Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 907 942 098 nebo e‑mailem na ludosvocak@gmail.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti). Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. Recepci třeba předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Tomáši. Děkuji za Váš dotaz. U této nabídky není
neomezená konzumace nápojů. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Lucie Jaklová
Dobrý den, je součástí pokoje Jabloň i vlastní sociální zařízení?
V některých recenzích je uvedeno, že bylo přes chodbu. Děkuji
VeLa - Malý Slavkov
Dobrý deň. Každá naša izba má svoje vlastné WC a kúpeľňu. Izby
Ruža a Gerbera ju však majú oproti cez chodbu. Jablonka ju má priamo
v izbe.
Sabča Jančiová
Dobrý den chtěla bych se zeptat …chtěli by jsme jet 3 dospěli a jestli
by to bylo možné se třemi psy
Slevomat.cz
Hezký den, Sabino, děkuji za Váš dotaz. Domácí zvířata jsou povolena
jen po dohodě s recepcí, proto Vám doporučím obrátit se přímo na
recepci poskytovatele služby. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Lada Lukaščíková
Dobrý den,
ten pokoj „Jabloň“ co mě tam automaticky skočil nemá manželskou
postel?
Děkuji za info
VeLa - Malý Slavkov
Samozrejme má. Momentálne je to plnohodnotný rozkladací gauč, ale
postele z masívu sú už vo výrobe a mali by byť dodané po
15.01.2023. Ďakujeme za otázku a prajeme príjemné sviatky.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsou k pobytu https://www.slevomat.cz/akce/2002532-pobyt-na-upati-tater-polopenze-a-privatni-wellness?matchingVariants=7233026-7233000-7233084#7233026 zahrnut i all inclusive nápoje k polopenzi
Dobrý den, Tomáši. Děkuji za Váš dotaz. U této nabídky není neomezená konzumace nápojů. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz