Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Moderní hotel sítě Marriott v Brně: polopenze, parkování, pozdní check-out a dítě do 5,9 let zdarma

Nenechte si ujít nové nabídky podniku CK Zanzo od Slevomatu – Marriott
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornění nastaveno Upozornění odhlášeno
Přihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Varianty podle vaší volby
Check out do 12:00
Krásné ubytování, tiché pokoje, úžasný výhled, moderně vybavené. Nádherné lobby. Milý a ochotný…
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 30. 12. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 

- Ubytování v pokoji Standard pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje: 2 dospělí + 1 dítě do 11,9 let
- 1 dítě do 5,9 let má pobyt zdarma vč. stravy (bez nároku na lůžko)
Strava: Polopenze 


- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou jednotného tříchodového menu nebo formou bufetu (dle obsazenosti)
Ostatní služby
- 20% sleva v hotelové restauraci
- Pozdní check-out do 12:00
- Fitness neomezeně
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využit pro pobyt z neděle na pondělí.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Standardní pokoj umožňuje maximální obsazenost 2 dospělí + 1 dítě do 11,9 let.
- 1 dítě do 5,9 let má pobyt vč. stravy zdarma, bez nároku na lůžko. V případě, že si přejete lůžko doobjednat, uveďte to do poznámky rezervace a na recepci hotelu doplatíte 450 Kč za lůžko a noc.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 40 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 750 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 1. 11. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 

- Ubytování v pokoji Standard pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje: 2 dospělí + 1 dítě do 11,9 let
- 1 dítě do 5,9 let má pobyt zdarma vč. stravy (bez nároku na lůžko)
Strava: Polopenze 


- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou jednotného tříchodového menu nebo formou bufetu (dle obsazenosti)
Ostatní služby
- 20% sleva v hotelové restauraci
- Pozdní check-out do 12:00
- Fitness neomezeně
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využit pro pobyt z neděle na pondělí.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Standardní pokoj umožňuje maximální obsazenost 2 dospělí + 1 dítě do 11,9 let.
- 1 dítě do 5,9 let má pobyt vč. stravy zdarma, bez nároku na lůžko. V případě, že si přejete lůžko doobjednat, uveďte to do poznámky rezervace a na recepci hotelu doplatíte 450 Kč za lůžko a noc.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 40 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 750 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
V Brně je co vidět. Tentokrát ale budete nadšení i ze svého brněnského „domova“.
Navštivte Brno a užijte si luxusní pobyt v krásném hotelu Courtyard Brno sítě Marriott. Hotel stojí u Štýřického nábřeží u řeky Svratky a nedaleko vlakové stanice Brno-střed, do centra města nebo třeba ke Špilberku dojdete přibližně půlhodinovou procházkou. A zdejší dominantou, hradem Špilberk, se budete kochat i z oken.
Skvělá zpráva pro rodiny: Dítě do 5,9 let má pobyt včetně stravy zdarma.
„Líbilo se nám, vše. Nebyli jsme zde poprvé. Velice pěkná a klidná lokalita. Zastávka autobusu přímo u hotelu. Blízko do centra města. Nedaleko Hlavního nádraží. Ochotný personál, výborné jídlo. Z okna výhled na Špilberk. Čistota.“ (Blanka, 9/2022)
Moderní pokoje
Vaším královstvím se stane pokoj Standard (22–25 m²) s manželskou postelí velikosti king size nebo dvěma oddělenými lůžky. Pokoje jsou klimatizované, zařízené moderním designovým nábytkem a ke každému patří mramorová koupelna.
Vybavení pokoje
- Klimatizace
- Koupelna se sprchou, fénem a kosmetikou Nirvae
- Set na přípravu kávy a čaje
- Malá lednička
- Voda (za příplatek)
- Žehlička a žehlicí prkno
- Stůl se židlí, trezor
- TV, radio, Wi‑Fi
Vydatná polopenze
Hotelová restaurace The Yard lounge & dining je otevřená v době snídaní, obědů a večeří. Vy máte v balíčku polopenzi, tak se každé ráno těšte na snídani, která se podává formou bufetu, a tříchodovou, popř. bufetovou večeři. Vaří tu mezinárodní speciality a interiéry restaurace vás nadchnou, ať už sem zajdete s rodinou, nebo třeba na obchodní jednání.
Tip: Na další konzumaci máte 20% slevu.