Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den. Jsme dva dospělí a jedno 4 leté dítě, které s námi spí
v posteli. Je možné zaplatit si ubytování i s dítětem, když není
potřeba přistýlky? děkuji Ferencová Hana
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Ferencová. Děkujeme za Váš dotaz. Bohužel pobyt lze
využít pouze v počtu dvou osob. I přes to, že třetí osoba je dítě,
stále je branné jako osoba. S přáním hezkého dne, CK Zanzo –
Magdaléna
Roman Bayer
Dobrý den.
Jsme dva dospělí a matka s dvěma dcerami, 12 a 6 let.
Je možné ubytovat matku s dětmi ve dvoulůžkovém pokoji třeba i za
příplatek ?
A ješte mě zajímá možnost parkování.
Děkuji Roman.
Slevomat.cz
Dobrý den, pane Bayere, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Bohužel Vás nepotěšíme, ale s hotelem máme smlouvu pouze na
jednolůžkové a dvoulůžkové pokoje bez možností přistýlek. Děkujeme za
pochopení a přejeme příjemný den, CK Zanzo – Silvie
Jan Buřič
Dobrý den kdyby jsme chtěli jed i s 2 dětmi 4 a 5 let? Je to
možné
Honza
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, Honzo, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Bohužel v tomto
hotelu máme zasmluvněny smlouvou pouze jedno a dvoulůžkové pokoje, takže
pobyt s dětmi není možný. Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den,
CK Zanzo – Silvie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Jsme dva dospělí a jedno 4 leté dítě, které s námi spí v posteli. Je možné zaplatit si ubytování i s dítětem, když není potřeba přistýlky? děkuji Ferencová Hana
Dobrý den, paní Ferencová. Děkujeme za Váš dotaz. Bohužel pobyt lze využít pouze v počtu dvou osob. I přes to, že třetí osoba je dítě, stále je branné jako osoba. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna