Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu +420 774 602 020 nebo e‑mailem na recepce@penzionadelka.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den my kvám jedem 8.8 v kolik hodin se mužem ubytovat a dostaneme
i veceři jsme objednaný s polopenzí děkuji
Penzion Adélka
od 15.30 a dostanete i večeři
Karel pelcner
Dobrý den šla by sauna vyměnit za výřivku?pokud ne kolik je cena
vířivky pro dva? děkuji
Penzion Adélka
nelze vymenit bohuzel, cena 350 hod
Eva Tomanová
Dobrý deň, je možné sa u Vás ubytovať aj s väčším psom? (konkr.
nemecký ovčiak čistotný, zvyknutý byť vnútri)
Penzion Adélka
ano s priplatkom za psa ano
Veronika
Dobrý den. Rádi bychom k Vám vyrazili v termínu 28.7. –30.7.
5 dospělých a 5 dětí ve věku 4,7,8 a 9 let. Měli bychom zájem
o polopenzi. Chci se zeptat, zda máte volno? Děkuji a přeji hezký den
Penzion Adélka
prosim kontaktujte recepci, dekuji
Lucie Patetlová
Dobrý večer, rády bychom k vám přijely na víkend. Jsme
3 dospělí – je v ceně pro nás všechny zmíněná sauna? Všude je
uvedeno, že je to pouze pro dvě osoby, ale ubytování i snídaně pro
všechny. Děkuji
Penzion Adélka
ano tyka se to vsech
Jana
Dobrý den, prosím jak postupovat když máme 3 děti věk 12,15 a 4 roky
? Musí mít 2 pokoje, nebo může být malý s námi v posteli? Děkuji
Synková
Penzion Adélka
Dobry den zavolejte nam. dekuji
Jana Tučková
dobrý den,měla bych zájem o termín 7.8–11.8,2 dospělý a tří děti
10.7,4 roky,ale pro všechny polopenzi,když dělám rezervaci,jdou mi označit
pouze 2 děti,děkuji Tučková
Penzion Adélka
prosim napiste nam mail nebo nam zavolejte dekuji Kubesa
Monika Kavková
Dobrý den, radi bychom navštívili Váš penzion v termínu od 26.8. do
30.8. s polopenzí. Obsazenost by byla jedna dospělá osoba a 4 děti ve
věku 10,10,12 a 3 roky. Ta nejmladší by mohla být v dětské postýlce
pokud by nebyla jiná možnost. Mohu Vas poprosit o zprávu, zda bychom Vas
mohli v této sestavě navštívit a jak máme postupovat při rezervaci? Moc
děkuji a těšíme se :)
Slevomat.cz
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Je mi velmi líto, ale v této
sestavě není možné se ubytovat, čtvrté dítě lze přidat pouze do věku
1,9 let. Mějte moc hezký den, Kristýna
Růžková
Dobrý den,
máte na termín 7–9.4. pokoj s manželskou postelí?
Ve vybraných termínech tato možnost není nabízená.
Děkuji
Penzion Adélka
Omlouvam se nemam moznsot zjistit zkuste si zavolat na recepci, dekuji
Markéta
Dobrý den,
je ve vašem penzionu možnost bezlepkové stravy? Děkuji.
Penzion Adélka
ano i ne, zavolejte si dekuji
Irena Himlová
Dobrý den, kdybych přijela s 10letou vnučkou, budu za ni platit stejnou
cenu jako za dosp. osobu?
Děkuji za odpověď! I.Himlová
Penzion Adélka
Jak je dana cena v balicku, prosim, ano
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den my kvám jedem 8.8 v kolik hodin se mužem ubytovat a dostaneme i veceři jsme objednaný s polopenzí děkuji
od 15.30 a dostanete i večeři