Brno plné zážitků: pobyt se snídaní i wellness, romantickou večeří a klavírním koncertem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je možné využít nabídku „Pobyt se snídaní“ již zítra, tedy noc
10. – 11. 3. pro dvě osoby? Děkuji za informaci.
Dobrý den, Barbaro. Děkuji za Váš dotaz. Nejbližší volný termín je od soboty 11. 3. 2023. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
od kolika hodin ráno jsou snídaně? Děkuji
Dobrý den, snídaně jsou k dispozici ve všední den od 7:00 – 10:00, víkendy od 7:00 – 11:00. S pozdravem a přáním hezkého večera. Lenka
Dobrý den, ráda bych se zeptala, dle fotek není moc poznat rozdíl mezi pokojem standart a double room, mám tomu rozumět, že double room je pokoj s dvěma místnostmi? Děkuji
Dobrý den, typ pokoje je buď economy, standard nebo deluxe. Double room je potom pokoj s manželskou postelí a jednou místností, přičemž se odlišuje od pokoje Twin, který má postele oddělené. S přáním hezkého dne, Anna Sochorová, hotel COSMOPOLITAN****
Dobrý den, při objednávce balíčku Bestseller na 3 dny/2 noci jsou v ceně dvě večeře, nebo jen jedna? Stejně tak vstup do bazénu- jsou dva nebo jen jeden?
Dobrý den paní Darino, v ceně je jedna večeře i jeden vstup do wellness. přeji hezký den. Lenka
Dobrý den, je možné doobjednat večeře?
Dobrý den paní Červená,
Děkujeme za Váš dotaz.
Na večeři si můžete zajít do naší hotelové restaurace Bruno Café &
Restaurant.
Bylo by možné v termínu 27.12. až 30.12.2022? Děkuji za odpověď Benáková
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, pokud zakoupím poukaz pro 3 osoby, bude ta večeře pro všechny tři nebo jen pro dva? Děkuji. S pozdravem Tereza.
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. Večeře i v tomto případě bude v rámci balíčku pro dvě osoby :-) Mějte moc hezký den, Kristýna