Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, paní Fišerová, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Jak
uvádíme v sekci příplatky, tak parkování v hotelu je možné za
dodatečných 15 EUR / noc. Parkovací garáž však má omezenou kapacitu a
místo nelze předem rezervovat. Děkujeme za pochopení. S přáním
příjemného dne, CK Zanzo – Silvie.
Betarice Mádrová
Dobrý den,chci se zeptat jestli pokoj s balkónem se musí objednat předem
a jestli je tam vyšší cena ? Chceme obytování pro 3 lidi. Děkují za
odpověď
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Mádrová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš
dotaz. Hotel sice nově disponuje celkem 18 pokoji s balkóny, ale bohužel
s maximální kapacitou pro 2 osoby. Navíc hotel tyto pokoje nenabízí
prostřednictvím naší kanceláře (pro tyto kategorie pokoje nemáme smluvní
ceny). Děkujeme za pochopení. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Jana
Dobrý den, Wellness a bazén je v provozu ?
V případě, že by nebyl, měli bychom nárok na náhradní ubytování?
děkuji za odpověď
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Jano. Zdravíme Vás a děkujeme za Váš dotaz.
V Lion's Garden Hotelu jsme za celou dobu spolupráce (od roku 2021) nikdy
žádnou stížnost na služby, nebo výpadek provozu wellness a bazénu
neměli. Až takováto situace nastane, budeme ji řešit operativně,
v žádném případě však nevzniká nárok na náhradní ubytování.
Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK
Zanzo – Silvie
Lucie Plachá
Dobrý den, je možné se ubytovat ve složení 2 dospělí a 2 děti (6 a
10)? Stačí nám manželská postel a samostatné lůžko pro starší dceru,
mladší by spala s námi.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Plachá, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš
dotaz. Bohužel hotel v jednom pokoji může ubytovat maximálně 3 osoby (bez
rozdílu věku), tedy buď 3 dospělé osoby nebo ve Vašem případě
2 dospělé osoby a maximálně jedno dítě. Děkujeme za pochopení.
S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné u hotelu parkovat?
Dobrý den, paní Fišerová, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Jak uvádíme v sekci příplatky, tak parkování v hotelu je možné za dodatečných 15 EUR / noc. Parkovací garáž však má omezenou kapacitu a místo nelze předem rezervovat. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie.