání s vámi a na vaše pozdravy.
Drodzy goście, lepiej na pewno wymienić pieniądze na złotówki niż płacić kartą, aczkolwiek zawsze można też tak zapłacić. Czekamy na Państwa i serdecznie pozdrawiamy
Iva Pešková
před 23 hodinami
Dobrý den, rádi bychom ubytování 2dospělí + 2 děti (11 a 14 let),
termín 15. – 18. 2 2023, je možnost ubytování v tomto složení? Pokud
ano, prosím o nacenění.
Děkuji, Pešková
email: peskovaivca@seznam.cz
Dobré odpoledne,
rádi vám ještě dnes připravíme nabídku a zašleme vám ji.
S pozdravem
Dzień dobry, w dniu dzisiejszym z przyjemnością przygotujemy ofertę i prześlemy do Państwa. Serdecznie pozdrawiamy
Dobrý den, rádi bychom ubytování 2dospělí + 2 děti (11 a 14 let),
termín 15. – 18. 2 2023, je možnost ubytování v tomto složení? Pokud
ano, prosím o nacenění.
Děkuji, Pešková
Dobrý den,
pokud se jedná o nabídku hotelu, uveďte prosím e-mailovou adresu pro
zaslání nabídky.
S pozdravem
Dzień dobry, jeśli to ma być oferta z hotelu to proszę o podanie adresu mailowego w celu przesłania propozycji. Serdecznie pozdrawiamy
dobrý večer, může spát na přistýlce dospělá osoba. Jaká je cenová relace pro 3 osoby na 2 noci. Děkuji.
Dobrý večer,
cena za 3. dospělou osobu na přistýlce je 400 zł.
Srdečně vás zveme
Dobry wieczór, koszt 3 osoby dorosłej na dostawce to kwota 400 zł Serdecznie zapraszamy
Dobrý den, je v hotelu i fitnesscentrum?
Dobrý večer,
velmi se omlouváme, ale nemáme posilovnu.
Je tam jen místnost, kde se dá protáhnout a jsou tam karimatky.
Vedle hotelu je stadion a můžete běhat, jak chcete, a podél řeky je
nádherná běžecká stezka.
300 metrů od hotelu vedou skvělé horské stezky.
Nemáš zač
Dobry wieczór,
bardzo nam przykro ale nie mamy sali fitness.
Jest tylko pomieszczenie gdzie można się porozciągać i są maty.
Obok hotelu jest stadion i można pobiegać jak ktoś lubi oraz jest cudowna
ścieżka do biegania wzdłuż rzeki.
300 metrów od hotelu są super szlaki górskie.
Serdecznie zapraszamy
Dobrý den, ráda bych věděla, zda u podzimního pobytu s wellness lze objednat pobyt jen pro 1 osobu a jaká je v tomto případě cena pobytu. Děkuji. Ševčíková
Dobré ráno,
nemáme nabídku pobytu pro 1 osobu. na tomto portálu. Rádi Vám připravíme
nabídku. Váš dotaz zašlete na hotel@papuga.pl
Srdečně Vás zveme a zdravíme.
Dzień dobry,
nie posiadamy oferty na pobyt dla 1 os. na tym portalu. Z przyjemnością
przygotujemy ofertę. Prosimy o przesłanie zapytania na adres hotel@papuga.pl
Serdecznie zapraszamy i pozdrawiamy.
Dobrý den,
chci se zeptat na přistýlku jakou formou je myšlena přistýlka. Jestli je to
sedací souprava, nebo pouze dětská postýlka.
děkuji za odpověď
Dobré ráno,
přistýlka je formou pohovky nebo rozkládací postele jako přistýlka.
Zdravím a srdečně zvu
Dzień dobry,
dostawka jest w formie sofy lub rozkładanego łóżka jako dostawki.
Pozdrawiamy i serdecznie zapraszamy
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdy je v hotelu check-in a check-out. Děkuji za odpověď.
Dobré ráno,
Check in je od 14:00 a check out je 11:00
Nemáš zač
Dzień dobry,
zameldowanie jest od godziny 14:00, a wymeldowanie o 11:00
Serdecznie zapraszamy
Dobrý večer, děkuji. Jen nevím, jak mám zadat další dítě do rezervace, když má nad 3 roky. Díky.
Dobrý den, Veroniko. Nabídka je koncipována pro 2 osoby a dvě děti (do
18 let a druhé dítě do 3,9 let). V případě individuální nabídky,
kontaktujte přímo hotel. Přikládám kontakt: hotel@papuga.pl
/+48 33 818 58 60. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý večer, je možný pobyt i s dvěma dětmi? 11 a 9 let? Pokud nelze další přistýlka, tak nevadí. Záleží, jestli bychom mohli být na pokoji 2 dospělí a dvě děti. A nějak se srovnáme. Doplatíme polopenzi. Děkuji.
Dobré ráno,
je zde možnost dvou přistýlek.
Nemáš zač
Dzień dobry,
jest opcja dwóch dostawek.
Serdecznie zapraszamy
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rádi bychom si objednali přes slevomat pokoj pro dvě osoby s balkonem v termínu 7.8–11.8.2023. Je to možné, případně je za to nějaký příplatek? Děkuji
Dobré ráno
Po rezervaci napište do poznámek nebo dalšího e-mailu. Hotel@papuga.pl
Srdečně vás zveme
Dzień dobry
Prosimy o napisanie w uwagach lub dodatkowego maila po dokonaniu rezerwacji. Hotel@papuga.pl
Serdecznie zapraszamy