Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte v dostatečném předstihu pouze na hotelovém e‑mailu hotelbozidar@gmail.com. Nezapomeňte nahlásit kód voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Z nabídky pobytů si vyberete ten váš a v košíku
zaškrtnete „Chci využít FKSP“. Následně vyplníte ve formuláři
všechny podstatné údaje, které vyžaduje váš zaměstnavatel, aby vám mohl
pobyt proplatit.
2) Zakupte pobyt standardním způsobem
Částku za vámi zvolený pobyt uhradíte formou depozitu. K dispozici vám
jsou standardní způsoby platby – převodem a platební kartou.
Samozřejmostí je možnost online rezervací. Pokud chcete nakoupit bez
depozitu, vyberte si pobyt s otevřeným termínem, který má dostatečně
dlouhou platnost (alespoň 2 měsíce).
3) Zašlete fakturu zaměstnavateli
Po dokončení nákupu budete mít ihned k dispozici objednávku a zálohovou
fakturu, kterou předáte vašemu zaměstnavateli. Jakmile uhradíte depozit
nebo jakmile zaplatí váš zaměstnavatel, budete mít k dispozici také
daňový doklad. Depozit vracíme ihned po obdržení peněz od
zaměstnavatele.
Na zmíněné stránce FKSP najdete
i Často kladené dotazy, které doporučujeme přečíst
před nákupem pobytu.
Určitě mi napište, pokud byste potřebovali ještě nějak poradit. :)
S přáním krásného dne, Karel
JAROSLAV kostrba
je možné si v hotelu pujčit kola děkuji
Hotel Excalibur
Dobrý den pane Jaroslave, Kola si můžete zapůjčit v areálu Novako,
vzdáleném cca 200 metrů. Hezký den Olga
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte pokoj pro 2 dospělé a 2 děti? Dekuji
Dobrý den,
ano, máme i rodinný pokoj pro 4–5 osob. Jeho dostupnost je třeba vždy předem ověřit na hotelovém mailu.
Hezký den
Olga